discussie "mag je kindje echt spelen"

A

Anoniem

Guest
Ik zie zo vaak om me heen dat kinderen niet echt "mogen "spelen omdat ze bijvoorbeeld dan vies worden of omdat papa en mama andere dingen willen doen.

Bijvoorbeeld op de camping een kind een witte broek aandoen maar die mag niet vies worden, mijn schoonzus die liever een dag naar amsterdam gaat dan met haar kinderen naar een pretpark omdat zij dat niet leuk vindt.

Dus dames eerlijk zeggen "MOGEN JULLIE KINDEREN ECHT SPELEN"

Hoi,
Skip mag vrijwel altijd zijn gang gaan, worden ze kleren vies dan worden ze vies, maakt niks uit.
Ik moet ook zeggen dat ik hem niet als een modepopje aankleed, hij kruipt hier heel vaak in een romper met korte mouwtjes en een simpel broekje rond :)
Ik heb er helemaal geen zin in om steeds op te letten of hij niet knoeit met zijn koekje of boterham. Ik laat hem heel veel zelf ontdekken, en tja, daar hoort vies worden bij.
Groetjes, Noortje mv Skip

Jaaaaaaa!! Versleten broekjes van het buiten kruipen, kapotte schoentjes van het kruipen over de stenen, modder op handjes en snoetjes en kleren, nat van top tot teen want door de plassen gestampt, honderd keer van de glijbaan (nat of niet), alle beestjes aaien op de kinderboerderij, pannekoeken met stroop eten met je handen enzovoort, etcetera..... En mama staat erbij en kijkt ernaar: heeeerlijk!!

En hoe je er zelf over denkt, dat zien we wel terug op die foto;s van je meisje:   boterham met pasta eten, en genieten op vakantie..... Heel herkenbaar.

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Als mijn kind geniet, dan geniet ik het meest.
Dus ja, mijn kind mag spelen hoor! Ook in zijn super dure witte broek. Ik was wel weer hihi.
Ik vind het juist geweldig als ie zo vuil is van het spelen! Voor mij een teken dat ie het naar zijn zin heeft!

Groetjes van Cissy

Oh ja natuurlijk.Oh heerlijk als ze "echt speelt".
Laat Tess haarzelf maar lekker vies maken hoor,we hebben een wasmachine en daar proppen we alles in.En als we nog weg moeten,washandje erover,schoon shirtje en gaan met die banaan.Geen probleem,daar zijn ze toch kind voor!!

Liefs Kitty en Tess

Ja, Tijs mag lekker spelen. En voor vieze kleren heb ik een wasmachine, daar kan ik me dus echt niet druk om maken. Als we de deur uitgaan zorg ik wel dat ie schone kleren aan heeft. Maar hij hoeft niet schoon thuis te komen hoor.
Als wij iets willen gaan doen waarvan we weten dat Tijs daar niets aan heeft, of niet leuk zal vinden, dan gaat Tijs naar opa en oma. Morgen gaan wij bijvoorbeeld naar de Efteling en Tijs gaat naar opa en oma en blijft daar morgennacht ook lekker slapen. Tijs wil altijd graag vooruit en heeft het na een uurtje in de wandelwagen echt wel gehad. Oftewel: Tijs blij, wij blij en opa en oma blij. Prima geregeld toch!

Groetjes,
mv Tijs

De flessen shout staan hier paraat en ik stop hem 's avonds met alle liefde in bad.
Gaan de kleren niet schoon... helaas pindakaas!

Als mijn boef het naar zn zin heeft met zn witte broek in de blubber bij de buren in de tuin....   Heerlijk gewoon. Dan geniet ik volop.

Ik droom ook wel eens om een dag varken te zijn...... hmmmmmmm

Terug
Bovenaan