Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

hey suusle,nee sorry,maar denk dat als ik weer ga tempen dat ik dan weer helemaal gek van mezelf ga worden.en ook van die ovulatie testen,want je bent iedere keer teleurgesteld als je geen smiley heb of wat dan ook.
en misschien moet ik dat niet doen maar ik ga uit van dag 14 dat ik dan mijn eiersprong heb gehad.
en als ik hem wel zojuist heb gehad dan is dat volgens mij ook niet zo erg want ik heb gister ook geklust en morgen weer aan de bak.

Hallo meiden, hoe gaat ie hier?

Sharine, wat vervelend dat je nu zo'n hevige ongi hebt na je bbz. Echt niet leuk he? Is je cyclus nu weer redelijk regelmatig? Wanneer gaan jullie het weer voor het eggie?
Ja het sporten gaat goed hoor, speciaal programma voor mij haha. Vind het erg lekker om even weer flink mijn luie spieren wakker te schudden hoor.

Corina, misschien was het wel je eisprong hoor, die is meestal niet precies op dag 14. Maar ik lees dat je wel goed geklust hebt, nou is het weer afwachten he?
Op jouw vraag wat we voor ons werk allemaal doen, nou komt ie dan. Ik heb een administratiekantoor en mijn mannetje een haarden en kachelzaak en we zitten net tegen een opening aan van een tegelzaak. We hebben een transportbedrijf en een vastgoedbedrijf. We hebben net ons opslag-en verhuurbedrijf verkocht, dus dat scheelt weer. Dus we hebben het druk hoor op dit moment.

Suus, nou en heb je flink spierpijn vandaag? Haha die luie spieren hebben weer flink gewerkt he? Die van mij ook hoor haha, dus ik zeg maar niks. Moet je morgen nog werken?

Liefs Yvonne  

Hoi Hoi

Yvonne ja ach het is idd niet erg fijn als je zo hevig ongi bent vooral omdat ik het eigenlijk nooit had zo voor de bbz. Maar het zou allemaal wel een beetje met elkaar te maken hebben denk ik. Ja mijn cyclus was dit keer stukken korter normaal de laatst maanden was die 34 en nu ben ik ongi geworden op dag 30 dus 4 dagen eerder en dat vind ik wel  fijn. Maar goed of dat zo blijft is afwachten haha want ja de volgende keer kan het zo weer langer zijn. Nee we gaan nog steeds niet voor het eggie. De eisprong is behoorlijk pijnlijk en dus ben ik bang dat het allemaal van binnen nog niet helemaal toppie is, en dus ben ik bang dat het weer mis zou (kunnen) gaan en dus die risico wil ik nog niet nemen. Heb de tijd nog wie weet over een paar maanden maar nu nog niet.
Fijn dat het sporten je nog steeds bevalt.

Suus ja idd heb je nog last gehad van spierpijn of is het reuze meegevallen. En bevalt het je dat sporten hihi. En kun je lichamelijk nog merken dat je ongi gaat worden   1 deze dagen.

Corina ik denk idd dat het je eisprong is geweest maar zo te lezen heb je goed geklust dus daar licht het niet aan. Ben benieuwd over ongeveer 2 weken.

Dimka heb je niet eens een fijn weekend toegewenst       Nou ja ik denk dat je dit niet meer leest maar toch wens ik je een toffe weekend toe met jullie drietjes.

En hoe is het met de rest?

Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-02-2008 15:55:40'));

Hoi Hoi

Yvonne ja ach het is idd niet erg fijn als je zo hevig ongi bent vooral omdat ik het eigenlijk nooit had zo voor de bbz. Maar het zou allemaal wel een beetje met elkaar te maken hebben denk ik. Ja mijn cyclus was dit keer stukken korter normaal de laatst maanden was die 34 en nu ben ik ongi geworden op dag 30 dus 4 dagen eerder en dat vind ik wel  fijn. Maar goed of dat zo blijft is afwachten haha want ja de volgende keer kan het zo weer langer zijn. Nee we gaan nog steeds niet voor het eggie. De eisprong is behoorlijk pijnlijk en dus ben ik bang dat het allemaal van binnen nog niet helemaal toppie is, en dus ben ik bang dat het weer mis zou (kunnen) gaan en dus die risico wil ik nog niet nemen. Heb de tijd nog wie weet over een paar maanden maar nu nog niet.
Fijn dat het sporten je nog steeds bevalt.

Hallo Sharine, ja je hebt helemaal gelijk hoor dat je afwacht dat alles weer een beetje normaal voelt. Zolang alles nog niet "goed"voelt/is kun je beter alles even op een laag pitje zetten he? Hopelijk blijft je cyclus iets korter nu en regelmatig zoals het was voordat je je bbz gehad hebt. Vervelend dat ook je eisprong nog zo pijnlijk is zeg!

Hoe bevalt jullie nieuwe auto ? Ben erg nieuwsgierig ?  

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ja de auto bevatl ontzettend goed. Jeetje zeg moet er wel aan wennen hoor?. Hij is groter en hoger en het is een automaat, en ja dat rijd ook ietsje anders. Maar goed ben er nog steeds heel blij mee hihi. En hij is ook nog erg luxe uitgevoerd. Navigatiesysteem, er zit zelfs een telefoon in haha, en een helpende hand bij het achteruitrijden dan gaat hij piepen als je tekort op een muurtje zit of paaltje. Ja echt hij is ontzettend luxe (dat zijn we al helemaal niet gewend). Maar goed ik vind het al belangrijk dat hij lekker rijd, de rest is maar bijzaak.

Sharine

wat is het hier rustig zeg!zijn jullie allemaal naar een andere topic toe verhuisd?
hahhaha

Terug
Bovenaan