Dit vind ik dus even niet leuk!!!!

A

Anoniem

Guest
Ok,

ik weet dat ik een moeilijke week achter de rug heb, maar ik dacht dat ik net toch héél duidelijk gezegd had dat de nieuwe lijst snel zou komen!!!!!!!!!! Dit vind ikk dus echt even niet leuk!

Hihihihihihi, niet zo streng voor jezelf zijn hoor....

Computerproblemen?

ilona,

ik heb sorry gezegd en ik wist ook niet dat je een moeilijke week heb gehad, ik ben er niet geweest.
je kan dit nu een misselijke streek vinden maar zo is dat niet bedoeld.
ik heb ook problemen gehad en jij zei toen tegen mij dat ik de lijst niet meer moest doen omdat ik het hier druk genoeg zou hebben.
dat ik een fout gemaakt heb toen ok, maar dan kan nog altijd zelf bepalen wat ik wel en niet aan kan.
en de lijst maken kan ik wel aan, ik vind niet dat ik daar toestemming voor nodig heb.
als je boos op me wilt blijven dan moet je dat zelf maar weten, het is ieder geval absoluut niet mijn bedoeling om je te kwetsen of over je heen te walsen.
sorry als dat voor jou misschien zo overkomt.
dus kunnen we de strijdbijl misschien begraven of houden we de ruzie?

Dan zal ik maar even heel eerlijk zijn:

ik heb geen behoefte om verder nog op je te reageren en ik heb je toen gezegd dat ik de lijst zelf zou doen vanwege dat rare gedoe van je! Dat jij dat allemaal allang vergeten bent vind ik best, maar bij mij ligt dat anders. Ik maak hier geen ruzie, maar mag wél mijn eigen mening hebben!!!!! Die heb ik nu gegeven en ik blijf erbij dat ik het een misselijke streek vond!

Oooo, ik dacht dat je bedoelde dat je dat net ergens gezegd had en dat het nu niet wilde lukken.

Hoest nu trouwens? Zit je bij je ouders? Mattijs ook, of is hij weer aan boord?

Nou, ik ga eerst wel ff bij de lijst kijken voordat ik meer vreemde opmerkingen maak...staat ook zo lomp, want ik weet natuurlijk dat je geen makkelijke week hebt gehad. Maar goed, ik dacht dat je nu liep te pielen en dat het niet wilde lukken, vandaar!

Jeetje ik ben helemaal niet haatdragend of wat dan ook , maar er moet me toch iets van het hart hoor.
Ik zit net effe te lezen, begon op pagina 2 en   zie een berichtje: ik ben er weer van valentijnszwangere.

heel verhaal over computercrash en weet ik het allemaal niet en nu lees ik dit berichtje.
Even tot valentijnszwangere. ik ken je helemaal niet, maar het lijkt wel iedere keer als je maar een woord hier op het forum typt dat heel de sfeer verziekt wordt.
Ik ben nu misschien wel hard, maar ik geloof niet dat er veel mensen zijn die je gemist hebben de afgelopen tijd hoor. Ik tenminste niet als ik dan maar even alleen voor mezelf mag spreken.

Ieder zijn eigen problemen hoor, maar ga lekker ergens anders de joker uit hangen ofzo.
het is hier altijd beregezellig en dat willen we graag zou houden.

sorry, maar ik moest het effe kwijt , ik voelde me even heel boos worden.

irene

Terug
Bovenaan