Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja wou het wel doen omdat me menstruatie dag weer is verschoven. Alleen ga ik wel echt proberen om niet meer er zoveel er mee bezig te zijn. Dat is wel heel erg lastig.
Ja echt heel erg bijzonder! Moet zeggen dat het mij wel helpt om met iemand te praten die mij begrijpt.
Ik ga die van sensitest weer gebruiken.
Ik snap het helemaal. Ik wil er ook niet te veel mee bezig zijn, maar dat is tegelijkertijd best lastig met ovulatietesten doen.
Ik ga die van Sensitest ook weer gebruiken overigens. Benieuwd of onze ovulaties weer gelijk lopen!
Is er een mogelijkheid om contact te hebben op een andere manier dan dit forum? Haha
Hoii, ik heb de dipsticks van sensitest dus ook geprobeerd voor het eerst deze maand maar heb voor mezelf niet echt een duidelijke piek gezien. 1 dag dat de 2de streep dezelfde kleur kreeg dan de eerste maar wel dunner. Alle andere dagen allemaal negatief. Best lastig vind ik zelf.