Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Ja dat heb je dan ook nog he? Het maakt in principe niet uit of je wel of niet test, want je bent er toch wel steeds mee bezig.

Nee we wachten op onze bouwvergunning, die zou eind juli/begin augustus komen, maar nog niks. Als die er niet is in de 2e week van augustus dan gaan we alsnog even er tussen uit. Naar Italie wordt het dan Gardameer. Aan de ene kant denk ik dan laat het maar twee weken langer duren met die vergunning, want we zitten er nu al zo lang op te wachten vanaf 4 januari al!

Liefs Yvonne

Nou ik ga slaappies doen! Tot morgen dan denk ik! Doeidoei, liefs Yvonne

p.s. ik hoor het wel wat je doet en in tussen tij duim ik voor je

Gelukkig heb ik niet al te ingewikkeld werk dus ik het stoort niet echt in de kwaliteit of voortgang van de rest als ik af en toe ff dagdroom. hahaha.

Ja, dan maken die 2 weken ook niet meer uit. Klinkt wel leuk die vakantie. Wij weten nog niet waar we heen gaan. we zijn tot nu toe alleen 1 keer een weekendje maar Antwerpen geweest. Verder nog nooit opvakantie geweest in europa. Ik wil zelf graag naar Parijs, maar ik weet niet of dat in ons budget zit. Dan moet ik wel snel weer wat van mijn Frans ophalen. Pff, dat ik ook alweer 10 jaar geleden dat ik Frans op school gehad heb. hahaha

hoi sara,

jeetje het blijft wel spannend zo. ik denk dat ik ook vandaag of morgen nog een test zou doen. anders misschien met zo'n sensitest van matcare, ik weer niet precies hoe die werken, maar die kunnen vlak na je ei al iets aan geven geloof ik. misschien maak je wel laat het hormoon aan.
ikhoop dat dat het is en dat we snel glitters van je ontvangen

liefs dimka

Goedemorgen meiden

Sara ik hoop voor je dat je nu toch wel wat meer duidelijkheid krijgt hoor met testen. Anders heb je best kans dat je een keer je menstruatie overslaat heeft een vriendin ook gehad en direct de eerst best volgende keer was ze zwanger. Maar ik hoop voor jou dat deze test direct positief aangeeft succes meid.

Jeetje ik ben alweer vergeten waar jullie het nu gisteravond allemaal over gehad hebben jullie kletsen zo veel. Ik zat hier gisteravond ook even maar toen was er niemand van ons.

Ja ik ben aan het sparen voor een laptop alleen ik ben huismoeder en ik werk maar 2 uur per week buiten de deur dus verdien ik niet zoveel dus het sparen gaat wat langzamer hahahaha. Maar als ik iets wil krijg ik het wel alleen moet ik even geduld hebben. (maar goed dat is dus mijn slechte eigenschap heb ik dus niet hahaha)

Liefs Sharine

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie steun. Het helpt wel om ff je ei kwijt te kunnen. Mijn vriend en ik zitten flink in spanning. Ik heb besloten om zeker morgenochtend weer te testen als ik dan nog geen rd’s heb. Als ik een ronde oversla, ga ik denk ik teunisbloemolie halen. (dat is toch wat je voor een regelmatigere cyclus kan gebruiken?) Ik weet het nog niet zeker maar zit er wel over na te denken.

@Dimka: ik heb 3 weken geleden wel de ovulatie-testen van Sensitest gekocht (voor de volgende ronde) maar de zwangerschapstest heb ik niet besteld. Zijn die zo gevoelig dan? Dat zou mooi zijn...

@Yvonne: wel apart dat jij vanaf november bezig bent en ik vanaf 5 december. Jij zit inmiddels in ronde 10 en ik zit nog in ronde 7. hahaha, raar klinkt dat he.

@Sharine: ja, dan duurt het inderdaad wat langer om te sparen. Maar des te blijer ben je dan als je hem dan hebt gekocht. Succes met sparen.

@Esther: voel je je al weer topfit?

Liefs,

Sara

Hallo meiden!

Sharine, het duurt misschien iets langer dat sparen, maar idd. de voldoening zal groter zijn toch! Ja we kletsen steeds meer he? Ik weet ook al niet zo goed meer waar er allemaal over gekletst is hier! Haha!

Dimka, ik wist ook niet dat sensitesten gevoeliger zijn joh! Dat wil ik straks ook een keer proberen als ik deze test die ik nog heb op heb dan.

Sara, gewoon alles er uit gooien hier! Dat is fijn als je je ei kwijt kunt he? Ik hoop dat je morgen positief nieuws hebt hoor.

Nou meiden mijn ei is denk ik al voorbij! Dus wordt het vanaf nu afwachten! Mijn gevoel zegt dat het niet raak is deze ronde. Heel raar, maar ja je weet het toch nooit! Dus toch afwachten! Pppff !

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan