Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

ff een nieuw topic aangemaakt...
Hoe is het leven al RD's te bekennen... ik zelf zit er midden in!
Ik heb net mijn volgende NOD berekend en die ligt tussen de 12e en 18e augustus...
@Sharine: Als je pendel klopt moet het deze keer raak zijn, let's hope so....
Balen dat jou NOD begonnen is, maar komt vast snel goed!
@Yvonne: Ik lees, jij ook net weer ongi? We gaan met zijn allen op naar de volgende ronde!
@Dimka, voor jou hetzelfde, balen, maar wel gezellig dat we kunnen blijven kletsen...
@Sara: Nog geen nieuws?? Ik heb de eerste maand ook heel rg last gehad van ontpillen, dus het hoort er allemaal bij, nu de 2e maand was het al een stuk minder, dus ik hoop voor jou dat je cyclus snel weer op gang is...

Meiden, ik hoor van jullie!
Hele dikke kus, Es

hoihoi,

we waren alweer begonnen met een onderwerp. NOD ROND 10 AUGUSTUS, kom je daar ook weer bij?

liefs dimka

Hoi hoi,

ik sluit  me gewoon weer aan. Wel gezellig zo'n kletsen... mijn nod ligt wel veel later dan jullie, maar kletsen kunnen we altijd.

Liefs,

Sara

Hoi esther  en alle andere meiden

Mijn ongi is nog niet begonnen hoor, bruinverlies was maar een keer later was het weer normaal. Maar hou wel in mijn achterhoofd dat het nog komt.

Maar heel leuk dat je een topic voor ons hebt geopend.

Liefs Sharine

Hallo meiden!

Zit nu op mijn 3e ongi-dag! Mijn volgende NOD is 12 augustus. Heb me ook al bij de topic "NOD 10 augustus" aangesloten. Erg leuk om hier te kletsen met zijn allen he?

Liefs Yvonne

Goedemorgen meiden

Heb net mijn werk weer klaar de brandweerkazerne is   weer schoon. Nou nog steeds geen ongi temp was 37,0 maar vanmorgen wel weer heel licht bruinverlies en nog steeds krampjes en lage rugpijn. Maar goed we wachten rustig af. Nou zijn er ook wat die genieten van het mooie weer. Het is weer knap warm hier, kan er al zo moeilijk tegen gisteravond werd ik er misselijk van. Verder niet zo veel te melden hahahaha komt vast nog wel weer.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Nog steeds hetzelfde? Ik ben nieuwsgierig! Haha, ja ook last van de warmte hier! Het heeft even geregend enzo, maar nu toch weer zon!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Nog steeds rustig hier hahahahah. Loop de hele dag telkens naar de wc gek he. Ja het heeft hier ook even geregend, maar het is nu al weer warm maar wel bewolkt. Maar jij werkt denk ik nu of niet of ben je lekker vrij. O nee jij doet dit via je werk he of niet.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan