Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hoi meiden,
ik vind het wel vervelend dat ik niet elke dag gezellig kan kletsen. Gister druk geweest naar oma toe en zo meteen een verjaardag. Ik doe mijn best om van de week weer langs te komen.

Ik moet nogsteeds wennen aan het idee dat ik 2 frummeltjes in mijn buik heb. Ik moet zeggen dat ik van alle kanten een boel waarschuwingen heb gekregen over hoe zwaar en hoe moeilijk en over wat er allemaal fout kan gaan dat ik de afgelopen dagen niet echt rustig ben. Ik heb eigenlijk zin om alles gewoon te vergeten en er van te genieten, maar dat lukt nog niet echt. Af en toe heb ik wel zin om ff te zitten huilen, maar daar schiet ik niks mee op. Ik probeer weer het een en ander op te ruimen in huis, maar ook dat gaat maar in beperkte mate omdat ik zo snel moe ben dus ook dat is geen afleiding. Maar ik denk dat alles nog rustig in moet zinken en dan gaat het wel weer beter. Ik heb me wel meteen voorgenomen dat zolang alles goed gaat, ik me zo rustig mogelijk probeer te houden.

Ik moet zeggen dat ik nog wel moet wennen aan het idee dat ik voorlopig elke 2 weken zo’n interne echo krijg. Toen ik bij het echocentrum was, vroeg ze of ik ooit eerder een inwendig onderzoek gehad had. Ondanks dat ik daar nee op antwoordde was het enige wat ze tegen me zei dat het geen pijn doet en voor ik het wist zat ze al binnen. Ik had niet eens gezien waarmee ze de echo ging maken etc. Dat zag ik achteraf pas tijdens het aankleden. Ook bij het maken van de 3d echo drukte ze zo hard op mijn buik dat ik dacht dat ze door het bed heen zou gaan. Ik heb 2 dagen last van mijn buik gehad. Mijn vriend zegt dat dat normaal is, maar het lijkt me sterk. Lijkt me ook niet gezond voor de kleintjes. Gelukkig was de gyn wat rustiger en had ik daarna geen extra buikpijn. Ze was ook vriendelijker en niet alleen gefocust op het beeldresultaat voor de foto ´s, maar ook alles er omheen. Ook blijk ik een week korter zwanger te zijn dan ik eerst dacht. Wel vreemd aangezien ik ovu-testen gebruikt hebt. Maar goed zolang alles goed gaat vind ik het best.

Nou meiden, ik moet alweer gaan anders komen we te laat voor de verjaardag. Een goede afleiding. Ze verwachten begin februari hun 1e kindje samen en zijn zoon is vandaag 11 geworden.

Succes allemaal. Ik probeer maandag of dinsdag weer te komen kletsen. Ook op msn.

Liefs,
Sara

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-11-2007 13:34:56'));

Hoi meiden

Suusle dus ook nog geen ei, nou we kunnen elkaar wel de hand schudden ik ook nog niet temp is nog laag 36,5. En net als bij jou voel ik normaal gesproken de ei ook wel aankomen en idd ik heb ook nog nergens last van. Word er wel een beetje onzeker van. Hoop wel dat hij binnenkort komt want anders word de cyclus zo lang.

Nou ik geloof dat mijn ei er aan zit te komen! Begin wat ongi gevoel te krijgen, heb ik meestal een dag of 3 dus ga nu goed mijn temperatuur in de gaten houden en flink klussen!! Voel jij al wat???

Hoi meiden

Sara lekker volop aan het genieten van je zwangerschap. Vermoeiend he. Hoop je ook een keer via msn te spreken.

Suusle je ei al gehad, hier nog niet hoor temp is nog laag 36,4 maar begin wel een zeurende rug te krijgen dus denk wel dat hij vandaag of morgen is. Hoop het ook. Maar ja nog geen doorzichtig slijm te bekennen. En jij?

Hoe is het met de rest.

Liefs en      Sharine

hoi meiden,

sara, jeetje vervelend dat die vrouw zo ruw deed. en 2 dagen buikpijn dat wil niemand, doe maar lekker rustig aan meid. en al die dingen die fout kunnen gaat, weet je dat zeggen ze altijd als je zwanger ben en de goede verhalen hoor je dan niet, terwijl je die graag wil horen. dus gewoon luisteren naar wat je wilt horen en genieten van die 2 kleintjes in je buik!

suus, mooi dat je ei er aan komt, goed klussen hoor!

hoe is het met de rest?

liefs dimka

Hoi meiden

Nou ik denk dat ik nu mijn eisprong krijg heb van die steken in mijn buik op de plaats waar de eierstok zit. Nu ga ik pas vanavond weer klussen, weten jullie hoelang ei nog goed is voor eventuele bevruchting. Of zijn de zaadjes van eergisteravond nog goed haha.

Liefs Sharine

Hai meiden,

Daar ben ik eindelijk weer eens!!!
Ik heb familieweekend gehad en veel cursussen en ik voel me ook echt een beetje grieperig (snotverkouden) dus vandaar dat ik ff niet gereageerd had....
Moet zeggen, het speelde ook heel erg mee dat het forum het niet goed deed, ik werd daar echt chaggie van!!!!

Maar............. ik ben gewoon ongi geworden op dag 34, nou ja, gewoon ongi kan ik ook niet zeggen, want echt helder rood bloed heb ik nooit verloren, maar wel veel donkerbruin/rood en dat maar gedurende 2 dagen en daarna een drupje per dag bruinverlies zeg maar... Raar he?? Ik snap zelf ook echt niet wat het is, soms denk ik dat ik stiekem toch gewoon zwanger ben!! hahaha, nou i k ben net een apfelcorntje aan het drinken dus ik hoop het dan maar niet!!!

Hoe is het met jullie allemaal dan??
Ik heb niet alles bijgelezen, dus zijn er nog nieuwtjes??

Sharine, jij in afwachting??

Ons volgende topic moet zeker op de volgende pagina zijn.... Ik wil proberen om  er niet meer teveel mee bezig te zijn, want ik word er gewoon een beetje stressie van... Ik had al tegen mijn vriend gezegd dat ik de komende 2 maand er maar eens even niet voor ga (even niet nadenken over vanalles) maar of we ons daaraan gaan houden dat weet ik nog niet hoor!!

Soms denk ikd at ik er nog niet klaar voor ben, maar dat komt ook een beetje omdat ik een vriendin heb die doet alsof ze een handicap heeft sids ze kinderen heeft.. Echt heel erg, ik snap er niets van en irriteer me er aan... Ik zie haar bijna nooit meer, alleen als we naar haar toekomen...

Maar, bij mij zal dat vast anders zijn (hoop ik)

Nou meiden, hoop snel weer wat van jullie te lezen..

dikke kus, Es

Hallo meiden

He Esther fijn weer iets van je te horen meid. Toch ongi geworden of misschien wat anders. Nou meid wel balen voor je hoor dat het toch waarschijnlijk niet is gelukt. Ik kan me best voorstellen dat je het even van je af wil zetten. Misschien even je gedachten op iets anders zetten wie weet of het dan lukt (het zit vaak ook tussen je oren). Maar goed welke keuze je ook maakt je doet het voor jezelf wat jullie het beste lijkt. Maar hoop dat het heel snel gaat lukken en dat er snel  een mooi wonder in je buik groeit.

Nou hoe is het met de zwangeren       hoor weinig meer van jullie. Het word zo wel erg rustig hier.

Nou hier is ei geweest hoor temp was vanmorgen al weer hoger 36,7 dus is ie er geweest. Vanavond nog maar voor de zekerheid klussen en dan is het wel welletjes geweest (word er een beetje moe van dat geklus om de dag      ).

Liefs en       Sharine

Terug
Bovenaan