Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hallo meiden!

YESSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!! We gaan nog op vakantie! We hebben bericht gehad van onze bouwvergunning en die verwachten we binnen 4 weken. Alles is goedgekeurd en we mogen de bestellingen alvast doen. De levertijd van de kelderwanden is 8 weken, dus vandaar! Daarom kunnen we tussen nu en 4 weken nog even lekker weg naar Italië om de drukke periode af te sluiten en helemaal weer opladen voor de nieuwe periode! Mijn ei zou dan waarschijnlijk op vakantie zijn, dus lekker relaxed!!!

Sharine, wel een beetje vreemd van die bruine afscheiding? En dat je met het hardlopen last had van je buik? Wie weet zeg?! Hoop voor je dat het toch raak is hoor!

Liefs Yvonne

Yvonne TOF meid dat jullie nog lekker even op vakantie kunnen naar Italie. Fijn dat alles nu rond is met de bouwvergunning. En ja wat is er fijner dat je je eisprong in je vakantie hebt je hoort zo vaak dat er veel zwanger terug komen. Dus dat hoop ik echt voor je.

Ja is wel vreemd maar goed ga er niet teveel op verspitten.

Liefs Sharine

Hallo Sharine, ja echt super, ben echt blij joh! Ja en we hopen natuurlijk zwanger terug te komen! Haha zou helemaal geweldig zijn!

Nee had ik ik ook niet gedaan als ik jou was hoor, ik laat het er nu zelf ook echt op aan komen. Je lichaam doet soms van die rare dingen dus ja je kunt er beter van uitgaan dat het niet raak is, want dan is de verassing nog wel supergroot en de teleurstelling kleiner als je toch ongi wordt. Maar daar ben ik bij jou ook niet bang voor hoor, je weet het zelf ook heel goed. Ik vind het altijd wel knap van je dat je zo nuchter blijft hoor. Soms laat ik me wel eens teveel meeslepen, maar dat zal ook niet weer gebeuren bij mij hoor.

Ja ik denk dat bij mij alles er in een keer is uitgekomen, mijn buik doet nog wel raar en heb nog wel flink steken, maar hoo dat het weg trekt nu.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Weet je ik was meer als 1,5 jaar bezig om zwanger te raken van mijn eerste heb me ook toen door alles laten meeslepen en was iedere maand weer flink teleurgesteld vooral na een 1 jaar. Toen we uiteindelijk doorverwezen werden naar gyn heb ik het van me af gezet en toen ik een maand later niet ongi werd dacht ik he weer zo'n lange cyclus deze maand want ik had dezelfde klachten als toen ik ongi werd maar toen ik een week later misselijk werd van vlees ging er bij mij een lichtje branden en toen bleek ik wel zwanger te zijn. Bij de tweede was ik binnen 2 maanden zwanger terwijl ik ervan uit ging dat het weer lang zou duren. Nu ga ik er ook maar vanuit dat het wel lang zou duren, ik zeg altijd maar als het ons gegund is komt het vanzelf wel.

Dus je hebt nog wel flink last van krampen enzo das wel vervelend ja

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Ja dan weet jij echt precies wat je lichaam allemaal doen kan! Raar he toen je het van je afzette was het gelijk raak! Miisschien is dat mijn probleem ook wel hoor, ik ben bezig om er iets aan te veranderen. Het lukt moet ik zeggen ook wel aardig, ik zeg steeds vaker 'we zien wel' en ' het hoeft niet gelijk als het maar een keer raak is'. En ja het helpt best wel. We wachten nu gewoon af en het maakt niet uit wanneer als het maar lukt. Zo zijn we ook gestopt met condooms gebruiken, haha die dingen waren al een paar keer gescheurd! Toen hebben we gezegd als we zwanger raken zou het mooi zijn en we zien wel wat er gebeurt. We plannen niks en we gaan ook niet verplicht klussen(is ook niet nodig!) En als ons huisje klaar is en we zijn nog niet zwanger dan kunnen we altijd nog verder kijken wat we eraan gaan doen.

Toen ik hier kwam schrijven werd ik steeds enthousiaster en mijn mannetje ook, we hebben al een paar gedacht van het zou nu wel raak zijn. Van die kwaaltjes en echte opgezwollen borsten, viel gewoon op.  Nu probeer ik wat nuchterder te zijn en dat lukte ook wel aardig behalve de laatste ronde. Alhoewel ik best wel in mijn achterhoofd een stemmetje had die mij steeds waarschuwde niet te enthousiast te worden.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan