Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Iris

Mijn zoon is 4 jaar en mijn dochter wordt volgende maand 2 jaar. Gaat hard die tijd moet ik zeggen      

Sharine

hoi meiden,

sharine, hoe maak je die gweldige smilies, geloof dat het al een keer uitgelegd is, maar ik weet het niet meer!!!!

sara, succes met klussen, nu weet je in ieder geval wanneer je moet!!!!

iris, hopelijk blijft je werk wat ontspannen, werkt ook mee voor de vruchtbaarheid!

tamara, schrikken dan he zulke vreemde dingen, lekker dat je meteen terecht kon!!!

nou hier zit ik te balen, gisteren lekker uitgejankt bij me mannentje. ben de hele week al thuis, en loop alles onder te spugen. ben slap geen energie, precies zoals bij de vorige zwangerschap. maar ja nu loopt er een klein mannentje rond die de hele tijd vraagt als ie thuis is: mama eten? mama au? mama spelen? mama liggen? en brengt me wel steeds kusjes, maar vind het zo balen dat ik gewoon geen energie heb om iets met hem te doen en toen mijn man huis ging schoonmaken, had ik het gehad! huilen dus! nou ja daarna wel weer wat gezakt. slaap gigantisch veel en heb vandaag huisarts gebeld voor oplossing, ik kan nu vanmiddag pillen (denk zetpillen) op halen tegen misselijkheid, hopelijk helpt het, want dit schiet niet erg op.
gisteren had ik ineens wat bruin slijm, schrok maar was even lezen op internet en gebeurt wel vaker. maarhou het toch in de gaten, als het nog een keer komt ga ik toch bellen.
we proberen al 2 weken hier verloskundige te bellen voor afspraak, kan alleen op woensdag tussen 8.30 en 9.00, maar als ze niet opneemt schiet het niet op! Vreemd dus, ik weet ook niet wat zij precies doet. maar ja hopelijk lukt het volgende week.
nou ik heb alles weer van me af getypt en nu weer op de bank hangen maar.

liefs dimka

Hoi Meiden

Dimka : vervelend hoor dat je zo misselijk bent. Er schijnen ook druppels (of tabletten) ze zijn van VSM voor vrouwen met misselijkheid. Hoop voor jou dat de zetpillen aanslaan. Ik ben ook flink beroerd geweest van mijn beide kids. Kon ook niks binnenhouden en ik had ook geen energie voor andere dingen. Hoop voor je dat de misselijkheid snel over is. Ik heb ook bruinverlies gehad bij mijn dochter, maak je maar geen zorgen is innestelingsbloed.

Heb net zelf de VK gebeld heb weer hevige krampen in buik, denk zelf van de darmen maar ja het kan net zo goed een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn. Ze bellen me zo terug om te vragen wat we nu gaan doen. Jullie horen nog van me.

Liefs Sharine

Hoi meiden,

Iris, ik heb nog geen hele donkere streep gehad, alleen een half donkere zeg maar. Wel wordt hij steeds donkerder dus dat is al best geruststellend. Heb jij nu nog genoeg tests? Of ga je misschien bij bestellen? Ik heb er maar meteen 24 ofzo gekocht voor het geval ik weer een ronde van 61 dagen krijg. Succes ermee!

Dimka, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt en ik kan me voorstellen dat je je dan erg baalt als je niet gezellig met je zoontje kan spelen. Je man snapt wel wat er aan de hand is, maar voor de kleine is het misschien wat moeilijker. Erg vreemd dat je alleen woensdag tussen half 9 en 9 kan bellen naar de VK? Kan je man anders niet gewoon langs gaan om een afspraak te maken? Er is zeker geen andere in de buurt?
Maar zoals Sharine zegt, het bruinverlies is waarschijnlijk innestelingsbloed en gebeurd dat wel vaker.
Weten je (schoon)ouders het al? Misschien kunnen zij anders even de kleine van je over nemen?

Sharine, voor jou ook balen. Hopelijk kan je snel terecht bij de VK en hopelijk zit alles goed en zijn het alleen je darmen.

Nou Dimka en Sharine, ik hoop dat jullie je snel weer goed voelen! Veel sterkte en succes.

Liefs,
Sara

Hallo meiden, ik ben weer terug van vakantie. We zijn gisteravond thuis gekomen en heb het er erg superleuk gehad!

Ik moet nog wel heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel in halen hier met lezen en als ik het goed heb is Sharine zwanger!!!!!!!!!!!!!! Super zeg hartstikke gefeliciteerd!!!

Nou mijn NOD is maandag, maar heb mijn ei vroeg gehad deze ronde. Gisteren 2 weken geleden begon het slijm en zaterdag was het weer weg. We hadden woensdags niet geklust maar donderdag en vrijdag en zaterdag wel. Verder heb ik me weinig iets ergens van aangetrokken op vakantie en ook weinig gevoeld. Heb alleen hardere borsten aan de zijkanten en gevoelige, donkere tepels als normaal en ja that's it ! we wachten lekker rustig af.

Ik kom gauw weer en dan neem ik eens rustig de tijd om alles even terug te lezen, maar we zitten weer in dts en daar is geen internet gggrr!!! En we waren even op het werk en gaan nu nog twee dagen genieten en maandag weer aan de slag!

Nou doei doei meiden!

Liefs Yvonne

hoi meiden,

ik vind het ook vreemd van die verloskundige. we moeten ook maar een keer binnen vallen!!!
ik weet ook niet of zij het zelfde doet als in nederland, ik hoef maar 5 keer heen. dus moeten maar afwachten wat het voorsteld!
mijn ouders en schoonouders weten het al. mijn schoonouders vangen af en toe jay op, maar hebben eigen boerenbedrijf dus niet altijd tijd. maar in principe is hij gewoon bij de opvang tot half 5 dus daarna is mijn man weer uit bed, dus lukt allemaal wel uiteindelijk!

liefs dimka

Hey Yvonne, terug van vakantie! Leuke tijd gehad. Zo te lezen helemaal nergens aan gedacht en gewoon lekker gerelaxted!!! Spannend, maandag al je nod!

Hoi Dimka, ik zou er gewoon een keer heen gaan. Tja, je wil toch zeker weten dat alles goed gaat. Nogmaals, ik hoop dat je je snel weer fitter voelt!!!

Nou hier goed nieuws! Ik had net een super dikke positieve ovulatie-test! De lijn was zelf dikker dan de testlijn! Gister al geklust, vanavond weer!! Ben wel heel opgelucht. Anders had ik na deze ronde de gyn op gebeld. Nu wacht ik gewoon braaf tot december...
Liefs,
Sara

Hallo meiden,

Ik heb net weer een ovutest gedaan maar weer helemaal nix... als het zo doorgaat moet ik toch maar bijbestellen want ik heb maar tests tot en met zondag!

Sara wat geweldig zo een vette streep, flink klussen meid! Ik duimen gaan bijna in de knoop zo hard duim ik voor je. Wanneer test jij altijd en drink je van te voren ook niet veel?

Yvonne welkom terug! zo te horen heb jij een heeeerlijke vakantie gehad. Spannend je NOD maandag, als ik dat zo lees maak je wel dikke kans dat het raak is! Afwachten maar weer. Kom je snel weer meekletsen!?

Dimka dit is nou niet echt genieten van een zwangerschap he! ik hooop maar dat het snel beter met je gaat...die rot hormonen ook!

Sharine heb je nu al gehoord wat het kan zijn?? Ik hoop dat alles nog goed gaat bij je!!

Grrr Iris

Terug
Bovenaan