Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-02-2008 19:40:50'));

Hey Suus vanavond ook weer aanwezig?

maar natuurlijk, wat denk jij dan! hihi

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-02-2008 19:47:43'));

Hahaha ja zie je wel ik wist het!

Ben alleen thuis, dus dan is toppie mijn trouwe kameraad die me gezelschap houd hoor!

Haha ja Marco naar school he? Heb me net lekker gedouched en nu zit ik in mijn pyama en ochtendjas voor de tv genesteld en mijn laptop op schoot. Ray zit in zijn hoekje  haha

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-02-2008 20:04:42'));

Haha ja Marco naar school he? Heb me net lekker gedouched en nu zit ik in mijn pyama en ochtendjas voor de tv genesteld en mijn laptop op schoot. Ray zit in zijn hoekje  haha

nee marco is niet naar school, das morgen, hij is nu aan het sporten!
ik zit ook op de bank met laptop op schoot heerlijk hoor!
heel goed, ray zit weer op zn eigen plekje hiih!!

hoi allemaal,bedankt voor de welkomst hier.
ik weet niet zo goed meer of ik mij nu goed heb voorgesteld maar dan doe ik dat nu nog even een keertje.
ik ben corina en ben 25jr,woonplaats mogen jullie van mij wel weten maar heb vaak het idee dat er een hoop bekenden hier op het forum te zien zijn dus zeg ik dat nog even niet.
heb een zoontje van 8 maanden,en heb nu wel weer zoiets van;ja een tweede mag van mij wel weer komen  mijn partner en ik zijn er allebei weer klaar voor.

dimka;jeetje in denemarken helemaal?bevalt het om daar te wonen?heb er geen idee van,ben er nog nooit geweest.hoe is het verder met je zwangerschap?

en hoe is het verder met iedereen?ik moet nog even aan al die namen wennen hoorsorry,ik moet zelfs vaak de pagina's nog even terug lezen om te weten van wie wat mee maakt.

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-02-2008 09:35:24'));

en hoe is het verder met iedereen?ik moet nog even aan al die namen wennen hoorsorry,ik moet zelfs vaak de pagina's nog even terug lezen om te weten van wie wat mee maakt.

Hey Corina, dat geeft niet hoor, daar hebben we allemaal last van! Is ook lastig om iedereen uit elkaar te houden! Misschien handig om t op te schrijven, geloof dat meer meiden dat doen hier om alles te onthouden haha!!
Hier alles goed, gelukkig vrij weinig last van de kuur die ik volg! Nog een week en dan ben ik als het goed is eindelijk weer ongesteld!!

Terug
Bovenaan