Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi Iris,
Vervelend dat je weer een negatieve test had. Zie je wel al een licht streepje of helemaal niks? Ik drink wel wat, maar aangezien je 4 uur lang niet mag plassen drink ik niet dusdanig veel dat ik het niet op kan houden. Omdat ik deze week toevallig vrij ben, heb ik ’s middags rond 3 uur getest. Dan hebben we nog alle tijd om te klussen aangezien mijn vriend weer 2 weken ochtenddienst heeft. Had ik wel moeten werken, zou ik proberen voor rond 6 of 7 uur. Wel moeilijk fietsen met een volle blaas. Haha.
Oh ja, ik heb meteen een pakket van 24 stuks. Dan wist ik zeker dat ik voldoende had. :eek:P

Hoi Dimka en Sharine, weten jullie al wat meer? Of nogsteeds geen contact gehad met een vk?

Hoi Suus, hoe gaat het met jou? Nogsteeds in afwachting? Gaat het nogsteeds goed met je schoonmoeder?

Hoi Yvonne, dus geen internet in dsl? Dat is onhandig. Al weer bijgekomen van de drukte thuis?

Liefs,
Sara

Hoi Sara,

Ik zie helemaal geen streepje...ook niet vaag. Ik zal wel later mijn eisprong hebben.
Ik bestel zometeen nog maar een paar denk ik.

Grrr Iris

Misschien een beetje onduidelijk geschreven. Ik zie natuurlijk wel de test streep duidelijk!

Hoi Iris,
Dat had ik ook toen ik vorige week dinsdag testte. Toen heb ik een paar dagen gewacht en daarna begon hij heel langzamer donkerder te worden en gister en eergister pas echt donkerder en vandaag dus super donker.

Liefs,
Sara

zou ik dan ook een dag kunnen overslaan? ik ben dan bang dat ik m net mis snap je.

Ik vond het ook eng om niet te testen. Daarna was ik het ook nog 2 keer vergeten, maar gelukkig  heb ik hem nog gevonden.
Ja, wat is voor jou wijsheid. Je hebt inderdaad wel een korte cyclus, maar misschien kan morgen geen kwaad aangezien je nog helemaal niks zag. Ik had zo iets van een test kost ongeveer 1 euro... dat is toch wel te overzien?

Ja je hebt gelijk, die ene euro maakt dan ook niet meer uit. en aangezien dat dit mijn eerste ronde met ovulatietest is doe ik het meteen maar goed ook. Ik heb er net nog een paar besteld voor de zekerheid.

Liefs Iris

Terug
Bovenaan