Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hey hallo,

Hoe is het met jullie allemaal????

Yvonne, naar de HA?? Voor de ongi-pijn of heb je sowieso heel rg last van krampen oid?? Echt vervelend voor je zeg....

Sara, spannend die hoge temp. nog heel ff afwachte toch, bijna NOD

Sharine, Ah een jonge gependeld voor deze maand, let's hope so! Nog helemaal geen klachten? Sommige vrouwen voelen zich juist veel energieker als ze zwanger zijn, dus alles is nog mogelijk ik sta nergens meer vesrteld van...

Iris, Brief al af?? hahahahahahaha Grapje hoor!

Dimka en Tammie, hoe voelen jullie je???

Hier alles nog steeds rustig, geen RD's te bekennen en ook geen bruinverlies oid... Erg spannend hoor, vandaag geloof ik dag 31 of 32 ofzo... Ik heb al eens een cyclus van 33 dgn gehad dus nog ff afwachten voordat ik weer ga testen.... Misschien zet het voor die tijd wel weer gewoon door, he namelijk geen kwaaltjes en ben deze week al 3x wezen sporten... Nou ja, dan ga ik toch lekker voor de rosétjes!!!

Liefs, Esther

Goed zo Iris, nou morgen op de post en dan hopen dat je snel op gesprek kunt!!!
xx Es

Had ik net van alles voor jullie getyped...gaat mijn pc opeens opnieuw opstarten!!!
Alles weer weg! pffff. En nu wil ik eigenlijk lekker douchen en op bedje...want er 'moet'
geklust worden
Dus als jullie het niet heel erg vinden doe ik morgen weer een poging!
Sorryyyyyyy

Weltusten voor strax  en een fijne dag morgen

Grrr Iris

Hallo meiden!

Sharine, ja spannend zeg! Kan ook wel met innesteling te maken hebben! Nou we duimen ervoor hoor!

Esther, spannend ook voor jou zeg! Nog 2 dagen en dan zit je al op je langste cyclus! Wanneer wil je weer testen dan? Ik duim hoor! Ja joh ik vertrouw het niet zo deze keer met mijn ongipijn, heb het nog nooit zo gehad dat het zo'n pijn deed. Heb me suf gegeten in de pijnstillers. Eens kijken wat meneer de ha er van zegt. Ik kom er nooit dus mag het wel een keer.

Sara, nog steeds een hoge temp.he? En misselijk, dus klinkt ook hoopvol hoor! Ik duim ook voor jou!!

Iris, goed zeg dat je de brief af hebt! Ja, dat is altijd een gedoe he die sollicitatiebrieven! Als je deze nou bewaart kun je hem ook genruiken als je ergens anders nog wilt solliciteren! Dan heb je niet zoveel tijd meer nodig. Hoop dat je gauw iets hoort hiervan!

Tammie hoe gaat ie met je?

Dimka ook alles goed daar?

Suus, al gepakt voor je vakantie? Haha!

Liefs Yvonne

Goedeavon meiden

Kom weer heel even spieken ga zo lekker naar mijn bedje

Iris fijn dat je brief nu eindelijk klaar is en nu maar hopen dat je voor gesprek mag komen en weer fijn geklust vanavond hahaha vast wel. Het slag om het ei is weer begonnen.

Esther dus jij heb ook nergens last van ik ook niet bruinverlies was ook maar eenmalig ben benieuwd of het daarbij blijft.

Yvonne dus je slikt als een gek in die pijnstlillers dat is niet goed laat de ha maar even kijken.

Voor de rest niks te melden

Tot morgen en trusten allemaal.

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Mijn ongi is vanaf gisteravond al weer zo goed als over. Alleen nog een beetje rozige afscheiding.

Sharine ja maandag en dinsdag vooral saridons geslikt en gisteren een paar. Ik hoop ook niet dat dat iedere keer de bedoeling is.

Liefs Yvonne

Hoi Meiden

Het is heer stil vanmorgen zeg niemand te bekennen

Yvonne fijn dat je ongi bijna afgelopen is alles is er waarschijnlijk in een keer uit gekomen.

Hier is alles rustig toen ik vanmorgen aan het sporten was voelde ik wel een beetje mijn buik vooral toen ik aan het hardlopen was heel vreemd. De bruine afscheiding heb ik nog niet weer gehad wel klonterig gele afscheiding maar ja dat heb ik altijd rond deze tijd in mijn cyclus.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan