Dipstick Sensitest Ervaringen?

Haha wat toevallig! Ik ben ook 27 jaar jong en heb nog geen kinderen. Dit zou dus de eerste voor ons worden! Op dit moment zitten we in de 4e ronde. Ik was al een tijdje gestopt met de pil omdat ik zo gevoelig ben voor de hormomen. 
Oh jeetje dus je hebt al het één en ander meegemaakt. Dat lijkt me ook wel een emotionele achtbaan waar je dan in zit.
Moeilijkste is om dan positief te blijven. Vooral omdat iedereen om je heen zo gemakkelijk zwanger raakt, het is dan extra frustrerend.

Haha wat leuk! Gaan we dus gelijk op. Echt heel leuk. 

En het was inderdaad wel een heftige periode, maar we gaan er nu wel gewoon opnieuw in. Ik had achteraf gezien ook eerst moeten wennen aan de verandering van hormonen.. 

Ja, best gek om anderen zwanger te zien worden en mama worden. Ook als je ze het  allemaal ontzettend gunt natuurlijk. Maar hopelijk zullen wij ook allebei snel zwanger zijn! Zou leuk zijn als wij ook in dezelfde ronde zwanger raken haha!  

Haha ja dat zou wel heel erg leuk zijn. Ik word ook echt gek van de hormonen. De gevoelige borsten zijn echt helemaal weg. Normaal gesproken barst ik al van de rugpijn een week voor me ongesteldheid maar nu helemaal niet (Ja van de spierpijn). Nou nog 5 dagen wachten en dan testen. Anders idd op naar de volgende ronde. Ik vind het goed dat je zo positief er over praat! 

Ja, vreselijk hè die hormonen. Excuses voor mijn afwezigheid haha. 

Hoe voel jij je inmiddels? Ik heb toch echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden dit weekend.. ben benieuwd. 

En bedankt voor het lieve compliment. Positief blijven is altijd beter dan negativiteit. Dat brengt je niets. 

Pff heb je precies dezelfde symptomen als normaal gesproken?
Ik heb echt werkelijk waar geen idee meer. Afgelopen zondag begon de gevoeligheid in mijn borsten. Die is nu helemaal weg. Toen kreeg ik het links onderin me rug toen rechts. Elke keer met vlagen en als ik zit. Nu is het weer weg en straks kan het er weer zijn. Verder voel ik hartstikke vrolijk. Ook borrels in mijn buik en krampen. Dit heb ik nog nooit gehad bij een ongesteldheid maar kijk niet raar op als het gewoon doorzet. Me lichaam is het in ieder geval ergens mee bezig. 
Twijfel alleen wanneer ik het beste kan testen. Oktober was het 18e en november de 23ste...

Ik ben nu net begonnen met ongesteld te worden! Dus voor mij helaas niet deze ronde, maar dit verwachtte ik gelukkig al. 

Je loopt echt heel erg gelijk met mij! Als jij vandaag nog niet ongesteld bent geworden, zou ik vandaag of morgen toch echt eens een restje gaan doen ;) 

Oh, wat spannend! Ik hoop het zo voor je! Zou een fantastisch kerstcadeau zijn!!! 

Terug
Bovenaan