Hey meiden,
Het was inderdaad leuk om jullie in het echt te zien en om te kijken of je beeld van iemand klopte. Ben blij dat jullie de kadootjes leuk vinden. Ik kwam ze tegen en vond ze zelf ook erg leuk. Dimka en Sharine, ook enige kadootjes!!
Iris, de taart was inderdaad lekker. Wat fijn dat jullie lekker buiten kunnen zitten de komende zomerdagen! Nu alleen nog wachten op het mooie weer.
Suus, vervelend dat je zoveel last hebt van de Clomid. Ik snap het heel goed dat je het er moeilijk mee gehad hebt vrijdag. Ik kan het me natuurlijk niet voorstellen hoe jullie je voelen, maar als ik terug denk hoe ik me voelde na 11 maanden proberen zonder resultaat, lijkt met me na 2 jaar en al die toestanden bij de gyn nog zwaarder. Misschien is het idd een goed idee om even pauze te nemen en weer lekker van elkaar te genieten zonder alle extra toestanden. Jullie zijn nog jong zat mochten jullie over een tijdje er weer aan toe zijn. Je moet gewoon doen wat voor jullie goed voelt.
Sharine, lekker aan het genieten van je kids. Die hebben nu toch vakantie? Nog plannen om met ze op stap te gaan?
Dimka, wat een mega pech zeg!!! Klinkt idd als een flinke hel met 2 kleine kinderen. Dan hebben we vrijdag dus nog mazzel gehad. Vervelend dat de verzekering er zo lang over deed om goedkeuring te geven. Pfff, pas om 4 uur thuis. Dan was onze rit van vrijdag nog een kleintje. Inmiddels weer bijgekomen?
Esther, ook weer bijgekomen na de drukke vrijdag? Wanneer heb je je volgende echo? Begint de vermoeidheid al een beetje te zakken?
Yvonne, leuk om te zien hoe jullie huisje er uit ziet. Gaat het al weer beter of nogsteeds zo moe? Hoe gaat het met Ryan? Ik vind het erg leuk dat je die naam hebt gekozen. Mijn moeders beste vriendin heeft ook Yvonne en haar zoon heet ook Ryan.
Tamara, alles goed met Sylvan? Lukt het nogsteeds in werk en bv te combineren? Bevalt de baan? Als ik me goed herinner had Sylvan ook veel last van zijn beentjes na de prikjes? Hoe heb je dat opgelost? Alleen een zetpilletje? Ze hebben erg veel last van hun beentjes dus misschien kan ik ze nog helpen om de pijn iets te verlichten. Of is de pijn in de beentjes morgen al weer weg?
Hier is het weer/nogsteeds superdruk. De meiden zitten weer op 8 voedingen per dag. ze worden ’s ochtends weer wakker. Soms 30 min later, maar ze slaan niks meer over. Ze hebben vandaag hun eerste prikjes gekregen en dat werd ons totaal niet in dank afgenomen. Vooral Brenda heeft lang gehuild. Nu een paar uur veder, hebben ze allebei wat verhoging (38,5). Verder moeten ze elke keer huilen als ze hun beetjes bewegen dus lekker slapen zit er niet in voor ze. Ik kreeg het advies van een vriendin om er kwark op te doen en dat helpt, maar alleen tot het op lichaamstemp. is.
Afgelopen vrijdag was erg gezellig. Leuk om iedereen gezien te hebben. Ik was wel helemaal uitgeput na die hele lange autorit. Brendan had nachtdienst dus ik had mijn ouders opgebeld en ben daar gaan slapen. Ze hebben met z’n allen 's avonds voor de meisjes gezorgd en mijn moeder de rest van de nacht. Ze was zo moe dat ze na een bezoek aan mijn oma in slaap was gevallen achter het stuur en de auto tegen de vangrail aan plakte. Gelukkig heeft alleen de auto wat schade. Het meeste heeft mijn broertje al weggewerkt. Wel apart om te zien dat zij na 1 nachtje babysitten al zo moe is en ik al 9 weken bezig ben.
Liefs,
Petra