Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hey allemaal!

Yvonne, ben ik je net misgelopen zie ik.... ik dacht even snel hier een berichtje plaatsten en dan gelijk de pc weer uit, want moet nog zoveel doen vandaag!! Ben de stad in geweest, moest naar de bank en nog wat dingetjes kopen.... heb leuke slippers gekocht joh! Was al uitverkoop, maar ja ik moet nog op vakantie dus heb ik ze mooi meegenomen haha!
Goed dat je naar de ha gaat hoor! Laat je even weten hoe het afloopt?
Dus misschien toch nog volgende week op vakantie! Ik hoop het voor jullie hoor!

Sharine, Limburg is geweldig! Gingen wij altijd heen toen ik nog met mn ouders op vakantie ging! Vriend en ik gaan er nu bijna elk jaar wel een weekendje naartoe, vind het er super, wilde er ook altijd graag wonen, maar is tever van mn familie en vrienden, ik woon namelijk in Drenthe...

Iris, de brief al op de post gedaan???

Hallo meiden, nou ik moet dus maandag om 13.00 uur naar de ha. Kon i.v.m. vakanties niet deze week op afspraak. En de inloopspreekuren zitten altijd zo  vol en kosten zoveel tijd dat ik dan toch liever op afspraak heen ga. En dan is mijn ongi over en misschien kunnen ze dan meer?

Hey Suus dat is dus het voordeel van later op vakantie gaan he? Alle zomerspullen in de aanbieding! Leuk zeg!

Sharine, ja Limburg is ook erg mooi! Ben er ook al een paar keer geweest!

Liefs Yvonne  

Hoi Meiden

Jammer Yvonne dat je pas maandag bij de ha terrecht kunt dan ben je al weer 5 dagen verder.

Nou ik denk dat ik ongi ga worden 1 van deze dagen had vanmiddag wat licht bruinverlies vind het wel erg vroeg want ik zit nu nog maar op dag 23 van mijn cyclus. Maar goed het blijft natuurlijk nog afwachten of het doorzet, heb voor de rest nergens geen last van (krampen ofzo).

Maar meiden hebben jullie al de BIKINI van NIVEA al ontvangen ik wel.

Liefs Sharine

Hallo Sharine, had ik ook last van  vorige ronde  bruinverlies, ik hoop wel dat het voor jou iets anders betekend hoor! Maar ja nog even afwachten dus voor jou! Ik denk ook wel dat je je hoop hebt op september omdat je dat ook gependeld hebt.

En nee die bikini heb ik nog niet ontvangen.

Ja stom he heb ik weer! Kan ik pas maandag heen op afspraak. Bij ons is de inloopspreekuur zo druk, daar zitten allemaal mensen die zowat elke week wel een keer bij de ha komen. Dat duurt soms wel 2-3 uur voordat je aan de beurt bent en ja daar kan ik nu niet op wachten, heb ik het te druk voor op het werk.

Hey en hoe gaat het met de rest van jullie allemaal??

Liefs Yvonne

Hoi meiden,

Esther: wat balen dat je test negatief is. Hopelijk heb je nog te vroeg getest. . . .

Iris: leuk dat je bij de AH gaat solliciteren. De gezelligheid kan er denk ik alleen maar op vooruit gaan.

Sharine: leuk dat jullie lekker een midweek naar Limburg gaan. Ik moet nog even wachten. Wat fijn dat je zoontje een weekje later naar school mag. Wij gaan pas eind november op vakantie. Ik heb mijn bikini nog niet ontvangen. Welke maat hebben ze opgestuurd? Wat vervelend dat je al bruinverlies, hopelijk zet het niet door.

Yvonne: wat vervelend dat je nogsteeds zo veel pijn hebt. Tja, en dan ook nog pas maandag terecht kunnen. Ja, na zo’n week afzien is een weekje vakantie zeker van harte welkom. Hebben jullie al een bestemming of wordt het toch nog Italië?

Suus: waar gaan jullie ook al weer heen?

Hier is het verder nog steeds rustig. Ze zijn op werk bezig met vloerbedekking leggen dus ik ben er al bijna de hele dag misselijk door. Hopelijk trekt het snel weer weg nu ik weer thuis ben. Verder nog steeds een hoge temp.

Liefs,

Sara

Hey Sara, wat vervelend dat je steeds misselijk bent, maar die hoge temp is een goed teken he?

Ja vervelend hoor die ongipijn! Gaat al veel beter weer vandaag, maar wil toch eens vragen of er iets aan te doen is enzo bij de ha? Ja en maandag is het wel weer over natuurlijk. Ja dan wordt het nog steeds Italie maar dan in een hotel aan het Gardameer. Bij Bardolino in de buurt. Zou het echt super vinden als we er toch nog even tussen uit konden hoor!

Liefs Yvonne

Hoi Meiden

Sara voor jou word het toch echt spannend hoor 10 dagen een hoge temp en ook nog misselijk zijn nou wanneer denk je te gaan testen.

Yvonne ben blij voor je dat het al iets beter word maar wel goed om even te vragen wat je er tegen kunt doen moch het weer gebeuren (hopelijk niet natuurlijk).

Nou hier is bruinverlies al weer over was ook eigenlijk nog heel iets hoop dat het te maken heeft met innesteling maar ga ervan uit dat het dat niet is, maar voor de rest nergens last van.

Liefs Sharine

Hey meiden!

Wat lief dat jullie allemaal naar mijn briefschrijferij vragen!
Ik wil hiet wel weer van alles vragen en vertellen aan jullie maar.................................
Ik ga m nu toch echt eerst afmaken!!! Dus misschien tot laterrr

Grrr Iris

Terug
Bovenaan