Hoi meiden,
Sharine, vervelend dat je nog steeds geen ei hebt gehad, of in ieder geval niet zeker. Hopelijk verandert dat snel dus nog niet zat worden van klussen. Kan me voorstellen dat je er van baalt.
Het is inderdaad wat rustiger. Ik ben ´s avonds wel erg moe, maar mijn pc is nog steeds stuk. Kreeg net van mijn broertje het advies om hem maar te formatteren. Pff, wat moet ik dan met al die films en series. Eerst ff bekijken en dan deleten. Maar hopelijk ben ik er snel weer.
Dimka, wat lekker dat je de energie hebt om te gaan schilderen. Zeker een mooi uitzicht of is het meer fantasie-werk? Klinkt inderdaad erg goed om naar Denemarken te verhuizen. 2 weken voor hem en 52 weken voor haar. Wow!!!
Tammie, ik ken je probleem. Mijn baan verdwijnt in december omdat de pc-systemen ze automatisch uit gaan voeren. Volgens de gyn is het verstandig om na 28 weken niet meer te werken en ik heb niet veel zin om weer al die stress door te moeten lopen voor het solliciteren via het uitzendbureau voor 2 maanden werk. En dan nog hopen dat je een beetje dicht bij huis terecht komt en niet zulke lange dagen hoeft te maken.
Suusle, op de wachtbank. Succes met wachten. Wanneer is je nod?
Esther, balen dat je ongi toch is gekomen… succes in de volgende ronde. Ik heb ook een aantal van die rare ongi ´s gehad, maar volgens de HA was dat geen probleem.
Yvonne, fijn dat je zo lekker lang kan slapen. Zeker ook omdat jullie die extra werkkracht aan hebben genomen. Ik ben helemaal brak rond 15 uur en dan komen die extra uurtjes in het weekend erg goed van pas. Vervelend van de misselijkheid! Hopelijk mindert het snel. Hebben jullie het hartje al gehoord? Wij nog niet. 2,5 kilo is toch best veel dacht ik? Heb je ook al een beetje een buikje of dat nog niet?
Iris, al minder misselijk en/of moe? Hopelijk gaat het snel beter.
Nou meiden, hier gaat het weer wat beter. Ik heb 2 dagen thuis gezeten met buikgriep. Heb vanaf maandag 19 uur tot woensdag 17 uur niks binnen weten te houden en met moeite een aantal bekers water. Heb net gewogen, ben bijna 2,5 kilo afgevallen sinds 25 oktober, hopelijk voornamelijk vocht. Ik hoop dat het geen schade aan heeft gericht, maar ik neem aan van niet. Ik heb braaf mijn vitamines en foliumzuur genomen dus dat zit wel goed. Ik voel me nog niet helemaal top, maar dat zal vast beter gaan na het weekend.
Verder voel ik me ook weer wat rustiger. Ik heb het er ook met mijn vriend over gehad en die vond ook dat die andere meiden maar aan het zeuren waren. Ik kreeg op een gegeven moment veel commentaar dat ik te veel sliep. Maar ja, als ik na werk op de bank in slaap val en daarna na een paar uur weer als een blok op bed in slaap val, heeft mijn lichaam dat gewoon nodig. Ik luister nu alleen nog naar mijn eigen lichaam en naar de gyn.
Ik heb dinsdag weer een echo. Ben erg benieuwd. Je kan al en buikje zien. Ik merk dat het voor mijn vriend wat echter wordt. Hij groet nu ook de kleintjes als hij thuis komt of weggaat. Erg schattig.
Verder vertelde mijn moeder dat haar vriendinnen (die ik al ken sinds mijn geboorte) een baby-bridge willen organiseren om geld en of kleine dingetjes in te zamelen voor ons. Lief hè?
Liefs,
Sara