discussie "mag je kindje echt spelen"

Bij deze beloof ik dat mijn kindje echt mag spelen.
Wat moet een kind op een camping als ie schoon moet blijven??
Of in Amsterdam terwijl hij naar de speeltuin/pretpark kan gaan??

Ook hier draait de wasmachine, net zoals bij annemarie en vele andere, overuren.
En ook wij hebben een bad...

Moet wel zeggen dat ik, mede om deze reden, ook geen dure kleren koop omdat ik het dan gewoon zonde zou vinden als ik het weg moest gooien na 1 vlek die er niet uit gaat.
En een zeeman broek die niet meer schoon te krijgen is... hup weg ermee!
Zonder spijt !

Alsof er echt kindjes zijn die stelselmatig weerhouden worden van ‘echt’ spelen...?
Stijn moet ook wel eens een paar tellen schoon blijven omdat we op
bezoek gaan oid en zo zullen de ouders van ‘schone’ kindjes ook wel d’r
reden hebben. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat het altijd zo is.
Misschien lopen ze er buiten altijd spik en span bij maar mogen ze
thuis of in de tuin wel ravotten... afin ik probeer niet te oordelen en
vind het helemaal niet erg als Stijn vies wordt.

Hier mag ook gewoon gespeeld worden hoor! Alles moet ontdekt worden. Maar als ik weet dat we iets gaan doen waar hij geheit vies van word dan zorg ik er wel voor dat hij niet zijn allermooiste kleertjes aan heeft. Ik heb geen dure kleerjtes en alles mag vies worden van me, maar als ik op visite ga of iets vind ik het toch wel leuk dat hij er schoon uitziet, maar dat lijkt me wel normaal. Daarna tijdens de visite geef ik weer nergens om.

Groetjes Hanneke

Lorenzo is van de week nog op zijn buik met witte kleding
door het gras geschoven alles lekker groen geworden
na een regn bui een vers plasje opgezocht zat ook nog
wat modder in goed voor je uit zal hij gedacht hebben want
hij zag er toch uit alles 's avonds in de wasmien met voorwas
en weer schoon dus ja hier mag je vies worden en je lekker
uitleven heerlijk toch!!!!!!!!!!!

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Lekker laten gaan! Ze zijn maar even kind!
Lyanne had op haar verjaardag een nieuw shirtje van Lief aan en ze ging Roosvice drinken, de helft liep uit d'r mond op het shirt,iedereen in paniek, want nou was ze niet meer mooi en schoon voor de foto's! Ik heb ze toen ook nog maar lekker een koek gegeven, dat ze nog viezer werd, hahahaha!!! Daar is een wasmachine voor hoor!

Groetjes, Marieke

Ja hoor, er zijn echt mensen waar de kindjes niet lekker mogen spelen! Dat was bij een oom en tante van mij. Daar in huis mocht en mag nog steeds niets fout liggen! Bijvoorbeeld tussendoor speelgoed opruimen waar je mee aan het spelen bent. Mijn nicht is dus precies hetzelfde, die kwam b.v. een aantal jaar geleden met dochters in het wit op mijn moeders 50e verjaardag en verwachte dat ze ook helemaal schoon weer mee naar huis gingen. Ze werd echt boos op haar toen 2.5 jarige dochtertje dat ze had geknoeid op haar kleren met een ijsje! En ze mocht eigenlijk niet op grond gaan zitten spelen met de andere kinderen, want dan werden haar kleren vies.
Dus echt waar, je hebt van die mensen. Alleen ik snap ze niet.

Groetjes,
mv Tijs

hallo

onze man mag ook lekken spelen hoor!!! boeit ons niets we hebben net weer een nieuwe wasmachine dus KOM MAAR OP met die vlekken!!! en lang leven vanish....

xx wen mv tycho

Heb hier ook al eens een topic aan besteed..
Heb zo iemand in mijn omgeving die zijn kind van alles weghoud omdat het niet smerig mag worden.. Ik wordt daar helemaal kriebel van..

Laat het kind lekker kind zijn, en daar hoort smerig worden bij!! Hoort bij de ontwikkeling.. Ondekken en uitproberen..
Kost je gewoon wat meer aan snoetendoeken en wasmiddel, that's all!

Hier wordt dus flink gespeelt!!!

Esmé mv kay

Terug
Bovenaan