Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi meiden,

@Esther: leuk dat je vriend ook ff mee kletst. Haha. Fijn dat het weer beter gaat met je hond. Je voelt je toch wat hulpeloos omdat je niet echt kan helpen. . . Voel jij je ook weer wat beter?

@Dimka: gelukkig is de screensaver er weer af. Is blijft wel grappig!! Hahaha.
Ik denk ook dat die buikpijn nog van je ei kan zijn. Ik heb altijd tot 2 of 3 dagen erna nog buikpijn.

@Sharine: je zou inderdaad denken dat iedereen een laptop heeft. Ik niet, jammergenoeg. Een laptop hoeft niet veel te kosten, het hangt er gewoon van af wat je ermee wil doen. Die van me oma was €350. Oke, hij heeft geen hard schijf van 100gb, maar als je alleen wil internetten is het goed te doen. Maar een van € 700 is vast sneller en heeft vast een groter intern geheugen en harde schijf. Als ons huis af is, wil mijn vriend wil de pc boven zetten. Dat lijkt me super ongezellig. We kunnen nu ook gewoon via de pc dvd’s en gedownloade films bekijken.

@Yvone: hahaha, jullie hebben vast voldoende geklust. Die hormonen blijven nog wel een paar dagen extra hangen.

Dimka, wat toevallig. wij zijn in november 10 jaar samen. pff time flies when you're having fun.

Nou meiden, ik zou graag mee willen praten over ei en nieuwe hoop etc etc (of wie weet zwangerschap). Ik ben nog steeeeeeds aan het wachten. Ik weet echt niet meer wat ik moet denken. Ik ben vandaag min of meer niet misselijk geweest. Ik heb alleen nog steeds pijnlijke borsten, maar dat heb ik de laatste maanden constant. Verder ook nog geen ongi symptomen zoals buikpijn ofzo. Ik zit nu al op dag 40. Pfffff. zou zo graag willen weten hoe of wat. Door die negatieve test van zaterdag ben ik ben bang dat ik een deze dagen gewoon ongi ga worden. Het maakt me gewoon zo onzeker omdat ik echt niet weet waar ik sta......

Haha ja dat zal het wel wezen hoor Sara, de hormonen! Hoe gaat het met jou? Nog geen RD te bekennen hoop ik?

Grappig zeg, jullie ook al 10 jaar samen straks! Leuk zeg!

Liefs Yvonne

hoi yvonne,
ja, erg toevallig. mijn vriends verlofaanvraag is goed gekeurd dus we gaan lekker 1,5 weken weg.

verder nog helemaal niks. gister had ik heeeel even krampjes dus ik dacht "eindelijk de rd's"... maar na 5 minuten waren die alweer weg en sindsdien weer helemaal niks. ik ben alleen moe en futloos. die lijst met klusjes in huis ligt er nog. hahaha.

groetjes,

sara

Dat kan ik me voorstellen, want wachten duurt zo verrekte lang! Dan kruipen de dagen voorbij en weet je niet waar je aan toe bent. Je kunt zoals in de zwangerschapstesten gebruiksaanwijzing staat steeds weer om de 3 dagen gaan testen. Is maar een ideetje. Stel je voor dat je wel positief zult testen morgen of zo en je deed het niet dan zit je nog af te wachten tot zaterdag? Ja of je moet zelf het gevoel hebben dat je nog even moet wachten hoor? Is erg lastig he? Want negatief testen is ook zo'n domper he? En ja dat zit er ook in? Je weet het niet en dat is erg vervelend. Ik leef met je mee hoor en ik hoop dat je gauw meer weet en uiteraard duim en hoop ik op een positieve test voor je!

Heel veel liefs

Het lijkt zo hoopvol voor je he? Ik hoop echt dat het zwangerschapskwaaltjes zijn hoor!
Oh lekker zeg kunnen jullie lekker 1,5 week gaan ontspannen! Gaan jullie nog weg op vakantie?

ja, het is ook zo dat ik dan al die dagen voor niks loop te stressen. ik heb nog een pakket clear blue liggen dus wie weet ga ik toch morgen of overmorgen testen.
het vervelende is ook dat je me zo super slecht kan concentreren. ik dwaal steeds af. zelfs tijdens het tv kijken terwijl dat normaal een goede afleiding is. zat ik gister opeens naar bevallingsverhalen uit de VS te kijken. hahaha.
maar goed ik probeer wel vrolijk te blijven, maar kan niet zeggen dat ik dat makkelijk vind.
gaan jullie eigenlijk nog op vakantie of waren jullie al geweest?

liefs,
sara

Terug
Bovenaan