Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hey Tammie, wat leuk een jongetje!! En jullie hadden al een meisje toch?? Echt super leuk joh!!

Iris, gelukkig gaat alles goed! Kan me voorstellen dat je dan even geen zin hebt om te computeren als je zo moe en misselijk bent hoor! Maar nu ben je er gelukkig weer!!

Yvonne, wat lief dat ie dat voor je wil kopen, kun je lekker de hele dag in bed liggen haha!!

Sharine, je temperatuur is nog niet gestegen dus?? Bij mij ook nog niet, ben er nu achter dat mijn 'basale' temperatuur zo rond de 36,3/ 36,5 ligt! Mijn ei verwacht ik over een paar dagen, maar zijn voor de zekerheid maar flink aan de klus!! Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik niet tot januari hoef te wachten!
Zie dat je wel goed gaat met pendelen, een zoon voor tammie had je ook al goed!!

Dimka, hoe reageerden ze op je werk dat je t rustiger aan gaat doen? Wel goed toch hoop ik???

hoi meiden,

sharine, jeetje je hebt wel goed gependeld hoor voor iedereen. maar wat moet dat van mij dan worden? je pendelden wanneer ik zwanger werd dat klopte, het zou een meisje zijn. maar toen je pendelde wanneer en wat eruit komt, was het 14 april en een jongen!!!!!
mogen wij het gewoon niet weten?
hoop dat je ei snel komt!

suus, op mijn werk vragen ze niet eens waarom ik rustig aan doen, enige wat ze zeggen is of ik overleg met de gemeente want die betalen de rest van mijn salaris voor de uren die ikniet werk. dus ik mag zeggen, super baan, dat zei zelfs me verloskundige dat het bedrijf daar bekend om staan.

iris, blij te horen dat het beter gaat. dat je misselijheid ineens weg is hoor ik wel eens vaker, geniet er maar gewoon van! leuk he je eerste echo!

yvonne, wat een lieve man heb jij zeg!

tamara, jeetje 20 weken echo alweer, wat gaat het snel! leuk joh een zoon, vooral omdat je al een dochtertje heb! hopelijk lukt je werk allemaal.

esther, hoe zit jij ook al weer in je cyclus, ik vergeet steeds meer, volgens mij heb ik het al vaker gevraagd!

ik heb vandaag maar eens schoonmaakschoenen aan gedaan. bed verschonen, afwassen (hele berg!), stofzuigen, badkamer komt morgen wel weer. nu met ik eerst gaan schilderen, ik zou nog een 3 doek voor vrienden van ons maken, maar nu moet dat voordat we naar nederland gaan af zijn, dus moet echt beginnen, hopelijk lukt het me!

liefs dimka

Hallo meiden,

Ik heb nix gezegt......de misselijkheid is weer terug  pfff wat een ellende!
Zou vandaag van alles doen maar tot nu toe heb ik alleen nog maar afgewassen...
Ik zal nu eerst eens even jullie verhalen terug lezen en reageren!

Liefs Iris

Hallo meiden,

Volgens mij sluit ik met mijn berichtje dit topic!
Hier nog weer ff een berichtje van mij.
Jah we zijn er blij met dat we een zoon krijgen. Een meisje was ook heel leuk geweest hoor. Dit is het 1e kindje van ons samen. We hadden in Monaco ook al een T shirt (rood met een formule 1 auto erop) voor hem gekocht omdat ik zelf heel sterk het gevoel had dat het een jongen zou zijn. Mocht het niet zo zijn konden we hem altijd als kraamkado weggeven jah.
We houden het verder voor ons. Alleen mijn moeder weet het en ze gaat vanavond ook lekker mee kleertjes shoppen.
Lysanne (mijn dochter) wou ook graag weten wat het is maar die vertellen we het maar niet.
20 weken zijn zo weer voorbij voor jullie. Voor mezelf duurt het vrij lang. Maar als ik weer van jullie hoor hoelang jullie al heen zijn dan schrik van zolang alweer.
Ik weet verder niet wat jullie allemaal getypt hebben want ik zit weer eens op mijn werk te internetten. Tis hier vrij rustig. Waarschijnlijk is volgende week mijn laatste week hier.
Ga nu lekker naar huis.
Liefs,
Tamara.

Terug
Bovenaan