Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

hoi hoi dames

even een vraagje;wat doen jullie allemaal voor werk?als ik vragen mag?
ik werk zelf 3 dagen in de week in een non-food winkel

ben niet nieuwschierig of zo(hi,hi,hi)

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-02-2008 13:49:49'));

hoi hoi dames

even een vraagje;wat doen jullie allemaal voor werk?als ik vragen mag?
ik werk zelf 3 dagen in de week in een non-food winkel

ben niet nieuwschierig of zo(hi,hi,hi)

Ik werk op dit moment nog fulltime op de versafdeling van een grote supermarkt! Maar wil graag minder werken!

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-02-2008 14:07:04'));

en wanneer ga je minder werken?of weet je dat nog niet?

Heb het aangegeven op mijn huidige werk, weet nog niet wat ze er mee gaan doen, en ik heb maandag een sollicitatiegesprek bij een andere supermarkt voor max 32 uur..... dus nog even afwachten allemaal!

oke spannend,beviel het je niet meer op je huidige werk?
32 uur is net mooi,ik zelf werk 24 uur soms maximaal 28 uur.
heb een contract van min.16uur tot max.31 uur.maar heb van te voren aan gegegeven dat ik alleen op bepaalde dagen kan werken,op andere dagen werken mijn schoonouders en mijn eigen ouders.

Hoi meiden

He suus doet je msn het niet haha. Trouwens wist niet eens dat je maandag een solicitatie gesprek hebt. Nou ik wens je alvast heel veel succes meid en zet hem op.

Yvonne bevalt het sporten je nog steeds

Corina ik ben thuis moeder mijn man en ik hebben samen een boerderij waar ik ook nog een aantal uurtjes aan meewerk. Het bevalt me goed je kunt lekker zelf je tijd invullen.

Nou hier is gister mijn ongi in alle hevigheid losgebroken. Nou nou ik voel het soms gewoon lopen (sorry haha). Vind het eigenlijk wel raar dat ik na mijn bbz zulke vreselijke ongi"s heb. Daarvoor merkte ik eigenlijk niet tot nouwelijks dat ik ongi ben. Nou ja zal wel haha.

van Sharine

hoi allemaal,

even een vraagje; ik heb nu net een beetje kramp onder in mijn buik(ongi gevoel)moet nog 11 dagen wachten voor mijn ongi ik zit nu dus op dag 17,weet iemand wat dit kan zijn?

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-02-2008 18:41:56'));

hoi allemaal,

even een vraagje; ik heb nu net een beetje kramp onder in mijn buik(ongi gevoel)moet nog 11 dagen wachten voor mijn ongi ik zit nu dus op dag 17,weet iemand wat dit kan zijn?

Hoi hoi,

Misschien is het je eisprong? Dan kun je ongi gevoel hebben namelijk....even goed in de gaten houden en voor de zekerheid klussen! HEb je temp ook bijgehouden deze ronde? Of ovulatietesten gedaan?

Terug
Bovenaan