Dipstick Sensitest Ervaringen?

<p>Hallo dames,</p><p>Ik vroeg mij af of meer dames met de dipstick testen van Sensitest testen. Ik had vorige maand slechte ervaringen met indroog lijntjes en ben nu bang voor hetzelfde.</p><p>Ik zit op 9DPO en heb een lichte maar duidelijk zichtbare lijn binnen de 5 minuten.. vorige maand werd ik helaas gewoon ongesteld.</p><p> </p><p>iemand ervaringen? Ik ga vanmiddag een andere test halen, iemand tips? </p>

Hi Klavertje,
Ik gebruik deze sensitest ook. Je moet goed opletten dat je niet voorbij het maximale lijntje gaat als je de dipstick in de urine dipt.
Vorige maand was de lijn overduidelijk te zien bij mij. Deze maand wel kleurverschil maar niet zoals de vorige keer. De eerste keer helaas geen geluk. Hopelijk nu de tweede maand wel. Dit is voor ons de vierde ronde.
Voor de rest wel fijn om te weten wanneer je ovulatie is. Bij mij is die altijd rond de 9e.

Hey, 
Bedankt voor de snelle reactie en tip! Ik zal morgenochtend opnieuw testen, hopelijk is hij dan duidelijker.
Mijn ovulatie was om de 8e! We lopen mooi gelijk op dus. Ik duim voor je! 

Ga jij morgen ook opnieuw testen? 

Was helaas niet gelukt :(. Zwangerschapstest was negatief maar de sensitest wel positief bedoelde ik. Was wel weer 2 dagen over tijd, dat is dus het vervelende elke keer en dan word je toch ongesteld.
Daarnaast las ik ook niet voor 10:00 uur testen vanwege het hormoon. En ook weer niet te veel drinken. 
Lopen idd mooi gelijk. Ik ben nu gestopt met het testen van sensitest... Omdat ik een lijntje had op de 9e. Ik moet de 23ste ongesteld worden. Ik ga niet meer eerder testen omdat ik dan teleurgesteld word.

Ik begrijp helemaal dat je deze teleurstelling een tweede keer wil voorkomen. Nog even wachten dus, spannend hè? 

We moeten dus een dag na elkaar ongesteld worden. Hopelijk blijft hij bij ons beiden uit. 

Hou mij op de hoogte! 

Jaa ik houd je zeker op de hoogte. Heb al wel symptomen die ik altijd krijg als ik ongesteld moet worden. Dus weet eigenlijk al dat het niet is gelukt. Ik houd je zeker op de hoogte. 
Ik ben benieuwd laat het maar weten 

Hmm, ontzettend balen zeg.. Hopelijk lukt het de volgende ronde! Maaaar, eerst maar eens afwachten. Wie weet is het toch raak!

Is het voor de eerste voor jou? 

Terug
Bovenaan