Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

HOi Meiden

Hier nog steeds geen ongi te bekennen mijn temp was vanmorgen 37,0 nog steeds hoog, heb telkens het gevoel dat ik ongi moet worden.

Ikki als ik vandaag tijd heb pendel ik voor je, ik ben erg druk met pendelen ik pendel actief op een andere forum.

Liefs Sharine

Hoi Ester,
We hebben de kamer niet geverfd als doel  een babykamer. Het is tot die tijd gewoon een logeerkamer. We liggen er nu wel zelf al 9 maanden in en gebruiken het als onze slaapkamer omdat de rest van het huis nog niet klaar is. Ik kreeg die ontsteking in mijn hand waardoor het verven alweer een tijdje stil ligt. Maar als het zo ver is, wil ik een paar muuschilderingen maken van winnie the pooh en wat andere disney figuren en misschien mooie boom ofzo op de andere muur en dan ziet het er volgens mij al erg leuk uit. het is namelijk een licht groene kamer, zeg maar appeltjes groen. Zeg maar net zo groen als het blokje om de tekst naast de foto van de 2 dames met grote buiken, en de plinten het groen om het blokje "Max Profiel".  hahaha. mijn vriend wou 1 frisse kamer en veel frisser kan niet.

Verder heb ik inderdaad wat kwaaltjes, die misselijkheid heb ik ook vandaag nog.  Het is wel erg moeilijk om er niet op te letten. maar ja dat weet jij zelf ook wel. hahaha

Liefs,

Sara

Hoi Sharine,
Spannend!!! Nog steeds positieve signalen? Wanneer ga je testen als de rd's niet doorzetten?

Liefs,

Sara

Hoi Sara

Ik denk het morgen als de rd nog niet zijn. Vanmorgen nog wel wat bruinige afscheiding en ongi krampen maar het komt en het gaat (vreemd). Al denk ik zelf wel dat ik ongi word. Maar goed moet nog maar even afwachten.

Maar wat leuk dat je het kamertje in de stijl van Winnie de Pooh maakt dat heeft mijn zoontje ook. Maar goed hij is gek van trekkers. De muur is zacht groen dus kunnen we er altijd nog een trekker kamer van maken. Dus je hebt al een idee van wat jullie willen, leuk he om er zo mee bezig te zijn vond ik ook altijd.

Liefs Sharine

hoi meiden,

@sharine, wat erg he, ik zat gisteren tegelijk met een vriendin van (je raad het al die heet sharon) te msn, dan gaat het wel eens door elkaar!!!
dank je voor het pendelen, we wachten rustig af, misschien vorige keer niet helemaal goed gegaan.

ik verheug me weer op geklus, heb nu lekker 2 weken vakantie dus heerlijk rustig tijd voor mezelf. denk dat dat er ook wel mee te maken heeft. heb de af gelopen tijd niet echt veel tijd voormezelf gehad!!!

liefs dimka

Hoi meiden,

ik heb sinds 15 minuten een soort van  gevoel dat ik ongi ga worden. heb een gezeur alleen rechts  in mijn buik en had net op de wc een streepje bloed. kan het ook zijn dat het een innesteling is? of is dat nog te vroeg? ik zit pas 6 of 7 dagen na mijn ei. en ik heb nog geen een cyclus gehad van 29 dagen. normaal dus 31 of 32, 2 maanden geleden 33 en vorige maand 36. omdat mijn ei zo laat was, had ik mijn nod geschat rond 1 augustus.... Pfff, het zal toch niet zo zijn dat ik al ongi word.... waarom ben ik dan al de hele week zo ongelofelijk misselijk????

liefs,

sara

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 20:27:30'));

Hoi meiden,

ik heb sinds 15 minuten een soort van  gevoel dat ik ongi ga worden. heb een gezeur alleen rechts  in mijn buik en had net op de wc een streepje bloed. kan het ook zijn dat het een innesteling is? of is dat nog te vroeg? ik zit pas 6 of 7 dagen na mijn ei. en ik heb nog geen een cyclus gehad van 29 dagen. normaal dus 31 of 32, 2 maanden geleden 33 en vorige maand 36. omdat mijn ei zo laat was, had ik mijn nod geschat rond 1 augustus.... Pfff, het zal toch niet zo zijn dat ik al ongi word.... waarom ben ik dan al de hele week zo ongelofelijk misselijk????

liefs,

Hoi

een innestelinmg kan het helaas denk ik niet bij jou zijn ben bang egwoon ongestedlheid is zeker omdat je cyclus zo onregelmatig is

liefs Nadia
sara

Hello, hello,

Ben ik weer! Pffffff, hele dag gewerkt van 8.00 tot 20.00, ben er nu wel ff zat van.. Wilde eigenlijk morgen graag vrij nemen, maar zit er helaas nog niet in, misschien morgenmiddag!
Alles goed hier, laatste ongidagje, dus volgende week weer aan de klus....

@Sara: Leuke kleuren, lekker fris inderdaad, haha..... Groen is altijd goed, lekker neutraal en Winnie de Poe is natuurlijk fantastisch! aak je zelf de muurschilderingen, knap hoor!!
Ben je inmiddels al ongi?? Ik las een beetje rood bloed op dag 21 ofzo??
@Sharine: Wel iedere keer donkere afscheiding hè? Wel raar dat je ongi maar niet doorzet..... Welke dag zit je nu en wanneer was je NOD ook alweer?

Ik merk dat ik, nu, ik niet in de 2 weken na mij eisprong zit ff wat rustiger ben op het forum. Alleen dit topic bekijk ik iedere dag, vind het zo gezellig dat kletsen! Hebben jullie dat ook dat als de ongi is gekomen je weer even een beetje rust krijgt in je hoofd?

Nou, ga maar eens op tijd naar bed vandaag, ben ik morgen weer fit!
Tot snel....

xx Es

Terug
Bovenaan