Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hoi hoi,
Het wordt inderdaad steeds rustiger hier. Die zwangere vrouwen zullen s' avonds wel moe zijn en de anderen zijn druk aan de klus:p haha.
Esther wat jammer dat je nog geen goed nieuws kunt brengen. Ik was er echt van overtuigt dat jij de volgende zou zijn.
Sharine in afwachting. Spannend of je eitje bevrucht wordt deze keer!

Met mij gaat alles goed. Zit lekker bij huis en het gaat al een stuk beter met de klachten. Ik heb vandaag het behang uit de babykamer van de muur getrokken en nieuwe er op geplakt. Nou nog ff sausen en spullen er in zetten en dan begint het al echt wat te lijken. Maar nog   ff rustig aan doen want heb vandaag wel weer te gek gedaan:-(
Verder gaat het met ons kleine ventje allemaal goed. Hij is nog steeds erg druk in de weer.

Liefs,
Tamara

Hey meiden!!

Sharine, ik denk dat ik mijn ei nu ook gehad heb, temp was niet veel hoger dan normaal 36,6, maar ik voel nu ook niets meer dus denk gister ergens!!
Hebben gister wel geklust, eergister niet maar daarvoor weer wel!! Dus wij zitten nu allebei op het wachtbankje he! Ik heb NOD op 23 nov, jij?? Worden weer 2 lange weken.... pfffff

Denk ook dat de zwangere vrouwen moe zijn hoor, Yvonne weet ik het in ieder geval zeker van..... die sms ik mee, maar de rest weet ik niet, maar denk t wel hoor, de eerste weken zijn het vermoeiends toch?!

Nou ik ga nu naar het werk, mag lekker wat later beginnen want moet vanavond ook werken helaas.....

Doei doei!!

Hoi meiden

Tammie fijn dat alles goed gaat dus druk met de babykamer bezig lekker nieuw behangetje erop.

Suusle wel je ei gehad dus nu afwachten op het wachtbankje.

Nou meiden ik word echt niet goed van mezelf. Temp ging gisteren mooi omhoog van 3 dagen geleden van 36,4 naar 36,5 en gisteren 36,7 en vandaag was die weer 36,5 dus weer gezakt. Waarschijnlijk is dan mijn ei niet geweest. Ik baal hier ontzettend van want ik zit nu op dag 19 met nog geen ei. Ik ben dag geklus ook een beetje zat ben nu al druk bezig sinds vorige week zondag. Nu toch nog maar ff doorklusssen he. Sh*t Sh*t sorry word er een beetje moedeloos van. Vorige maand was ook overduidelijk vruchtbaar (veel vruchtbaar slijm dag erna duidelijke eisprong) en toen kon het nog niet  en nu mag het en dan is er geen vruchtbaar slijm te zien en amper buikpijn. Wat moet je er toch mee he.

Sorry voor dat geklaag maar moest er ff uit.

Liefs Sharine

Hallo meiden, ben ik eindelijk eens weer! Ben erg moe en misselijk steeds de laatste weken. Hopelijk zakthet straks weer iets af.  Heb  vanmorgen tot 11.15 geslapen en dat heeft me wel goed gedaan. Dat is wel een voordeel dat ik zelf kan bepalen hoe laat ik begin met werken. Ray heeft me om half 1 vanmiddag opgehaald, dus dat was wel even lekker om aan mijn slaap toe te geven. Ik kan sávonds niet meer komen omdat ik niet meer op internet kan helaas. Gisteren zijn we naar de verloskundige geweest en hebben we een tas met informatie en verschillende cremes en cadeautjes gekregen. Het was een gesprek waarin alles besproken werd, bloeddruk meten, gewicht bepaald enzo. Heb een afspraak voor de echo op 4 december, dus over 3,5 week pas als ik bijna 12 weken ben. Vind het wel eng dat het zo lang duurt voordat je iets weet van dat alles goed is enzo. Heb ook druppels gekregen van haar Floradix, tegen vermoeidheid en misselijkheid. Ik ben al 2,5 kilo gegroeid joh! EIgenlijk best wel veel he?

Nou mijn zus heeft vanmorgen haar echo gehad en het kleintje was 6 mm en het hartje klopte al! De uitgerekende datum is veranderd van 29 juni naar 4 juli 2008, dus iets later.

Sharine en Suus, nou allebei in afwachting van je ei? Sharine vervelend dat je nu niet als vorige maand gewoon normaal je ei  hebt gehad. Maar meiden gewoon doorklussen tot ie er wel is  hoor! Ik duim voor jullie!

Esther vervelend dat je ongi gewoon geweest is zeg! Maar als je het niet zeker weet had je toch ook een test kunnen doen? Ik snap wel dat je het even van je afschuift hoor! Vervelend is het om iedere maand weer je ongi te krijgen he? Je wilt het zo graag dan he? Nou ik duim ook flink voor jou hoor!

Tammie wat goed zeg dat je lekker thuis kunt blijven! Geniet er maar lekker van hoor! Een stressvolle baan is ook niet goed voor je! En als het kan waarom niet?  

Dimka, jeetje ik ben jaloers op je hoor! Lekker een jaar bij huis na de bevalling, ik denk dat ik ook maar in Denemarken ga wonen! Haha! Super lekker!  

Iris hoe is het met jou? Ook zo vermoeid steeds?  

Liefs Yvonne  

Sara, jeetje wat vervelend om steeds negatieve verhalen te moeten horen van anderen en waarschuwingen! Het is goed bedoeld misschien, maar wel vermoeiend omdat je ze van zo veel hoort en waarschijnlijk vaak hetzelfde verhaal ook nog! Nou anders zeg het ze maar dat je niks meer horen wilt en ga proberen er zoveel mogelijk van te genieten hoor!

Liefs Yvonne

Hoi meiden

Yvonne fijn weer iets te horen wel vervelend dat je moe en misselijk bent maar ja helaas hoort dat er nu eenmaal bij he. Ja zo werkt het bij ons ook je krijgt ongeveer met 8 weken een intake gesprek en zo rond 12 weken de eerste echo (termijnecho). Zo leest je dat het bij iedereen weer anders is. Heerlijk dat je vanmorgen lekker hebt kunnen bijtanken dat is het voordeel van eigen bedrijf.

Hoe is het met de rest??????

Nou hier dus nog steeds geen ei temp is nog laag 36,5 ik voel wel van alles steken krampjes e.d in mijn buik maar ja temp gaat maar niet omhoog. Goed baal er wel van omdat ik normaal nooit zo laat een eisprong heb. Maar goed niks aan te doen we blijven dan maar rustig door klussen.

Liefs Sharine

Hoi meiden,
Sharine, vervelend dat je nog steeds geen ei hebt gehad, of in ieder geval niet zeker. Hopelijk verandert dat snel dus nog niet zat worden van klussen. Kan me voorstellen dat je er van baalt.
Het is inderdaad wat rustiger. Ik ben ´s avonds wel erg moe, maar mijn pc is nog steeds stuk. Kreeg net van mijn broertje het advies om hem maar te formatteren. Pff, wat moet ik dan met al die films en series. Eerst ff bekijken en dan deleten. Maar hopelijk ben ik er snel weer.

Dimka, wat lekker dat je de energie hebt om te gaan schilderen. Zeker een mooi uitzicht of is het meer fantasie-werk? Klinkt inderdaad erg goed om naar Denemarken te verhuizen. 2 weken voor hem en 52 weken voor haar. Wow!!!

Tammie, ik ken je probleem. Mijn baan verdwijnt in december omdat de pc-systemen ze automatisch uit gaan voeren. Volgens de gyn is het verstandig om na 28 weken niet meer te werken en ik heb niet veel zin om weer al die stress door te moeten lopen voor het solliciteren via het uitzendbureau voor 2 maanden werk. En dan nog hopen dat je een beetje dicht bij huis terecht komt en niet zulke lange dagen hoeft te maken.

Suusle, op de wachtbank. Succes met wachten. Wanneer is je nod?

Esther, balen dat je ongi toch is gekomen… succes in de volgende ronde. Ik heb ook een aantal van die rare ongi ´s gehad, maar volgens de HA was dat geen probleem.

Yvonne, fijn dat je zo lekker lang kan slapen. Zeker ook omdat jullie die extra werkkracht aan hebben genomen. Ik ben helemaal brak rond 15 uur en dan komen die extra uurtjes in het weekend erg goed van pas. Vervelend van de misselijkheid! Hopelijk mindert het snel. Hebben jullie het hartje al gehoord? Wij nog niet. 2,5 kilo is toch best veel dacht ik? Heb je ook al een beetje een buikje of dat nog niet?

Iris, al minder misselijk en/of moe? Hopelijk gaat het snel beter.

Nou meiden, hier gaat het weer wat beter. Ik heb 2 dagen thuis gezeten met buikgriep. Heb vanaf maandag 19 uur tot woensdag 17 uur niks binnen weten te houden en met moeite een aantal bekers water. Heb net gewogen, ben bijna 2,5 kilo afgevallen sinds 25 oktober, hopelijk voornamelijk vocht. Ik hoop dat het geen schade aan heeft gericht, maar ik neem aan van niet. Ik heb braaf mijn vitamines en foliumzuur genomen dus dat zit wel goed. Ik voel me nog niet helemaal top, maar dat zal vast beter gaan na het weekend.

Verder voel ik me ook weer wat rustiger. Ik heb het er ook met mijn vriend over gehad en die vond ook dat die andere meiden maar aan het zeuren waren. Ik kreeg op een gegeven moment veel commentaar dat ik te veel sliep. Maar ja, als ik na werk op de bank in slaap val en daarna na een paar uur weer als een blok op bed in slaap val, heeft mijn lichaam dat gewoon nodig. Ik luister nu alleen nog naar mijn eigen lichaam en naar de gyn.
Ik heb dinsdag weer een echo. Ben erg benieuwd. Je kan al en buikje zien. Ik merk dat het voor mijn vriend wat echter wordt. Hij groet nu ook de kleintjes als hij thuis komt of weggaat. Erg schattig.

Verder vertelde mijn moeder dat haar vriendinnen (die ik al ken sinds mijn geboorte) een baby-bridge willen organiseren om geld en of kleine dingetjes in te zamelen voor ons. Lief hè?

Liefs,
Sara

Meiden hier even een kort berichtje van mij, moet zo naar het werk namelijk....
Ik zit nog niet op de wachtbank want mijn ei wil maar niet komen!!
Sharine, ik heb t zelfde als jou.... wel al de hele week die krampjes en steken enzo, maar temperatuur is nog steeds laag en zit al op dag 24.... straks heb ik helemaal geen ei sprong ofzo?!! We klussen nog steeds gewoon door, hoop toch echt dat ie dit weekend wel komt hoor!!
Nou ga er nu zo vandoor, mss kom ik morgen nog even weer!! Vandaag de hele dag werken dus word m niet!

Iedereen fijn weekend!!

Terug
Bovenaan