Dipstick Sensitest Ervaringen?

Ik heb altijd met Sensitest getest en nooit indrooglijntjes gehad. Wel exact volgens de gebruiksaanwijzing uitgevoerd uiteraard. Er staat ook op de website dat als je hem te ver of te lang in de urine houdt, dat er een lijntje kan komen. Dit is geen indringer dan, maar een verkeerd uitgevoerde test en ongeldig test resultaat. Uiteraard ook weleens een paar dagen voor NOD positief getest en helaas eindigde dit in een vroege miskraam (meerdere keren gebeurd). Dan lijkt het alsof je ongesteld bent, maar het is heel simpel. Als je de test goed uitvoert en er komt een lijntje binnen de 10 minuten, dan is er hcg waargenomen. Ik vind deze testen ontzettend fijn en betrouwbaar en heb er nog nooit gedonder mee gehad. 

Hey Ninaapie,
Bedankt voor jouw reactie! Heel fijn dat jij geen negatieve ervaringen hebt. Ik dacht de testen goed uit te voeren. 
Ik heb mijzelf vandaag nog meer onzeker gemaakt, door een test van de action te doen vanmiddag. Deze had na een halfuur (ik weet het, niet geldig na de afleestijd.. maar toch..) een tweede streep! 

Ik ga morgen nogmaals testen van de Sensitest en action test.. hopelijk heb ik dan meer duidelijkheid.. 

Het mag inderdaad niet langer dan 10 seconde. Dat had ik wel gedaan oeps. Maarja, bij beide keren rond de 9e een streepje. Ik had nu de 8e trouwens een streepje en niet de 9e. Dus precies dezelfde dag!

Oh xunicorn, wat spannend! Ontzettend toevallig dat we elkaar dan zo treffen. Ik heb besloten om niet meer te gaan testen tot de dag dat ik ongesteld zou moeten worden. Wil mijzelf niet meer gek maken. Een duidelijk antwoord krijg ik toch pas als ongesteldheid uitblijft en ik dan test.. 
Even wachten dus allebei! 

Jaaa, dat zou een geweldig kerstcadeau zijn he! Ik hoop het ontzettend voor ons allebei.
Hoe oud ben jij eigenlijk en heb je al kinderen of gaan jullie voor een eerste? Sorry, nieuwsgierigheid haha.
Ik ben 27 jaar en wij hebben nog geen kinderen. Zijn nu een jaar bezig in totaal, maar dit komt doordat ik na het stoppen met de pil gelijk een miskraam geb gekregen en daarna gelijk een bbz. De hele nasleep van de bbz duurde erg lang.. dus nu net weer de tweede ronde. Voor jou? 

Terug
Bovenaan