Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hey Sara!!

Wat super zeg een tweeling!!
Wel erg druk maar ook erggg leuk.
Ik dacht in het begin ook dat ik een tweeling zou krijgen. (Ik heb het vermoeden dat al heel vroeg 1tje 'overleden' is omdat ik me op een dag zo leeg voelde zeg maar)
Maar wat bedoel je dat ze met 1 vlies doen en wat zijn dan de complicaties?
Sorry maar heb geen verstand van 2ling zwangerschappen.
Geniet er lekker van!

Liefs,
Tamara.

Hoi hoi, ja we zijn superblij. Ik weet niet waarom, maar ik had een voorgevoel. heb er ook over gedroomd. erg grappig om te zien. zeker omdat ze allebei ook even gezwaaid hebben.

Tammie, ik weet het zelf allemaal ook nog niet, maar ik heb dit online gevonden. Volgens mij hebben wij b. ze hebben elk een eigen kleine vruchtzak en delen de grote. weet niet of ik alles goed noem, die mw van vanmiddag had er alleen van die hele moeilijke latijnse namen voor. volgens mij klopt de omschrijving bij het plaatje niet (a en c moeten omgedraaid worden) maar b klopt wel. bij ons liggen de wel de een hoofd boven en de ander de beentjes.

Liefs,
Sara

hoi meiden,

sara, wat super nieuws zeg! dat is een verrassing zeg! kan begrijpen dat je er stil van bent. willen jullie straks weten wat het worden/ zijn qua geslacht?
geniet er dan ook dubbel van!

yvonne, ook aan de grotere broeken, krijgen we nog meer tweelingen? wanneer was jouw echo ook al weer?

iris, hoe gaat het met jou?

sharine en suus, allebei nu rond de eisprong volgens mij?

ik heb nu 2 halve dagen gewerkt en ben echt bekaf! maar we gaan door. volgende week hoef ik maar 2 ochtenden, dan rijden we woensdag naar nederland voor de bruiloft van mijn broer.
zo ik ga even lekker met de benen omhoog op de bank!

liefs dimka

Hoi Meiden.

Effe weer spieken maar goed het is hier weer rustig      .

Hoe is het met iedereen.

Sara hoe is het vandaag gegaan bij gyn is alles goed gegaan.

Dimka zwaar is het he zwanger zijn en moeten werken.

Yvonne al positiebroeken gekocht en al aan.

IRIS Meid was erg benieuwd hoe het gisteren is gegaan bij de Vk met je echo. Ik maar wachten gisteravond bij MSN. Hoop dat alles goed is gegaan.

Suusle hoe staat het bij jou je had toch gelijk met mij de NOD he. Jeetje ik wet het even niet meer. Verwacht jij nu ook je ei deze dagen.

Liefs Sharine

Hallo meiden

Sara, super zeg een tweeling!!!!!!!!! Komt dat bij jullie in de familie ook voor? Wat een verassing zeg!

Sharine, nee nog geen positiekleding maar van sommige broeken heb ik als ik ga zitten de knoop en rits  van open. Wat goed zeg en leuk ook om te horen dat je gelijk had met de het pendelen van Sara's tweeling!

Iris heb jij ook echo gehad gister? Waaaarrr ben je? Alles Goed?

Esther hoe gaat ie? AL ongi te bekennen? Ik had ook rond heeellll veel witverlies deze laatste ronde. Ook een paar dagen na mijn ei. Toen dacht ik nog ongi te zijn, maar bleek wit? Ik duim voor je hoor!

Suus, ja ........................? Haha!

Dimka, gaat steeds weer een beetje beter he? Dus volgende week lekker naar Nederland, koud hier bbbrrrrr!!!. Haha alleen denk ik dat het bij jullie ook erg koud is. Leuk zeg dat je broer gaat trouwen! Valt mee hoor met het bouwen nu nog in het weekend. Er wordt veel in de week gedaan, dus scheelt weer. Moet wel veel werken om de week op zaterdag en donderdagavond. En natuurlijk gewoon de hele week. Ik neem me voor om zo nu en dan lekker rustig aan te doen en er tussenuit te knijpen wanneer ik kan.

Tammie, fijn dat ook alles goed gaat! Lekker klussen met de babykamer! Superleuk hoor!

Ik weet niet wie vroeg wanneer ik naar een echo moet laten maken, maar dat weet ik nog niet eigenlijk. Mijn eerste afspraak bij de verloskundige is volgende week donderdag 8 november. Ik weet eigenlijk nog helemaal niet zo goed hoe het werkt allemaal. Laat het gewoon op me afkomen. De misselijkheid is een beetje erger geworden, maar dat komt gewoon door etensgeurtjes. Mijn mannetje had gisteravond stoofvlees gemaakt. Stond de hele tijd op en ja toen het eindelijk klaar was, hoefde ik niet meer bah die geur. Heb een broodje gegeten met moeite en naar bed gegaan haha, maar hoort erbij!

Liefs Yvonne

Hoi meiden,

Dimka, ik ben er nog niet uit of ik het wil weten, maar ik weet dat mijn vriend dat we graag wil zodat we onze inkopen er een beetje op kunnen richten. Maar zo veel maakt het toch niet uit aangezien de kamer al groen is. Wat fijn dat je weer gewerkt hebt. Het zal vast erg zwaar geweest zijn en flink wennen zijn. Heerlijk idee dat je volgende week maar 2 ochtenden hebt en niet 5. Haha.

Yvonne, ja het komt vrij vaak in de familie voor. Mijn opa had broers die 2ling zijn en mijn moeder heeft 2 zussen die 2ling zijn. Ik ben zelf ook een 2ling geweest, maar dat is met 14 of 15 weken toch fout gegaan en ben alleen ik blijven zitten. Een nicht van me was ook zwanger van een 2ling, maar dat werd een volledige miskraam. Het is dus nog steeds erg spannend. Vervelend van de misselijkheid, maar mocht het nog erger worden, die zwangerschapsgranules werkten goed bij mij. Bij de trekpleister waren ze wel 60% goedkoper dan bij de gezondheidswinkel.

Mijn bezoek aan de gyn vanmiddag was weer erg overdonderend. Zo’n lading aan info en dingen die fout kunnen gaan. Maar goed het is allemaal voorzorg en er hoeft niks mis te gaan maar het is nog wel ff verwerken van alles. Toen het tijd was voor de echo. Zegt ze opeens: “volgens mij zit er nog iets”!!!! wij schrikken natuurlijk, dat is ook net iets te veel van het goede zou je kunnen zeggen. Maar “gelukkig” was het een schaduw en zijn het er echt 2. Niet dat een 3e niet vertroeteld zou worden, maar pfff dat zou wel heeeeel erg druk zijn. De placenta zit ook goed en is mooi groot. Ik ben op 5 mg foliumzuur gezet met ijzertabletten. Verder moet ik elke 14 dagen langs komen voor een echo om te kijken dat ze allebei gelijk groeien en niet een te veel voedsel neemt van de andere. De combinatie test kan niet meer uitgevoerd worden, alleen de nekplooi-meting. Om de bloedtest te combineren is geen grafiek van waarden voor zwangeren van meerlingen dus ze nemen wel bloed af om mee te nemen in hun onderzoek. Dan hebben er over een tijdje anderen profijt van. De betrouwbaarheid van de test is nu in plaats van 85 tot 90% gedaald tot 72%. Maar aangezien niemand in onze familie het heeft laat ik het maar gewoon op me afkomen en ga ik me niet onnodig zorgen maken.

Nou meiden, ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie. Ik ga weer naar huis om te slapen.

Liefs,
Sara

Hey Meiden,

Nou volgens mij doet het forum t weer wat beter of niet??
Sharine, ik verwacht mijn ei nu nog niet, omdat mijn cyclus 36 dagen was denk ik mijn ei rond dag 22, dus rond 9 november geloof ik ongeveer, maar voor de zekerheid maar wel vast aan de klus natuurlijk! Jouw ei wel al nu dan?? Voel jij m altijd? Ik voel t altijd een dag of 3 dus is altijd beetje gokken wanneer ie echt is haha!!

Dimka, wel even weer lekker denk ik om te werken of niet? Even weer wat anders!! Gewoon rustig aan blijven doen hoor meid! En volgende week lekker even naar Nederland!!

Iris, ook al aan je echo toe!! Wat gaat dat snel he>!! Ben benieuwd hoe het was!

Yvonne, vervelend dat je misselijkheid erger word..... en dan kookt je mannetje nog wel elke keer zo lekker!!

Ik alleen vandaag nog ff werken, en dan morgen en overmorgen lekker vrij, ga ik naar concert van Take That toe (schaam schaam....) en dan zaterdag nog ff werken want dan hebben we balans, bah!!!
Nou ga nu ff ontbijten en dan op naar Ommen!

Iedereen eenfijne dag vandaag!
Suus

Sara!!!! Een tweeling, leuk hoor! Lekker druk hihi!
Ik zou het geslacht ook heel graag willen weten hoor, vooral van een tweeling ook denk ik!! Is inderdaad makkelijker met inkopen doen! Als je een jongetje en een meisje krijgt, kun je alles meenemen haha!! Lieve jurkjes en stoere broekjes!! Hoef je geen keuze te maken!!
Nou meid, rustig aan doen, want jij krijgt nog wel een paar zware maanden denk ik.... ken ook 2 vrouwen met tweeling, 1 is een jaar geleden bevallen en de ander is nog zwanger, maar zij hebben t wel erg zwaar gehad.....Dus wel rustig aan doen he/!

Terug
Bovenaan