Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Dimka wat goed dat het al zo veel beter gaat met je zoontje. Hij zal zelf wel aangeven of ie nog pijn heeft ja of nee.
Geniet lekker van je 'vrije' dag! Wonen jullie op een boerderij?En hebben jullie ook beesten dan?.

Sharine je maakt het dus extra spannend voor ons door ons extra lang te laten wachten of je ongi geworden bent of niet! Die laatste week duurt idd het langst en lijkt wel meerdere weken te duren!! Nou ja we zullen weer geduld moeten hebben.
Ik vraag je nog wel een keer om te pendelen als je terug bent van je vakantie. Geniet er maar lekker van.

Grrr Iris

Hoi Iris

Ja ik maak het voor jullie extra spannend maar goed vind het ook wel jammer. Maar goed als ik zwanger zou zijn (denk het niet) weet ik het zelf ook niet eerder dan volgende week zaterdag en dan ben ik er al wel weer.
Ja is goed vraag het me nog maar een keer weer voor het pendelen na de vakantie anders is de kans groot dat ik het toch weer vergeet. Ik ben een beetje chaotisch van aard hahhahahaha.

Liefs Sharine

Misschien vergeet ik het zelf ook wel hahahahaha  

hoi iris,

ja jay geeft het zelf goed aan, maar ja bij de oppas is hij groot en sterk, maar bij mama is het toch sneller, mama auw! en wijst hij naar zijn arm.

wij wonen op een boerderij, maar geen werkende meer. op dit moment hebben we alleen; 2 honden, 4 katten en een konijn. als het goed gaat komen er 2 kalfjes (van mijn schoonouders) hier te staan en volgens voorjaar willen we zelf lammetjes hebben. dus het word wel wat!!!!!

sharine, spannend hoor!!!! we wachten en duimen

liefs dimka

Hoi Iris

Vrouwen en hormonen he

hahahahaha zo vergeetachtig.

Liefs Sharine

Vergeetachtig????? ben ik wat vergeten dan??!!!!
Whahahahaha............................sorry ik liet me even gaan

Wat leuk Dimka zo een boerderij!! Is eigenlijk ook mijn droom om in zo een mooi woonboerderijtje te wonen, met rieten dak...waar het lekker naar pasgebakken appeltaart ruikt die dan in het raam op de vensterbankstaat af te koelen en dat de kat van de buren die 1 kilometer verderop wonen stieken een stukje taart pikt. Waar je de lammetjes naar hun mamma hoort roepen en een mooie stal met een fries paard!! Een mooi wit hek om het erf en een appelboom in de tuin................hahaha zien jullie het al een beetje voor je??ikke wel! Nou ja zal altijd wel een droom blijven. Zo hou je altijd wel wat te wensen over.

Grrr Iris

Iris nee hahahahaha ik bedoel mezelf ik ben erg vergeetachtig heb dit al sinds de laatste zwangerschap van mijn dochter. Het is soms zo erg dat ik haast zou gaan denken dat ik dement word als ik het niet opschrijf dan vergeet ik het hoor.

Dimka leuk he wonen op een boerderij wij hebben zelf ook een boerderij met melkvee, ikzelf heb 1 paard en een mini pony staat zo schatig een groot paard met een kleine ernaast je lacht je soms dood om die dieren. Vooral de kids vinden het prachtig. Mijn dochter is helemaal bezeten van paardjes. Het voordeel is dat je erg tot rust komt buitenaf.

Liefs Sharine

Hallo meiden!

Flink wat gepraat hier vandaag! Haha kletskousen! Heb nog steeds ongikampen en steken, volgens mij ook mijn temp. maar heb geen temp.meter hier bij de hand! Ik denk dat ik voor de zekerheid  dit weekend nog een testje doe. Gewoon om het uit te sluiten hoor! Het is allemaal zo raar gegaan deze ronde.

Sharine, dan laat je ons helemaal in spanning tot je er weer bent! Haha! Nou we blijven dan gewoon duimen voor je! En ja vergeetachtig! Ppff de laatste dagen lacht mijn mannetje zich een ongeluk, steeds sleutels kwijt van mijn kantoor en dan later terugvinden in mijn tas(waar ik al tig keer in had gekeken!!) Haha ik ben denk ik aan vakantie toe joh!

Dimka, je hebt groot gelijk hoor! Even lekker bijkomen! Ben blij dat je zoontje nu uit zichzelf aangeeft dat ie zijn arm weer wil gebruiken. Is een teken dat het beter gaat he? Zo  dat ie er zo'n last van had! Wat leuk zeg van je vriendin! Ja dan voelt het erg lekker he dat je zwanger bent!

Iris, als je met je massage iets verder wilt dan is 32 uur meer dan genoeg hoor! Kun je dit er mooi bij naast doen!

Oei ik weet niet meer wat er allemaal is bijgekomen???

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan