Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hallo Meiden.

Ik open weer even Deel 3 van onze topic. De volgende Topic moet op zwanger zijn staan en daar gaan we voor meiden.

Jeetje het gaat lekker met ons haha.

Iris is het schoonmaken nu wel gebeurd (denk het niet hahahahaha).

Suusle nee hier ook nog steeds geen ei zal voor ons ook wel niet meer zo lang duren he. We klussen gewoon door.

Tammie hoezo je laatste week hier (ben ik nou blond).

Dimka doe rustig aan he meid.

En hoe staat het bij Esther is nu ongeveer je NOD of heb ik het mis.

Sara en Yvonne hoe is het met jullie.

Sorry ik weet niet eens meer wat er geschreven is.

Liefs en      Sharine

Hey hebben we er al weer een vol gekletst??

Sharine jij dus ook nog geen ei?? Wel ook flink al aan de klus zeker?? Zekere voor het onzekere nemen he?!

Ik denk dat Tammie bedoelt dat het haar laatste week op het werk is of niet??

Iris, nee toch weer misselijk?! Te hard gezegd dat t weg was zeker?! Vervelend of niet?!

Dimka, wat apart dat daar helemaal niets van gezegd word zeg, wel beter voor jou natuurlijk!! Weten ze op je werk al wel dat je zwanger bent dan? En de gemeente doet ook niet moeilijk??

hoi meiden,

suus, ja hoor op me werk weten ze al 10 weken dat ik zwanger ben, maar in denemarken zijn ze er denk ik wat makkelijker in. we hebben niet voor niks een jaar vrij straks, zelfs onze mannen hebben 2 weken vrij ipv 2 dagen!

we kletsen wat af en ik ben het met sharine eens, we gaan voor het volgende topic op zwanger zijn!
ik heb vandaag een schilderdag, ga nu echt beginnen, gisteren alleen op doek gezet, toen kwam Jay, die wilde ook wel, dus maar even gewacht. mijn lieve mannetje is nu boodschappen aan het doen met jay samen, dus heb ik even lekker tijd om te beginnen!

liefs dimka

Hoi meiden

Dimka wat lekker zeg dat je straks 1 jaar thuis mag blijven en dat je man 2 weken verlof heeft. Dat is wel luxe zeg?. Dus het schilderwerk moet nu maar eens langzamerhand gebeuren. En wat voor kleur word het, ja sorry ben erg nieuwgierig haha. Succes met klussen. O ja ik zie trouwens nooit dat je online bent met msn zie je dat bij mij wel eens. Vind het wel vreemd want ik heb toch je adres.

Suusle en en je ei al gehad. Ik niet had hem toch wel vandaag verwacht.

Iris was reuze gezellig gisteravond met webcam. Ik zie er nu wat beter uit met mijn haar hahahahahahaha.

Hoe is het met Sara Yvonne en Esther.

Nou meiden vind het vreemd zie ook topic bruinverlies midden in mijn cyclus. Heb het normaal alleen als ik ongi moet worden en niet middenin vlak voor mijn eisprong. Wat dat nou weer is. Heb zeker nog geen doorzichtig slijm terwijl vorige maand het overduidelijk aanwezig was. Nou ja dan maar rustig doorklussen he.

Liefs Sharine

Hoi hoi meiden,

Hier ook weer ff een berichtje van mij.
Ik had het inderdaad over mijn laatste week op het werk. Toen bedoelde ik dat a.s. vrijdag mijn laatste werkdag is omdat er geen werk meer is.
Maar nu heb ik gisteren bloed verloren en heb al veel last van harde buiken en hoofdpijn.
Van de verloskundige moet ik het rustig aan doen en mijn vriend heeft zoiets van dan stop je maar met werken. Dat werken voor een uitzendbureau brengt teveel stress met zich mee en ik moet er niet aan denken dat daardoor de bevalling veel te vroeg begint dus ik ga vanaf nu lekker rustig aan doen.

Yvonne, Sara, Iris en Dimka hoe gaat het bij jullie. Wel lekker dat je straks een jaar mag thuisblijven!! ECHT heerlijk.
Suus en heb je je ei al gehad?
Ben benieuwd Sharine wat het bij jou te betekenen heeft.

Esther waar ben je??

Liefs,
Tamara

Zo he Dimka, een jaar zwangerschapsverlof, dat is lang!! Wel lekker denk ik.... en je man ook 2 weken, dat is wel beter, hier is het maar 2 dagen, is eigenlijk niks.....

Nou meiden mn ei nog niet gehad, zit nu op dag 18 van mn cyclus en mn temperatuur was vanmorgen nog steeds 36,3.... verwacht hem nu wel binnen een paar dagen, voel ook nog niets, ik voel m namelijk altijd wel aankomen!! Maar we klussen gewoon door hoor!!

Sharine, jouw ei ook nog niet geweest dan??

Ow jee Tammie, dan inderdaad maar lekker rustig aan doen hoor, stress is niet goed!! Hoe lang ben jij ook alweer zwanger nu??

hoi meiden,

tamara, ik zou ook lekker rustig aan doen hoor! die stress is nergens goed voor ,en als het financieel geen probleem is, nou neem het er dan gewoon van. vroeg geboren kindje leverd ook weer stress, dus als nu rust dat kan voorkomen, voorla doen!

suus, hopelijk komt je ei toch snel!

sharine, ik was bezig met schilderijen! maar we moeten ook 2 kinderkamer maken! van jay word de onderste helft knaloranje en bovenaan vanilla. en dan zo'n behangband met trekkers (kan ook niet anders) en 1 muur een band van cars. moeten we nog kijken voor een leuke boekenkast voor hem. verder is alles aanwezig!
voor de baby, wil ik niet zo veel veranderen, mijn kommode heb ik voor jay toen grijs met rood gemaatk. de rode is nog mooi, en het grijze wil ik oranje maken (kan niet echt nog een andere neutrale kleur bedenken!). verder, wil ik misschien nog een muur kleuren, maar denk dat ik maar gewoon wacht totdat we weten wat het is geworden. maar goed misschien kom ik wat leuks tegen. dus nog even klussen inderdaad!
misschien kan je me wissen op msn en opnieuw erop zetten als contactpersoon. je heb volgens mij ook echt goede adres fam.kuilboer@hotmail.com
verder snap ik dat ook niet. ook van je bruinverlies kan ik je niet verder mee helpen, heb dat nog nooit gehad. wel toen ik achteraf zwanger bleek, maar niet gewoon in een cyclus!

esther, hoe zit jij erbij?

iris, gaat het al wat beter?

sara, hoe issie bij jou? al bezonken dat jullie echt 2 wondertjes krijgen?

hier gaat het wel goed, gisteren visite die gezellig onverwacht bleef eten, is bij ons nooit een probleem, maar nu ben ik wel erg moe. maar goed, 2 ochtendjes werken en dan naar nederland! druk druk druk!

liefs dimka

Hoi meiden

Suusle dus ook nog geen ei, nou we kunnen elkaar wel de hand schudden ik ook nog niet temp is nog laag 36,5. En net als bij jou voel ik normaal gesproken de ei ook wel aankomen en idd ik heb ook nog nergens last van. Word er wel een beetje onzeker van. Hoop wel dat hij binnenkort komt want anders word de cyclus zo lang.

Tammie doe maar rustig aan stress is zeker niet goed voor de kleine. Denk eerst maar aan jezelf.

Dimka wauw zeg die kleuren op de kamer en ja Jay ook zo'n trekkergek Bjorn ook helemaal bezeten ervan en ook van Cars hahaha. Ja hoor heb wel je juiste adres weet ook niet hoe dat kan. Jammer maar helaas.

En hoe staat het met de rest van de meiden.

Hier zo net nog te lezen rustig balen balen en nog eens balen en nu heeft mijn pc ook nog kuuren ik kan niet meer in mijn outlook komen dus kan mijn emails niet meer lezen. Shit zeg waarschijnlijk weer een probleem van Vista.

Liefs en      Sharine

ps op dit moment geen last van bruinverlies zou wel normaal zijn denk ik haha

Terug
Bovenaan