Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Oeps vergeten de link toe te voegen.
http://jg-hoekje.hyves.de/

het achtergrondje is nog niet zoals gewenst, maar als jullie het een leuk idee vinden, ga ik hem aanpassen. ook de naam en dus de link kunnen nog aangepast worden.

doei

Hey Petra,

Wat een leuk idee, ben alvast lid geworden hoor! Maar kan dan ook niemand op mijn eigen hyves site zien zeg maar dat ik daar lid van ben, omdat de naam jongegezinnenhoekje is?! Wil namelijk niet dat iemand het verder weet, snap je?!

Och jeetje zeg, wat heftig van je moeder dat ze tegen de vangrail is gereden, dat was vast even schrikken!

En Dimka, wat een helse terugreis inderdaad..... is de auto er ondertussen alweer??

Meiden, met mij gaat het nog steeds niet zo lekker helaas.... ben nu al een week ovulatietesten aan het doen, maar het blijft bij een licht streepje, dan kan ik er toch vanuit gaan dat mijn ei nog niet geweest is? Mijn temperatuur snap ik ook niet meer, had ik vorige maand nog een mooie lijn, voor ei rond de 36,0 en erna rond de 36,5. nu heb ik sinds 3 dagen steeds 36,3?! Zit er dus precies tussen in...... we zijn nog wel braaf aan het klussen, maar denk niet dat mijn eitje nog komen gaat eigenlijk.... weet iemand van jullie hoe het kan dat ik al vanaf de eerste ovutest een licht streepje heb?
Volgende week moet ik weer naar de gyn toe en dan een week later pas weer de uitslag van het bloed, dus weet pas over 2 weken of ik eitje gehad heb.....

Yvonne, ik hoop dat je ook lid wilt worden van de hyvesclub!! Ik wil namelijk toch echt proberen om niet meer zo vaak op het forum te komen....

Vind het fijn dat jullie allemaal snappen dat ik het vrijdag heel moeilijk vond. Maar ik vond het wel heel gezellig en leuk om jullie allemaal te zien hoor! En ik vond de kadootjes ook errug leuk!!

Dikke knuffel voor iedereen!

Hoi meiden

Dimka dat is echt balen zeg dat de auto net stuk ging in de terugreis dus de reis viel dus idd erg tegen. Maar ben blij dat je weer heelhuids thuis bent.

Yvonne knap je nu langzamerhand weer een beetje op en gaat alles goed met je manneke Ryan.

Suus meis misschien door al je spanningen dat je ei wat later komt. Ik heb ook vaak een heel late ei als ik wat gespannen ben. Je lichaam reageert zo erg op je hormonen dat dit best wel eens de oorzaak is. Hoop echt voor je dat je ei snel in aantocht is succes meis.

Petra jeetje idd je zult wel flink geschrokken zijn zeg het kan met je moeder ook heel anders afgelopen kunnen zijn. Maar gelukkig bleef het bij autoschade. Wat heerlijk dat je afgelopen vrijdag daar hebt mogen slapen kon je even weer lekker bijtanken is ook wel goed want 8 voedingen per dag voor 2 kids is best pittig hoor.
Ja ik vind het een super idee een eigen hyvessite voor ons gezamelijk heb me daar ook al aangemeld.

Tamara hoe is het bij jou druk aan het werk!!!

Nou hier heb ik denk ik mijn ei, vanacht wat last van mijn rug enzo maar niet erg pijnlijk zoals de vorige keer. Temp was vanmorgen wat laag dus mocht mijn ei zijn geweest vanacht dan moet mijn temp morgen wat hoger zijn. Dus ik wacht rustig af en wij blijven gewoon lekker doorklussen.
Op je vraag terug te komen Petra ja we genieten van de vakantie en we gaan lekker een keer een dagje weg. Is voor de kids ook leuk dan de hele dag maar thuis zijn.

Liefs Sharine

Hey meiden,

Hier ben ik ook weer eens!
Leuk idee zeg zo'n hyvessite voor ons! Zo blijft ook alles prive wat we typen!

@ Suus ik had je vrijdag al willen vragen of je er moeite mee had om alle baby's te zien! Kon me er namelijk wel iets bij indenken dat het voor jou erg moeilijk zou zijn! Ik blijf voor je duimen dat het voor jou gauw raak is. Het zou een goed idee zijn om het wat meer los te laten en eerst weer eens van elkaar te gaan genieten! Erg moeilijk!!!!

@ Sharine een lekker klusweekend gehad hahahha. Hier ook lekker vakantie voor Lysanne. Voor mij niet natuurlijk maar ik vind het werken ook wel heerlijk.

@Yvonne is het nog gelukt al het lekkere eten op te krijgen hahahaha. Vond het erg leuk om elkaar eens in het echt te zien. Als het aan mij ligt doen we het nog een keer. Dit keer mogen jullie allemaal wel bij mij komen! Gezellig!!!! Lekker aan het genieten nog van Ryan.

@Dimka Jeetje wat een pech. Toen ik jullie auto zag dacht ik van zijn jullie met die auto helemaal uit denemarken gekomen. Maar goed het is dan niet leuk om te lezen dat hij er helemaal de brui aan gegeven heeft! Is hij nog te repareren? Ik heb Sylvan het rompertje al aan gedaan! Hij past precies. Hoe is het met Tess?

@Iris hoe is het met jou en de kleine Femke? Heb jou eigenlijk helemaal niet zoveel gesproken. Wel jammer hoor!

@ Petra, Ik heb Sylvan toen een zetpil gedaan en dat heeft enorm geholpen. De 2e keer had hij er geen last van! Tjeetje zeg weer 8 voedingen en dat 2 keer. Heb echt respect voor jou hoor! Als Sylvan eens een huilperiode gehad (wat echt niet lang duurde) wist ik me soms geen raad. Maar misschien ben je automatisch wat makkelijker als je er 2 hebt. Ik geeft nu ongeveer 1 a 2 borstvoedingen in combinatie met het werk. Sylvan drinkt nu gelukkig ook beter uit de fles en vind het kinderdagverblijf ook enorm leuk.

Volgens mij heb ik iedereen weer gehad.
Ik vond het afgelopen vrijdag heel erg gezellig. Sylvan heeft alleen die nacht niet veel geslapen. van 1 tot 3 en van 5 tot 7. De hele zaterdag kon ik tegen hem optrekken want hij was te moe om in slaap te komen. Hij was ook nog eens verkouden dus met luuf, neusspray en een zetpil kon hij 's avonds eindelijk lekker slapen.
Het werken is heel erg leuk maar ook wennen. Het scheelt wel dat Sylvan steeds meer gaat wennen op de creche en daar ook steeds beter zijn flessen leeg gaat drinken. Ik ga denk ik morgen beginnen met fruit. Leuk leuk leuk.

Dikke knuffel voor iedereen maar een extra dikke voor Suus.

Tamara.

Tamara wat lief!!!! Dankje wel hoor, daar knapt een mens van op hoor!
Fijn dat je het werken zo leuk vind, is wel even lekker om eruit te zijn he!? Even wat anders dan alleen mama zijn.....

Meiden ik ben helemaal de weg kwijt hier hoor! Zit op dag 21 vandaag, en heb 9 dagen achter elkaar een ovulatietest gedaan en alle 9 dagen een licht streepje, maar geen enkele keer donker...... snappen jullie het? ik niet in ieder geval, mijn temp is nu steeds constant 36,3 en normaal na mijn ongi 36,0. Maar vorige maand had ik na mijn ei een temp van 36,5. dus zit er nu precies tussen in .... erg verwarrend allemaal...

Maar goed, moet donderdag weer naar de gyn, zal haar eens vragen hoe dat kan dan.... krijg helaas pas week later dan weer uitslag van bloedonderzoek of ik een eitje heb gehad.....
ik denk dat als ik wel een eitje heb gehad ik nog 1 ronde probeer en als ik geen eitje heb gehad laat ik het er even bij, denk niet dat ik het aankan om een hogere dosis te nemen nu.....

Het is hier erg rustig de laatste tijd, iedereen heeft het druk met de kindjes natuurlijk....
Nou hoop jullie allemaal snel weer te zien hier hoor!!

Kus van Suus

hoi meiden,

tamara, je hebt geen hoge pet op van onze auto zeg!!!!!!  maar hij heeft nooit problemen gegeven en nu dus wel. hij is ondertussen gerepareerd en we zouden hem nu zelf uit duitsland moeten halen, maar dat lukt natuurlijk niet. niels moet werken en ik heeb tess.
we zouden 7 uur moeten treinen en dan weer 5 uur terug rijdne.
nu brengen ze hem, maar dat kan wel een week duren, dus nog 1 week geen auto. we krijgen nu visite uit nederland maar kunnen niks met ze doen! hopelijk komt ie snel en duurt het niet echt tot eind volgende week!

suus, ik snap er ook niks meer van bij jou. kan het ook zijn dat de test gewoon niet goed uitslaat bij jou, omdat je die medeicijnen krijgt? ik noem maar wat? hoopdater snel rust bij jullie komt.

komt yvonne ook op hyves?

hier druk met tessen hond. tess wil ineens niet op rechterzij liggen met drinken. ze begint echt te gillen en huilen.
weet neit wat dat is, nu creatief in een (rot) houding voeden zodat zeevengoed drinkt, maar weet niet goed wat ik ermee moet. jullie ng advies?

liefs dimka

Terug
Bovenaan