Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi meiden

Iris kan me wel voorstellen dat je benieuwd bent wat de test aangeeft, valt inderdaad wel mee ja met de prijs 10 euro incl verzendkosten. Maar ja dan moet het ook niet te lang duren he met zwanger worden hahaha want dan wordt het toch nog een duur grapje. Meid heel veel succes met klussen meid. Mijn duimen draaien volop voor jullie

Sara zo flink aan het huishouden geweest je bent er maar druk mee meid. Ja ik hoor het wel vaker dat meiden er meer gestrest door worden door die ovulatie testen. Dan hoor je wel eens dat die begint op te kleuren maar dan nog niet vel van kleur. En dat die dan ineens weer heel vaag worden, dan beginnen ze nog te twijfelen of ze nu wel of niet een eisprong hebben gehad. Waarschijnlijk heb jij gewoon een late eisprong vanwege je lange cyclus de laatste keer. Hoop echt voor je meid dat die felle streep er snel komt, want anders verslijt je er nog een aantal. Zoals ik al zei tegen Iris mijn duimen draaien voor jullie.

Vanmorgen werd ik iets misselijk wakker, mannetje mij een kopje thee en een beschuitje op bed gebracht. Gelukkig gaat het nu beter hahahaha.

Liefs Sharine

Hey Sharine,

Van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeerd meid!!! Echt supergaaf dat je ook zwanger bent.
Het gaat wel goed he op dit forum. Elke maand volgt er 1. Wie o wie is de volgende!
En de datum en geslacht dat je voor ons gependelt hebt zijn we helemaal blij mee.
Ben benieuwd of het uitkomt. Had je het voor jezelf ook goed gependelt???

Hey Suus,

Ben blij voor je dat je een goeie vakantie hebt gehad alleen de reden dat je eerder terug kwam is niet zo mooi. Ik hoop voor je dat je ook positief mag testen.

Hey allemaal,
In ieder geval voor degenen die weer aan klussen toe zijn klus ze. Wie zit te wachten op het ei, geef ik veel geluk mee voor de bevruchting!!!
Hoop echt wel dat iedereen gauw zwanger is...
Het lijkt me ook erg leuk om mee te kletsen tot iedereen zwanger is en elkaar dan eens te gaan ontmoeten. Lijkt mij zo gaaaf!!!

Ik ben de rest van de dingen alweer vergeten....
Gadverdarrie...... Zijn vast de hormonen. Heb zo vaak van zulke dingen momenteel.
Schijnt dat hoe dommer je in de zwangerschap bent des te slimmer het kind:p.
Ik had al een paar dagen dat ik me niet zo lekker voelde en sinds gister buikpijn. Vandaag gind ik van het werk naar huis en toen kreeg ik ineens een paar flinke pijnscheuten in de buik. En het bleef aanhouden. Toen ik thuis was maar ff de verloskundige gebeld. Ze zei gelijk van kom maar even langs. Via de echo nog ff gekeken naar ons kleintje en gelukkig was alles goed. Hij/Zij was goed gegroeid en het hartje klopte nog en het bewoog al mooi met zijn/haar armpjes en beentjes. Het maakte zelfs een sprongetje!! Echt gaaf!
Op advies van haar moest ik ff naar de huisarts om te kijken of het de blindedarm is of blaasontsteking dus ga nu maar ff de urine wegbrengen.

Liefs,
Tamara.

Hoi Tammie

Ja en Nee van het pendelen heb gependeld dat ik in september zwanger zou zijn, maar ja heb wel in september positief getest. Ja zegt het maar hahahaha.

Jee dat was in eerste instantie best schrikken denk ik of niet. Fijn dat je snel bij de VK terecht kon en gelukkig was alles goed Pffff. Hopen dat het allemaal meevalt waar die pijn dan vandaan kan komen. Hoop niks ernstig hoor.

Hier begint het nu allemaal een beetje te komen die kwaaltjes. Borsten worden wat gevoelig en ik begin nu wat misselijk te worden. Hoop echt dat de misselijkheid niet erger word. Gatver ben bij de beide kids ook flink beroerd geweest.

Suusle waneer was je NOD ook alweer ben alles kwijt sorry

Liefs Sharine

Hoi meiden,

Sharine, wat lief dat je meteen een beschuitje met thee kreeg! Dan zou je je eigenlijk elke ochtend wel misselijk willen voelen. Haha. Ik hoop dat je deze keer niet zo beroerd ben als bij de andere 2.

Tamara, dat zal best schrikken zijn geweest. Gelukkig was alles goed met de kleine. Leuk dat je hem/haar al hebt zien bewegen!! Hopelijk wordt die buikpijn niet veroorzaakt door iets ernstigs! Succes ermee!

Iris, heb jij al verschil gezien in testdagen?

Hier gaat alles goed. Ik had vanmiddag wel 2 slijmproppen (sorry) ter aankondiging van mijn vruchtbare dagen. Ik heb ook weer een test gedaan en hij was al een stuk donkerder dan die van een paar dagen geleden.

Ik kom straks weer even kijken.

Liefs,
Sara

Hoi meiden,
Hier weer ff de lijst met data. Is hij nog up-to-date?
Liefs, Sara

Esther: nod 18-08, ronde 3 (afwachtend)??
Evelien: nod 18-08, ronde 7 (afwachtend)??
Iris: nod 22-9 ronde 5
Sara: 20-09, ronde 8
Yvonne: nod 10-09, ronde 11
Dimka: uitgerekend 20 april 2008
Sharine: uitgerekend 30 april of 4 mei
Tammie: uitgerekend maart 2008?
(Ben ik nog iemand vergeten???????)

Hallo meiden,

Heb net weer getest maar weer nix. Ik ben vast veel te vroeg begonnen maar ja ik ging maar uit van de kortste cyclus (23). Zal je net zien dat ie deze keer weer 28 is ofzo. Nou ja ik probeer het morgen weer.

Sara wat goed dat je van die positieve signalen krijgt! Heb je al eens een hele donkere streep gehad op je test?

Sharine JE BENT ZWANGER!!! hahaha. Wat lief dat je mannetje je een ontbijtje kwam brengen. Wat worden ze dan week he die mannen.

Tamara ik kan me voorstellen dat je dan meteen erg ongerust bent! Gelukkig is alles in orde en heb je je hummeltje weer gezien! Nu nog even afwachten wat de uitslag is van je urine test...

Suuuuuuuuus ik hoop dat je ongi nog steeds weg is!

Ik heb trouwens erg lekker gewerkt vandaag! Echt waar! alles ging lekker makkelijk , de baas was vrolijk! Keek me niet op mijn vingers! Ik hoop maar dat het zo een beetje blijft.

Grrr Iris

Hoi Meiden

Sara dus van de week is het zover dan is die test heel donker en dan heb je je eisprong. Fijn he weet je tenminste dat je ei is geweest. Klus ze meid.

Iris nog steeds negatief zie bij Sara zal wel niet zo heel lang meer duren he, maar je bent toch ook nog maar net ongi af toch. Maar net als bij Sara klus ze meid.
Ja mannen worden week als vrouwtje zwanger is. Hij is zo goed te pas hahahaha

Voor beiden maak een mooie baby v/d week hahahaha. Zal wel goed komen.

Liefs Sharine

Hey Sharine,

Dat gaat zeker goed komen...als het niet deze week is dan wel volgende week.
We gaan er weer voor.
Ik hoop maar voor je dat je niet al te misselijk wordt. Net als bij de vorige 2. Hoe oud/jong zijn ze eigenlijk?

grrr Iris

Terug
Bovenaan