Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi Meiden

Suusle ja ik heb altijd wel netjes zo rond dag 14 a 16 mijn eisprong en ik voel hem meestal wel (Ook niet altijd helaas). Afgelopen keer had ik een dag voor eisprong extreem last van doorzichtig slijm (dit had ik lang niet meer gehad en ja shit moest het laten gaan ). En de eisprong was erg pijnlijk maar ja wel gemerkt en het  klopte ook wat de dag na eisprong ging de temp ineens flink omhoog. Hoop dat ik dit keer weer hetzelfde heb alleen niet die vreselijke pijnlijke eisprong. Maar heb nog geen slijm gehad en mijn temp is nog normaal. Dus we klussen rustig door.
Leuk naar Thake dat jeetje wat zijn die jongens veranderd. Was er trouwens nooit echt gek van maar ja smaken verschillen. Maar goed als je het leuk vind is het ook voor jou te gek natuurlijk.

He hoe staat het met de andere meiden.

Liefs Sharine

hoi meiden,

nou ik heb na 3 ochtenden maar gezegd dat ik het deze week daarbij laat. ben helemaal kapot. lijkt weinig een ochtendje, maar meot de hele tijd staan. gisteren stond ik op een andere plaats als normaal en daar sta je helemaal stil, gisteravond gigantische krampen in mijn zij en kuiten, dus vanmorgen maar opgebeld, dat ik volgende week weer kom. rustig aan opbouwen maar.

yvonne, hopelijk krijg je snel een datum voor je echo, ik kreeg die ook bij mijn eerste bezoek aan vk. hopelijk zakt je misselijkheid snel. ik heb dat ook nog steeds hoor, als ik iets lang ruik en dan komt het o tafel, dan ben ik al klaar met eten. wel sneu voor onze mannen!

sara, jeetje dat is schrikken als ze zeggen ik zie nog iets! nou lekker genieten en rustig aan doen de komende maanden.

sharine, nog even rustig klussen en hopelijk voel je je ei goed, zonder pijn!

suus, jij moet ook nog wachten op je ei las ik.

iris, ik ben wel heel benieuwd naar je echo, is toch allemaal wel goed, we horen al zo lang niks van je.

verder weet ik het niet meer!

liefs dimka

Hallo Meiden,

Sara, ja dat is schrikken zeg dat ze zei "ik zie nog iets"! Een tweeling daar heb je je handen al vol aan, laat staan een drieling!  Wel leuk dat het bij jullie vaker voorkomt in de familie he? Het is wel veel verwerken voor je al die informatie die je hebt gekregen.
Ja als het niet beter wordt dan ga ik ze zeker proberen hoor die capsules!

Sharine, hey ik hoop dat deze eisprong niet zo pijnlijk is hoor! Dit weekend heb je je ei weer he? Flink klussen gaan hoor! Als je pendel uitkomt dan.............. Ik duim al flink voor je!

Dimka, doe maar rustig aan   hoor! Goed dat je heb gebeld dat je volgende week pas weer terugkomt. Rustig opbouwen en aan jezelf denken. Ja joh ik ben wel benieuwd wanneer ik dan echo krijg, in welke week. Maar we zullen het volgende week wel horen en hopelijk is alles dan goed. Mijn zus moet 9 november al bij 6-7 weken omdat ze in de mm molen zat.

Iris, waar ben je nou????? Is alles wel goed gegaan met je echo?

Liefs Yvonne

Hoi meiden

Goed zo Dimka denk maar aan jezelf als het niet meer kan dan kan het niet. Rust maar lekker uit. Goed dat je het hebt aangegeven.

Yvonne ja ben benieuwd wanneer je je echo krijgt spannend. Ja ik hoop ook dat mijn pendel uitkomt.

Meiden maak je maar geen zorgen over IRIS gaat allemaal goed met haar ook met de baby. Ze is sávonds erg moe.

Nou begint langzamerhand mijn buik op te spelen dus ik denk niet dat het al te lang duurt voordat ei komt. Temp was vanmorgen nog 36,6 maar goed we blijven gewoon doorklussen .

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Ik maak me ook wel zorgen om Iris!
Als alles maar goed is.

Yvonne leuk om te horen dat het goed gaat. Denk ook dat je gelijk een echo krijgt hoor.
Was bij mij ook zo.

En Esther dan die zit toch te wachten op haar NOD of ben ik nou in de bonen. Hopen dat ze zwanger is.

Sharine heeft van het weekend haar ei. Klussen maar en hopen dat je zwanger raakt.

Dimka doe maar lekker rustig aan. Ik werk nu ook best veel maar ben waarschijnlijk binnenkort weer werkloos. Heb vandaag gekeken naar ander werk. Hoor ik van de week nog over. Is tot eind van het jaar maar dat zou deze baan ook zijn. Maar om nu al  4 maanden thuis te zitten vind ik niks. Dus nu waars. nieuw werk tot het eind van het jaar. En dan blijf ik lekker bij huis genieten van mijn zwangerschap.

Suusle jouw ei duurt nog wel even of niet?

Sara zit jij nog steeds lekker op je roze wolk te genieten van je 2 wondertjes?

Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad. We konden het gezichtje al mooi zien. Verder was alles voor zover je het kan zien goed. Ook het geslacht heeft Sharine goed gependelt. We krijgen een zoon!!!!   In tegenstelling tot de meeste moeders op het maartforum. Ik heb al tegen de verloskundige gezegd dat ik 27 maart ga bevallen hahaa. Zo bijzonder dat we weten wat het is. Tis  wel weer een lekkere druktemaker. Dat was mijn dochter ook. Supergaaf. Ben helemaal happy de pappy.

Liefs,
Tamara

Hallo Tammie, gefeliciteerd! Een zoon!!! Leuk zeg! Lijkt me zo leuk om je babytje te zien op de echo. Gaan jullie het ook vertellen aan anderen dat het een jongen wordt of houden jullie het nog even geheim? Ik hoop dat ik gelijk  een echo  krijg, maar weet niet of ze die daar hebben waar ik heen ga. Het is wel een huisartsenpraktijkgebouw, waar alle ha in de omgeving bij elkaar zitten. Daar zit een apotheek en verloskundigenpraktijk bij in. Is nu een jaar oud, dus een soort medisch centrum, zoals ze het zelf noemen

Sharine, oei spannend! Je ei op komst. ALs je weer last heb van je ei, kun je er een kruik op doen dat helpt wel. Ik heb zelf een kersepittenkussen. DIe heeft me erg gehoplen de laatste rondes. Ik heb hem gekocht bij de da drogist, het heet eigenlijk hittepit. Even in de magnetron en klaar. Oh gelukkig maar dat het met Iris en de baby goed gaat! Ja moe is vervelend. Heb zelf ook de neiging als ik thuis kom al naar bed te gaan. Mijn mannetje wil al een klein plasma tv-scherm kopen voor aan de wand in de slaapkamer zodat ik dan lekker kan uitrusten in bed. Liefs He?

Esther, ja waar ben je? Ik hoop niet dat je ongi er is hoor!

Liefs Yvonne

Hoi Hoi

Tammie geweldig zeg een Zoon. En ja ik vind het ook geweldig dat ik het goed had zeg met pendelen een Zoon nu nog 27 maart bevallen dan heb ik het helemaal goed. Eerst Sara dat ze zwanger is van een tweeling en nu jij. Nou mijn dag kan niet meer stuk.

Bedankt voor de tip Yvonne met die kruik als ik er weer last van krijg dan leg ik er een kruik op.

Liefs Sharine

Hallo meiden!

Het spijt me verschrikkelijk dat ik zoooooooooooooooo lang nix van me heb laten horen!!
Het gaat allemaal goed hier, ik heb maandag mijn 1e echo gehad en het hartje klopt en het lijkt net een gummybeertje!!!!
Ik was de laatste weken zooo verschrikklijk moe en ook misselijk dat ik echt geen zin had om te computeren...buiten een beetje msnen om dan.
Nu van de een op de andere dag heb ik geen last meer van misselijkheid...ik vind dit een beetje apart of zal het normaal zijn? Ik ben nu 9 weken en 1 dag. 's avonds is mijn buik aardig opgezwollen en moet mijn broek echt los.

Ik zal zo eerst even bijlezen en dan zal ik proberen om weer een beetje actief met jullie mee te kletsen.

Nogmaals sorry het was niet mijn bedoeling jullie 'in de steek' te laten.

Veel liefs Iris

Terug
Bovenaan