Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hallo Meiden!

We zijn er stil van...!!!
Ik vond het gezellig en vond het bijzonder om elkaar in het echt te zien.
Je hebt toch een bepaalt beeld bij iemand en zo zie je maar dat dat soms wel en soms ook niet klopt.
Nogmaals bedankt voor de leuke kadootjes Dimka, Petra en Sharine! Ik voelde me gewoon lullig dat ik nix had voor jullie maar goed ik hoop dat de taart het goed heeft gemaakt hihi.
De terugweg was voor mij iets minder omdat de navigatie me over de afsluitdijk heeft gestuurd! Duurde wel even lang maar wel veeeeeeel meer kilometers! Gelukkig sliep Femke de hele reis dus dat was geen probleem.
Intussen heeft Dieter het terras achter huis groter en mooier gemaakt dus nu kunnen we lekker genieten van de zomer in de tuin!

Liefs Iris

Hey meiden,

Het is inderdaad errug rustig hier....
Ik vond het ook erg leuk om iedereen nou eens in het echt te zien. Moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook erg moeilijk vond en heb savonds thuis nog een flinke huilbui gehad. We twijfelen of we er even mee zullen stoppen, ik reageer namelijk nogal heftig op de clomid, ben helemaal niet meer mezelf...... heb het erg moeilijk mee en Marco ook. Voor ons is het leuke, spontane eraf, waardoor Marco het gevoel heeft dat hij moet presteren, waardoor het natuurlijk juist niet lukt.... Ook denkt hij soms dat we het alleen maar doen omdat het moet en niet omdat we het willen, en daar heeft hij ook wel deels gelijk in, het is nu echt een verplichting en dat werkt voor ons gewoon niet. Hebben er vandaag goed over gepraat en ik denk dat wij onze wens even uit gaan stellen, moeten er eerst zelf 100% achter staan en eerst maar even weer genieten van elkaar. Het is voor jullie denk ik niet voor te stellen hoe het is, maar ik heb het er gewoon echt heel erg moeilijk mee. Heb niet alleen geestelijk er last van, maar ook lichamelijk helaas.... heb erg veel hoofpijn laatste tijd en heel erg last van opvliegers snachts, waardoor ik uren wakker lig en weinig slaap, wat weer hoofdpijn als gevolg heeft......
Ik hoop dat jullie het een beetje snappen...

Dikke kus voor jullie allemaal!

Hey meiden

Nou ik ben er ook stil van ...... haha
Ook ik vond het gezellig en ook leuk om elkaar in het eggie ontmoet te hebben. Ik hoop niet dat ik ben tegengevallen    . Het is  was voor mij ook erg spannend hoe het  zou verlopen.  
Geen dank Iris voor  het kado. En ik wil  Petra en Dimka ook nogmaals bedanken voor jullie mooie kado.  

Dimka ben je weer heelhuids aangekomen in Denemarken viel de reis niet tegen.

Suus nog steeds  flink aan de klus en heb je je ei nog opgemerkt.

En  hoe is het met de rest!!!!!

Hier nog steeds aan het klussen dus  doe me best.

Liefs Sharine  

Hey Suus

Ik lees nu net je berichtje we waren allebij tegerlijk met sturen.
Meis idd ik kan niet weten hoe je je voelt maar dat het niet prettig is dat snap ik volkomen. Kon me ook wel goed voorstellen dat je je niet zo prettig voelde afgelopen vrijdag   en dat je even een flinke huilbui hebt gehad. Meid je moet doen wat jou/jullie het beste lijkt. En het is zeker ook niet niks wat je zowel geestelijk als lichamelijk moet doorstaan. Neem de tijd en toch weet ik zeker dat jou tijd zeker komt.
Hele dikke knuffel meid    

Liefs Sharine  

hoi meiden,

even kort vertellen dat ik thuis ben na een helse reis.
hier kort verslag
wat een hel van een terugreis. een kort verslag.
11 uur rijden we weg, rond 13 uur staan we bij de grens.
auto wil niet meer starten na onze koffiepauze(6)
2 uur lang wachten op de Adac( duitse wegenwacht). na een klap op de tank doet ie het weer, maar kan 1 uur goed gaan of 3 jaar!
nou we reden weg om 16.15 en om 17.15 stonden we langs de snelweg stil.
deed weer niks.
3 uur lang zitten wachten op de Adac, in zo ´n nooduitgangdeur op 3 m2:cowboy:
ik kon wel janken
eindelijk weggesleept en toen moesten we nog bij de garage 2 uur wachten, totdat onze verzekering eindelijk zei, ja alles is geregeld:hammer:
ondertussen was het 23 uur en konden we met een taxibus van oldenburg naar bremen en daar konden we een leenauto ophalen.
nu hebben we een renault laguna, met nog maar 7000 km op de teller.
onze auto word waarschijnlijk morgen naar denemarken gebracht om te laten maken.
de pomp in de tank is kapot, nou we waren uiteindelijk om 4 uur thuis:shock:
vandaag onze pup opgehaald, maar geen fut meer om foto ´s hier op te zetten, dus komt morgen.
ben helemaal kapot

liefs dimka

Hallo meiden,

Was erg gezellig vrijdag he? Dimka, Petra en Sharine bedankt voor de cadeautjes hoor! Vond het ook een beetje lullig dat ik niks had gekocht voor jullie allemaal hoor! Heb net Ryan de fles gegeven, maar duik mijn bed zo nog even in. Ja ik vond het ook grappig om iedereen in het echt te zien joh! De meesten had ik al gezien op de foto, maar in het echt is het toch anders he? maar niemand viel tegen hoor!

Suus, meid ik vind het zo rot voot je! Kan me er wel iets bij voorstellen hoor, ook al ben ik niet aan de clomid geweest. Je moet doen waar jullie je het prettigst bij   voelen op dit moment. Het geeft echt niks dat je flink moest huilen, het was vrijdag voor je natuurlijk erg vermoeiend en dan de kleintjes erbij. Ik hoop zo dat het snel goed komt en dat je toch gauw zwanger bent.

Dimka jeetje zeg! Jullie hebben echt een vreslijke reis gehad! Wat een pech kun je hebben. Ben blij dat je nu thuis bent en ga maar even flink bijkomen van de reis!

Iris, ja de taart was goed hoor! Errug lekker, mijn mannerje heeft ook nog een stukje gehad toen hij van werk kwam haha!

Sharine, heb je je ei al gehad? Was klusweekend he?

Liefs Yvonne

Hey meiden,

Het was inderdaad leuk om jullie in het echt te zien en om te kijken of je beeld van iemand klopte. Ben blij dat jullie de kadootjes leuk vinden. Ik kwam ze tegen en vond ze zelf ook erg leuk. Dimka en Sharine, ook enige kadootjes!!

Iris, de taart was inderdaad lekker. Wat fijn dat jullie lekker buiten kunnen zitten de komende zomerdagen! Nu alleen nog wachten op het mooie weer.

Suus, vervelend dat je zoveel last hebt van de Clomid. Ik snap het heel goed dat je het er moeilijk mee gehad hebt vrijdag. Ik kan het me natuurlijk niet voorstellen hoe jullie je voelen, maar als ik terug denk hoe ik me voelde na 11 maanden proberen zonder resultaat, lijkt met me na 2 jaar en al die toestanden bij de gyn nog zwaarder. Misschien is het idd een goed idee om even pauze te nemen en weer lekker van elkaar te genieten zonder alle extra toestanden. Jullie zijn nog jong zat mochten jullie over een tijdje er weer aan toe zijn. Je moet gewoon doen wat voor jullie goed voelt.

Sharine, lekker aan het genieten van je kids. Die hebben nu toch vakantie? Nog plannen om met ze op stap te gaan?

Dimka, wat een mega pech zeg!!! Klinkt idd als een flinke hel met 2 kleine kinderen. Dan hebben we vrijdag dus nog mazzel gehad. Vervelend dat de verzekering er zo lang over deed om goedkeuring te geven. Pfff, pas om 4 uur thuis. Dan was onze rit van vrijdag nog een kleintje. Inmiddels weer bijgekomen?

Esther, ook weer bijgekomen na de drukke vrijdag? Wanneer heb je je volgende echo? Begint de vermoeidheid al een beetje te zakken?

Yvonne, leuk om te zien hoe jullie huisje er uit ziet. Gaat het al weer beter of nogsteeds zo moe? Hoe gaat het met Ryan? Ik vind het erg leuk dat je die naam hebt gekozen. Mijn moeders beste vriendin heeft ook Yvonne en haar zoon heet ook Ryan.

Tamara, alles goed met Sylvan? Lukt het nogsteeds in werk en bv te combineren? Bevalt de baan? Als ik me goed herinner had Sylvan ook veel last van zijn beentjes na de prikjes? Hoe heb je dat opgelost? Alleen een zetpilletje? Ze hebben erg veel last van hun beentjes dus misschien kan ik ze nog helpen om de pijn iets te verlichten. Of is de pijn in de beentjes morgen al weer weg?

Hier is het weer/nogsteeds superdruk. De meiden zitten weer op 8 voedingen per dag. ze worden ’s ochtends weer wakker. Soms 30 min later, maar ze slaan niks meer over. Ze hebben vandaag hun eerste prikjes gekregen en dat werd ons totaal niet in dank afgenomen. Vooral Brenda heeft lang gehuild. Nu een paar uur veder, hebben ze allebei wat verhoging (38,5). Verder moeten ze elke keer huilen als ze hun beetjes bewegen dus lekker slapen zit er niet in voor ze. Ik kreeg het advies van een vriendin om er kwark op te doen en dat helpt, maar alleen tot het op lichaamstemp. is.
Afgelopen vrijdag was erg gezellig. Leuk om iedereen gezien te hebben. Ik was wel helemaal uitgeput na die hele lange autorit. Brendan had nachtdienst dus ik had mijn ouders opgebeld en ben daar gaan slapen. Ze hebben met z’n allen 's avonds voor de meisjes gezorgd en mijn moeder de rest van de nacht. Ze was zo moe dat ze na een bezoek aan mijn oma in slaap was gevallen achter het stuur en de auto tegen de vangrail aan plakte. Gelukkig heeft alleen de auto wat schade. Het meeste heeft mijn broertje al weggewerkt. Wel apart om te zien dat zij na 1 nachtje babysitten al zo moe is en ik al 9 weken bezig ben.

Liefs,
Petra

Oh ja, omdat ons topic alweer bijna vol is, heb ik een hyves geopend. Het leek me leuk om daar verder te kletsen. Zo kunnen we ook makkelijker foto;s laten zien. Ik kijk zelf sneller even op hyves dan op het forum. Ik heb de instellingen zo staan dat alleen de leden kunnen lezen wat er getikt is. Niet iedereen kan zomaar lid worden. Laat maar weten of jullie het iets vinden. Yvonne, ik weet dat je geen hyves hebt, maar misschien vind je het ook leuk om via hyves verder te kletsen. Als jullie het geen leuk idee vinden, hef ik hem weer op.

Liefs,
Petra

Terug
Bovenaan