Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hoi hoi!

Daar ben ik weer!
Tamara, dat is een luxe positie zeg, 2 banen!! Hoe komt het zo dat je die bij het autodrome toch nog gekregen hebt dan?? En volgende week al beginnen, dat gaat snel he.... Amper de tijd om aan het idee te wennen of niet?
Oh ik heb ook niets gekocht hoor.... zou ook niet weten wat ik moet kopen, ben daar nooit zo handig in eigenlijk hahahahah....

Meiden, ik ben zondag bij Yvonne op kraamvisite geweest!! Wat een super mooi en lief rustig kindje! Hij heeft de hele middag liggen slapen, wilde mij nog niet zien denk ik haha! Hij heeft hele schattige witte haartjes, zo lief!
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ze er wel aan toe is om volgende week haar huis vol te hebben met ons, want ze is nog steeds een beetje ziekjes en nog niet weer op de been.... zal het haar van de week even vragen of ze er al over nagedacht heeft... anders komen jullie maar gezellig bij mij hoor!
Oh en Yvonne als je dit nog leest: als je het wel aankunt en wilt, ik wil je dan wel komen helpen hoor, kom ik wel wat eerder langs....

Is het bij jullie ook allemaal zo lekker weertje? Ik was gister vrij en vandaag ook en het is heerlijk weer joh! Hoop volgende week ook! Kunnen we misschien aan de wandel met de babies..... haha!

Hoe gaat het met alle babietjes??

Met mij gaat het goed, zit alweer op dag 6 dus alleen morgen nog Clomid en dan volgende week weer aan de klus.... heb het idee dat ik er wat rustiger onder ben nu, dat ik zo iets heb van we zien het wel, maar goed dat zal tegen mijn NOD wel weer anders zijn denk ik....

Nou ga even onder de douche en dan aan de huishoudelijke taken, bleghhhhh moet bed verschonen, was buiten hangen, stofzuigen, vaatwasser leeghalen en boodschappen doen, dan nog even bij mn ouders kijken, want die krijgen nieuwe keuken vandaag... en moet nog even de stad in, kaartje kopen voor mijn nieuwe vriendje Ryan!! Kreeg gisteren zo'n schattig geboortekaartje......

Nou tot volgende week allemaal! Weet iedereen ondertussen al de adressen van Yvonne en mij??? MIsschien ook even handig om mobiele nummers uit te wisselen vast? Ik zal die van mij allemaal even sturen via de mail van hyves ok!?

Dikke knuffel voor alle babies en de mama's!!

hier gaat alles goed. zit op de camping bij vriendin!
route beschrijving is uitgeprint dus komt goed.
ga nu weer rennen naar tess, afgelopen dagen behoorlijk wat krampjes, ze lag net te slapen dus dacht schrijf even hier, weten jullie nog dat ik leef!
ik heb zin in vrijdag!!!!!

liefs dimka

meiden

Nou er is hier  niet veel meer geschreven de laatste tijd. Maar goed hoeft ook niet.

Hoe is het met iedereen!!!!

Dimka  heel huids aangekomen in  Nederland    .  Nou je hebt in iedergeval de eerst komende dagen mooi weer voor op de camping.

Maar goed aankomende vrijdag dan is het zover dan gaan we elkaar in het eggie ontmoeten. Vind het wel erg spannend hoor!!!!. Maar goed dat zou voor iedereen wel gelden denk ik. Maar goed wat is nu de bedoeling is het bij Yvonne of Suus. Maakt op zich niks uit alleen wel makkelijk om te weten.

Liefs Sharine

Meiden, hier Suus met het verlossende antwoord! De date is bij Yvonne, ze kan het wel aan! Als ik haar van te voren wil komen helpen...... nou dat wil ik wel hoor, kan ik nog even lieve kleine Ryan bewonderen hihi!!
Hebben jullie allemaal haar adres al?

Es, kom jij van te voren nog gezellig bij mij langs? Want ik moet dus iets eerder bij Yvonne zijn, lijkt me wel gezellig om samen te gaan, is ook minder eng vind ik altijd haha! Nou ja voor mij is het niet zo eng, Yvonne ken ik tenslotte al he?!

Nou meiden, nog 4 nachtjes en dan is het zover! HEB ER ZIN IN!!!!!

Oh, Dimka, ik heb geloof ik iets gemist, waarom zitten jullie op een camping? Dacht dat je bij je ouders ging logeren? Of zit ik nu helemaal verkeerd......

Hoi meiden,
Hier ben ik weer. Vandaag even de tijd om wat terug te schrijven.

Suus, wat jammer dat het toch niet gelukt is. Maar er was toch wel een eisprong geconstateerd en dat is toch wel goed nieuws. . . . Moet toch kunnen een keer de snoeppot leeg eten. ;oD Mijn duimen blijven draaien dat het snel raak is. Wel fijn dat je uit jezelf ongi geworden bent!!!

Sharine, jammer dat het bij jou ook niet gelukt is. Voor jou draaien mijn duimen natuurlijk ook flinke overuren. ;o)

Tammie, wat leuk dat je een baan hebt gekregen. Wel wat sneller dat gehoopt, maar goed. extra geld is altijd meegenomen. Nu de meisjes weer wat rustiger zijn, hebben we iets meer tijd voor elkaar, maar omdat we allebei zo moe zijn, wordt er meer geslapen dan gezellig gepraat ofzo. Maar goed. Nog 5 weekjes en we hebben de 3 maanden bereikt..... Hopelijk slapen de meisjes dan ook ’s nachts wat langer door tussen de voedingen en komen we wat meer tot rust.

Iris en Yvonne, al gewend aan het moeder zijn? Gaat het goed jullie kleintje? Blij om te horen dat het goed met jullie gaat.

Dimka, al meer duidelijkheid of Tess inderdaad een tandje aan het krijgen is? Ik praat ook gewoon de hele tijd tegen onze meisjes. Waarom niet?? Mijn vriend heeft ook hele gesprekken als hij met de luier of het flesje bezig is. Erg grappig om te horen wat voor gesprekken hij met ze heeft. Nog bedankt voor de site. Heb er veel aan gehad!!

Esther, hoe gaat het ermee? Heb je eigenlijk last van kwaaltjes of lekker helemaal niks?? Wanneer is je volgende echo?

Hier gaat alles goed. de meisjes hebben volgens mij min of meer geen krampjes meer gehad. gelukkig maar, vond het zo zielig als ze weer zo moesten huilen (krijsen). erg rustig zijn ze niet. ze wisselen af met vervelend zijn dus ben nog wel veel bezig met ze als ze niet willen slapen. hahaha. maar dat is ook wel gezellig. heb ik toch een beetje tijd met ze omdat je dat rond het voeden niet echt hebt. als de een klaar is, meteen door met de ander omdat die vaak ook ligt te wachten.

gister hebben we de meisjes bij mijn moeder en broertje achter gelaten en zijn we uit eten geweest (tapas) het was erg gezellig, alleen wat onhandig omdat ik veel dingen niet mocht hebben. maar heb toch lekker wat dingetjes kunnen bestellen die niet sterk gekruid waren etc. het was wel heel onwennig om 4 uur lang geen kids te hebben. mijn vriend zal het wel al gewend zijn omdat hij moet werken, maar ik miste ze wel. Hij trouwens ook. Hij had ze liever in de wagen meegenomen het restaurant in. Hahaha.

we hebben dit weekend weer kraamvisite gehad van mijn 2 neven (en 1 vriendin) die ook in alkmaar wonen. zien ze de meisje zeggen ze bijna in koor "wat zijn ze klein". en dat terwijl mijn vriend en ik steeds tegen ze zeggen dat ze zo snel groeien. je ziet dagelijks wel verschil. hahaha

sinds een paar weken weet mijn oma zelf hoe ze naar mijn huis moet rijden en daar maakt ze flink gebruik van. van de afgelopen 4 weken heeft ze al 3 keer onverwachts op de stoep gestaan. het is wel leuk dat ze de meisjes zo graag wil zien, maar op zondag doe ik altijd veel van mijn huishoudelijk klusjes en kom zo nergens aan toe. (ze bleven deze keer ook voetbal kijken). maar goed ze is al 90 dus voel me dan te schuldig om te zeggen dat ze liever alleen langs kan komen als we een afspraak maken. ze is ook zo trots dat ze weet hoe ze moet rijden. dit is het enige adres buiten bloemendaal en santpoort waar ze zelf heen rijdt. Maar ik denk dat ik haar van de week toch even opbel om het uit te leggen.

Nou meiden, nog een paar dagen!!

Liefs,
Petra

Hallo meiden!

Nou dat bevallingverhaal kan ik nu dus net zo goed in het echt gaan vertellen!
Kleine Femke houdt me lekker bezig de hele dag. Ze slaapt erg weinig namelijk, dan weer krampjes dan weer honger dan weer oververmoeid dan weer gewoon aandacht. jaja het houd je bezig.
Verder gaat het weer goed met mij, ik voel me bijna net als voor de zwangerschap op mijn ernstig lage conditie na dan. Ik probeer dan ook elke dag een stuk te wandelen met Femke...Dan slaapt ze wel hihi.
Ook ik heb zin in vrijdag ik ben erg benieuwd hoe t zal gaan.
iig tot dannnn

Liefs Iris

Terug
Bovenaan