hoi meiden,
sharine, hoe maak je die gweldige smilies, geloof dat het al een keer uitgelegd is, maar ik weet het niet meer!!!!
sara, succes met klussen, nu weet je in ieder geval wanneer je moet!!!!
iris, hopelijk blijft je werk wat ontspannen, werkt ook mee voor de vruchtbaarheid!
tamara, schrikken dan he zulke vreemde dingen, lekker dat je meteen terecht kon!!!
nou hier zit ik te balen, gisteren lekker uitgejankt bij me mannentje. ben de hele week al thuis, en loop alles onder te spugen. ben slap geen energie, precies zoals bij de vorige zwangerschap. maar ja nu loopt er een klein mannentje rond die de hele tijd vraagt als ie thuis is: mama eten? mama au? mama spelen? mama liggen? en brengt me wel steeds kusjes, maar vind het zo balen dat ik gewoon geen energie heb om iets met hem te doen en toen mijn man huis ging schoonmaken, had ik het gehad! huilen dus! nou ja daarna wel weer wat gezakt. slaap gigantisch veel en heb vandaag huisarts gebeld voor oplossing, ik kan nu vanmiddag pillen (denk zetpillen) op halen tegen misselijkheid, hopelijk helpt het, want dit schiet niet erg op.
gisteren had ik ineens wat bruin slijm, schrok maar was even lezen op internet en gebeurt wel vaker. maarhou het toch in de gaten, als het nog een keer komt ga ik toch bellen.
we proberen al 2 weken hier verloskundige te bellen voor afspraak, kan alleen op woensdag tussen 8.30 en 9.00, maar als ze niet opneemt schiet het niet op! Vreemd dus, ik weet ook niet wat zij precies doet. maar ja hopelijk lukt het volgende week.
nou ik heb alles weer van me af getypt en nu weer op de bank hangen maar.
liefs dimka