DISCUSSIE: Kinderbijslag slaat nergens op!

Sorry hoor maar ook al moet je die opmerking met 100kg zout nemen dat je m al plaatst is natuurlijk al een beetje jammer.... Het is hier vrij stil de laatste tijd en daar kunnen we met zn alle verandering in brengen, daarom is het juist leuk dat we zo'n goed lopend topic hebben!
Dat de meningen hierover verschillen... gelukkig maar anders waren we zo uitgediscussieerd!
Door zo'n opmerking wordt er van het topic afgeweken en laten we dat nou niet doen....!

Nou zal ik mss wel de dombo zijn hier  maar ik bedoelde het alles behalve verkeerd hoor!
Daarom zet ik ook erbij dat (wie het niet had begrepen) het met 100 kilo zout moet nemen.

jammer.......(als ik het wel goed heb begrepen)

quote: L81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 21:29:46'));

Sorry hoor maar ook al moet je die opmerking met 100kg zout nemen dat je m al plaatst is natuurlijk al een beetje jammer.... Het is hier vrij stil de laatste tijd en daar kunnen we met zn alle verandering in brengen, daarom is het juist leuk dat we zo'n goed lopend topic hebben!
Dat de meningen hierover verschillen... gelukkig maar anders waren we zo uitgediscussieerd!
Door zo'n opmerking wordt er van het topic afgeweken en laten we dat nou niet doen....!

Ik denk dat jij nu heel de 'point' mist.
De opmerking van Debby was gewoon vriendelijk bedoeld; Er werd idd eerst gezegd dat het hier te rustig was en vervolgens wordt er gezegd dat er teveel heisa wordt gemaakt. Dáár wordt op gedoeld...
Jammer dat jij het nu heel negatief om gaat zitten draaien..
Sil

Al wordt er bij gezet dat je het met 100 kilo zout moet nemen, zit er toch een naar smaakje aan....Voor mij iig en ook voor L81.En het moet toch even gezegt worden dat er 'iemand' was die het hier stil vindt.Als ik zeg dat ik het hier stil vindt, lijkt het me leuker als we daar allemaal wat aan doen.....Maar nee het is makkelijker natuurlijk om het aan een ander over te laten!En die heisa die ik erom heen vindt is dat we helemaal van het onderwerp afwijken.En wij (degene die niet eens merken dat het geld van de kinderbijslag  gestort wordt) wordt verweten dat we ondankbaar zijn!mmm nog een naar smaakje.....Op deze manier wordt het forum voor mij en misschien ook wel anderen niet leuker!

quote: Duckie19 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 10:23:25'));

Al wordt er bij gezet dat je het met 100 kilo zout moet nemen, zit er toch een naar smaakje aan....Voor mij iig en ook voor L81.En het moet toch even gezegt worden dat er 'iemand' was die het hier stil vindt.Als ik zeg dat ik het hier stil vindt, lijkt het me leuker als we daar allemaal wat aan doen.....Maar nee het is makkelijker natuurlijk om het aan een ander over te laten!En die heisa die ik erom heen vindt is dat we helemaal van het onderwerp afwijken.En wij (degene die niet eens merken dat het geld van de kinderbijslag  gestort wordt) wordt verweten dat we ondankbaar zijn!mmm nog een naar smaakje.....Op deze manier wordt het forum voor mij en misschien ook wel anderen niet leuker!

Dus ik had het toch goed begrepen....

Nou, duckie.... dat nare smaakje heb je er zelf aan gegeven.... en zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten....
En ik heb nóóit 1 verkeerd woord gezegd over het niet merken van het storten....
En ga nu zelf alsjeblieft niet zelf met rare dingen gooien, tot nu toe is de sfeer hier altijd best geweest (ik ben 1 van de 'oude-garde')

Dus doe mij en de rest een lol.... als er een wel gemeend grapje gemaakt wordt (puur om het luchtig te houden) ga dan niet je eigen conclusies trekken.

quote: Duckie19 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 10:23:25'));

Ik vind dit een typisch geval van "wie de schoen past.."
Je proeft alleen een naar smaakje als je dat wilt proeven, lijkt mij.
Het is toch een feit dat jij het hier te stil vond!? Vervolgens komt er een discussie op gang en vind je dat er teveel heisa wordt gemaakt?
Daar mag best iets van gezegd worden.
En ja, ik vind het ondankbaar om te zeggen dat het afgeschaft moet worden omdat het te weinig is. Ik ben er wel blij mee en wil dat ook kenbaar maken.

Ennuh...aan een ander overlaten om wat leven erin te brengen???
Denk dat we allemaal wel weten wie hier het leven erin houdt?!

En nou kom ik me er ook ff mee bemoeien!!!! Debby is niet meer dan netjes geweest en als jullie niet tegen een grapje kunnen is dat niet haar probleem, maar dat van jullie! Als jullie stiekem schuldgevoelens hebben over het feit dat jullie niet merken dat de kinderbijslag niet gestort wordt, dan hoef je dat zeer zeker niet op haar af te reageren!

Ik heb mijn mening gegeven!

Groetjes Ilona

Wat een heerlijke manier om de zondag door te brengen. Al die verhitte discussie's hier.

Deb en Sil.... hebben jullie nog wat kolen voor op het vuurtje???

Terug
Bovenaan