Hey Petra,
Wat een leuk idee, ben alvast lid geworden hoor! Maar kan dan ook niemand op mijn eigen hyves site zien zeg maar dat ik daar lid van ben, omdat de naam jongegezinnenhoekje is?! Wil namelijk niet dat iemand het verder weet, snap je?!
Och jeetje zeg, wat heftig van je moeder dat ze tegen de vangrail is gereden, dat was vast even schrikken!
En Dimka, wat een helse terugreis inderdaad..... is de auto er ondertussen alweer??
Meiden, met mij gaat het nog steeds niet zo lekker helaas.... ben nu al een week ovulatietesten aan het doen, maar het blijft bij een licht streepje, dan kan ik er toch vanuit gaan dat mijn ei nog niet geweest is? Mijn temperatuur snap ik ook niet meer, had ik vorige maand nog een mooie lijn, voor ei rond de 36,0 en erna rond de 36,5. nu heb ik sinds 3 dagen steeds 36,3?! Zit er dus precies tussen in...... we zijn nog wel braaf aan het klussen, maar denk niet dat mijn eitje nog komen gaat eigenlijk.... weet iemand van jullie hoe het kan dat ik al vanaf de eerste ovutest een licht streepje heb?
Volgende week moet ik weer naar de gyn toe en dan een week later pas weer de uitslag van het bloed, dus weet pas over 2 weken of ik eitje gehad heb.....
Yvonne, ik hoop dat je ook lid wilt worden van de hyvesclub!! Ik wil namelijk toch echt proberen om niet meer zo vaak op het forum te komen....
Vind het fijn dat jullie allemaal snappen dat ik het vrijdag heel moeilijk vond. Maar ik vond het wel heel gezellig en leuk om jullie allemaal te zien hoor! En ik vond de kadootjes ook errug leuk!!
Dikke knuffel voor iedereen!