Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

hoi meiden,

ik heb alleen gelezen op het internet over die testen hoor, heb ze nog niet uitgeprobeerd. maar zijn heel gevoelig en ik geloof dat je 5 tot 10 voor je nod kunnen aangeven, dus ze hebben heel weinig hormoon nodig. ze waarschuwen wel dat je toch niet te vroeg moet testen, want het gaat zo vaak fout zo vroeg. dus hopelijk kunnen ze sara een positeive test geven!!!!!!!

mijn ei is ook voorbij, ik heb ook niet het idee dat het raak is, maar hoop natuurlijk van wel. maar ja we wachten af he.

liefs dimka

Hallo Dimka,

Ja dat is handig ! Ja je hebt wel gelijk het gaat zo vroeg nog vaak fout.
Ik hoop ook dat Sara positief test joh! Dan wordt het afwachten ook beloond!

Ga je vanavond de rest van de film bekijken van Harry Potter?

Liefs Yvonne

Hoi Meiden

Dimka en Yvonne

Als jullie beiden zeggen dat het dit keer niet raak is is de kans groot dat het wel raak is. Omdat je je bij je gevoel het neerlegt had ik ook toen ik zwanger was van de eerste dacht ook dat het weer niet gelukt was en promt toen dus wel.

Ik denk dat mijn ei nog moet komen mijn afscheiding begint nu een wat andere kleur en vorming dus ik denk dat ik hem inderdaad het einde v/d week krijg.
Heb mijn man waarschijnlijk zover dat ik toch nog eerder een laptop krijg.  Mijn man  was er niet zo voor maar omdat ik hem zo graag wil wil hij me een handje helpen (waarschijnlijk).

Ik ben niet zo op de hoogte van die testen sensitest maar ik hou het persoonlijk liever bij de clear bleu of kruidvat test. Ik weet het niet hoor als je al zo vroeg kan testen ik heb wel eens gelezen (weet niet of het deze testen zijn hoor) dat ze positief aangeven en dat je toch ongi word en niet zwanger bent. Maar goed dat had ik ergens gelezen.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Nou laten we hopen dat het zo is!! Haha dat zou super zijn zeg!
Grappig dat jij dat zo gehad hebt zeg.

Ja ik had eerst ook clear blue, maar nu heb ik nog een over van etos. Daar was ik toen toevallig dus dacht meenemen. Nou ja laten we hopen dat ik heb nodig heb en ook nog eens positief zal testen deze keer.

Dus dan heb jij je ei tegen het weekend ongeveer? Flink klussen he? Dan begint het spannende afwachten weer! Hoop voor je dat het raak is hoor!

Liefs Yvonne

hoi sharine,

je hebt inderdaad gelijk met zo'n sensitest eerst positief kan aangeven, en als je dan toch ongi worden, waarschijnlijk is het dan al fout gegaan.
de kruidvattest is toch ook supergevoelig!!!!!

ik hoop dat je gelijk heb over yvonne en mij, dan klopt jouw pendeluitslagen ook nog!!!!!

wij gaan zo beginnen met de 2e helft harry potter, na de film kom ik nog even kijken hier

liefs dimka

Hoi

Ja dimka kruidvat is ook supergevoelig en kun je ook een aantal dagen voor NOD testen heb ik gehoord. En deze zijn ook niet zo duur en schijnt wel goed te zijn.
Dus druk aan het kijken naar harry potter heb eigenlijk alleen deel 1 gezien op tv.

Ja dat is ook zo heb voor jullie beiden allebei augustus gependeld nou ik ben benieuwd.

Net nog even met mijn mannetje geklust hij moest vanavond met zijn band (muziek) oefenen dus nog even snel geklust.

Liefs Sharine.

Hallo Meiden,

Sharine, ik denk dat die van etos bijna hetzelde zijn als die van kruidvat, want ze lijken wel erg op elkaar. Ik denk niet dat ik weer voor mijn NOD zal gaan testen. Heb ik al zo vaak wel gedaan.
Ja je had voor Dimka en mij Juli  2007 gependeld, en onze eisprong is geweest in juli, dus wie weet.... Ik hoop het wel zo.

Ik voel wel steekjes enzo, maar dat heb ik zowat iedere ronde wel, dus dat zegt mij niet zoveel meer. Mijn borsten blijven hetzelfde, dus ja kan ook nog alle kanten weer.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan