Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Yvonne

Nog steeds rustig hier hahahahah. Loop de hele dag telkens naar de wc gek he. Ja het heeft hier ook even geregend, maar het is nu al weer warm maar wel bewolkt. Maar jij werkt denk ik nu of niet of ben je lekker vrij. O nee jij doet dit via je werk he of niet.

Liefs Sharine

Hallo Sharine. Dat doe je automatisch he? Steeds naar de wc kijken of er nog niks is! Ja hier nu ook warm en bewolkt. Ik ben aan het werk nu, maar ik heb zelf een kantoor dat scheelt. Ik ben vorig jaar november voor mezelf begonnen. Erg spannend, maar heb het nu al zo druk dat ik iemand in dienst moet nemen. Het is wel lekker om tussen het werk door even hier te kijken. Vorige week heb ik bijna elke avond moeten overwerken, omdat ik ziek geweest ben! Schiet niet echt op, want dan ben je weer  zo moe  en weer sneller vatbaar voor ziek worden. Haha ja het is wat, maar hulp is onderweg! Ik kan ook het werk mee naar huis nemen zodat mijn mannetje niet ook  op werk  hoeft te blijven. En natuurlijk kan ik dan lekker in mijn   pyama en ochtendjas thuis verder werken.

Liefs Yvonne

He Sharena2
Zou jij voor mij willen pendelen?
Mijn naam is Marjon Versluis en mijn geb. datum is 12-11-1983
Wil je nog meer weten?
Alvast hartstikke bedankt!

Hey hallo,

@Sara: Mijn NOD ligt ook veel later hoor, ergens tussen 12 en 18 agustus, dus laat ik de 18e maar aanhouden dan tel ik zeker goed! haha.... Wanneer is jou NOD dan?
@Sharine en Yvonne: Gezellig dat jullie er ook weer bij zijn!
Ik dacht ik kan maar beter een topic met onze namen aanmaken, dan weten we precies waar we moeten zijn, haha...
Ik kan wel aansluiten op het NOD 10 augustus forum, maar aangezien ik daar nu niet meer bij hoor (met mijn superlange cyclus) is dit topic makkelijker...

Ik heb helaas onder werktijd geen tijd om te forummen, sorry daarvoor.... Maar ik doe mij best om iedere avond ff te komen updaten...
Ben nu zwaar ongi, bleeeeeeeh

Sharine, het kan dus nog steeds voor jou!! Spannend....
Yvonne was jij al ongi geworden? Ik weet het ff niet meer, zo ja, wanneer is je NOD?

xx es

hoi meiden,

ik vind het een goed idee een onderwerp met onze namen!!!!
jeetje weer een maand verder, het is nog maar mijn 3e ronde maar de maanden gaan wel snel zo, behalve die laatste week dan!!!
ik ben maar begonnen met mijn slaapkamer te schilderen, want ja vorige keer dat ik zwanger was, was ik bezig buiten te schilderen en ik kreeg toch commentaar. dus doe ik het nu maar voor ik zwanger raak, dus ik hoop dat ik snel kan stoppen!!!!

@sharon,
 je had voor mij ook juli gependeld,ik zitte tellen maar ik ben nog net de laatste 3 dagen vruchtbaar van juli, dus misschien pendelt ie daaro. maar zou je nog een keer willen pendelen? dimka klaver 20-07-1983
voel me wel zo'n zeur nu.
ik vind het zelf ook wel erg interressant, op welke site zit jij verder op, ik wil wel eens meer lezen hierover.

liefs dimka

Hoi Dimka

Mijn naam is Sharine en niet Sharon (maakt niks moest er wel om lachen). Ja ik pendel nu wel even voor je meid.

Heb even nu net voor je gependeld wel vreemd hoor ik vroeg nu of je zwanger was en de pendel antwoorde nee.

En nu pendelde ik voor je Oktober 2007 zwanger van een jongen.
Hoop dat het dan goed is.

Liefs Sharine

Hoi meiden,

@Sharine: spannend!! Nogsteeds niks? Erg is dat het, dat op en neer lopen naar de wc. hahaha
@Yvonne: inderdaad wel lekker dat je tussen het drukke werken door ook ff hier kan kijken. Ik heb wel internet op werk, maar mag het niet gebruiken. Mijn scherm staat precies zo dat de chef van de afdeling alles kan zien wat ik doe. Best onhandig en dus wacht ik braaf tot als ik thuis ben en ik alle tijd heb. Hihihi.
@Esther: ik wacht nogsteeds op mijn nod van juli, nou ja, eigenlijk augustus. Ik denk dat hij ergens rond de 1ste moet liggen. Pff nog zolang wachten.
@Dimka: ik moet ook nog een boel verven in huis. Moet inderdaad maar snel aan de slag gaan met de rest. Anders komt er niks meer van. Hahaha. Gelukkig is de logeerkamer voor 85% af. Nou ja zo heet hij nu voor de mensen die een rondleiding krijgen in ons huis maar eigenlijk is het de babykamer. Alleen nog het raamkozijn moet nog geverfd worden en dan hoeft hij alleen nog anders ingericht te worden als het zo ver is. We zijn onlangs verhuisd en we hadden geen zin om eventueel binnen een jaar de kamer 2 keer te moeten doen. :p

Hier is alles redelijk rustig. Ik ben wel sinds zondagavond redelijk constant misselijk. Verder heb ik ook regelmatig steken en een branderig gevoel in mijn buik. Ik heb vrijdag mijn ei gehad. Is het te vroeg om na 3 dagen al symptomen te hebben? Het is wel apart dat ik na mijn ei minder gevoeligere borsten heb. Normaal heb ik juist gevoeligere borsten na mijn ei. Hmm, ik ga proberen me niet te veel vast te klampen aan alle symptomen. Ik hou er rekening mee dat het nog 13 dagen tot mijn nod kan zijn.

Liefs,

Sara

Hai meiden,
Ben ik nog weer ff, kan nog niet slapen dus vandaar..... haha
@Dimka, goed te lezen dat je er ook weer bij bent!! We gaan gelijk op, want dit wordt ook onze 3e ronde.... Ik hoop dat de eerste keer pendelen van Sharine toch nog uitkomt voor je, dat hoop je natuurlijk, oktober is ook goed, maar klinkt nog zo ver weg... Ze had voor mij augustus gependeld, dus alles kan nog! maarja, je weet het nooit...
@Sharine, al nieuws onder de horizon? Ben benieuwd of het doorzet! Ik hoop het niet voor je.....
@Sara, haha alvast de babykamer aan het verven, wel goed idee om daar nu al mee bezig te zijn voordat je over 2 jaar weer aan de slag moet! Hoop voor je dat het snel raak is, of misschien is het al wel zo ver voor je.... Je hebt al wel kwaaltjes dus wie weet!
Nou, meiden... Tot snel!

Slaap lekker, dikke  Es

Hoi meiden
Wat een gezellig clubje hier!
Ik ben nu voor de 2e ronde bezig nou ja ik wacht meer op de RD had vorige maand eeen cyclus van 30 dagen en nu zit ik alweer op de 33 dag heb gisteren getest kwam  niks uit, als ik vrijdag nog niet ongi ben geweest ga ik zaterdag ochtend weer testen.Of zouden jullie wachten met testen?
Hoeveelste ronde zijn jullie bezig?
Sharena2 had jij mijn berichtje van mij gelezen zou jij alsjeblieft voor mij willen pendelen?Ben zo benieuwd!

Terug
Bovenaan