hoi meiden,
sharine, jeetje je hebt wel goed gependeld hoor voor iedereen. maar wat moet dat van mij dan worden? je pendelden wanneer ik zwanger werd dat klopte, het zou een meisje zijn. maar toen je pendelde wanneer en wat eruit komt, was het 14 april en een jongen!!!!!
mogen wij het gewoon niet weten?
hoop dat je ei snel komt!
suus, op mijn werk vragen ze niet eens waarom ik rustig aan doen, enige wat ze zeggen is of ik overleg met de gemeente want die betalen de rest van mijn salaris voor de uren die ikniet werk. dus ik mag zeggen, super baan, dat zei zelfs me verloskundige dat het bedrijf daar bekend om staan.
iris, blij te horen dat het beter gaat. dat je misselijheid ineens weg is hoor ik wel eens vaker, geniet er maar gewoon van! leuk he je eerste echo!
yvonne, wat een lieve man heb jij zeg!
tamara, jeetje 20 weken echo alweer, wat gaat het snel! leuk joh een zoon, vooral omdat je al een dochtertje heb! hopelijk lukt je werk allemaal.
esther, hoe zit jij ook al weer in je cyclus, ik vergeet steeds meer, volgens mij heb ik het al vaker gevraagd!
ik heb vandaag maar eens schoonmaakschoenen aan gedaan. bed verschonen, afwassen (hele berg!), stofzuigen, badkamer komt morgen wel weer. nu met ik eerst gaan schilderen, ik zou nog een 3 doek voor vrienden van ons maken, maar nu moet dat voordat we naar nederland gaan af zijn, dus moet echt beginnen, hopelijk lukt het me!
liefs dimka