Dit vind ik dus even niet leuk!!!!

en wat ik er ook van vinden mag... wegsturen vind ik persoonlijk ook wat ver gaan. ik hoop alleen, miranda, dat je niet van het ene uiterste in het andere blijft vallen. ik ga er van uit dat jij ook graag je welkom wil voelen en op die manier krijg je mij in ieder geval niet in die hoek. Daar bedoel ik je explosies mee, maar ook het vervolgens comleet tegenovergesteld doen. En als het niet meteen koek en ei is weer je excuses aanbieden... ik hoef geen excuses, doe maar gewoon normaal mee.

en heb je er trouwens ooit serieus bij stil gestaan dat onze reacties wel eens kunnen komen door jouw gedrag? Of ligt het volgens jou echt aan ons alleen? Ik schrijf dit uit goede bedoelingen voor jou, ik hoop dat je dat begrijpt. Doe er mee wat je wil... eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit. Ik kan me alleen niet voorstellen dat jij zelf echt blij bent met hoe het nu gaat.

Ja rossanne, inderdaad...                WE MOETEN ALLEMAAL EEN VOORBEELD AAN JOU NEMEN....HIHIH JE HEBT GEWOON GELIJK!!!!

van mij zal geen rot opmerking komen. ik heb het hier leuk gehad, foto's bekijken, elkaar helpen en advies geven of gewoon gezellig lachen.
ik denk niet dat het alleen aan jullie ligt en die lijst had ik ook niet moeten doen.
denk dat ik voortaan maar gewoon meelees en verder niet reageer.
vind het leuk om jullie verhalen te lezen dus dat zal ik ook blijven doen en misschien zijn er wel topics waar ik vragen over heb en waar ik wat van de reacties kan gebruiken.
ik benn niet uit op medelijden of wat dan ook, en ik zie jullie ook niet als beste vrienden zoals dat in een  topic gesteld werd. gewoon als medemoeders die gewoon gezellig kletsen met elkaar.
dus wens jullie nog fijne dag vandaag, met het mooie weer en ik lees wel eens wat van jullie weer.

groetjes Miranda

Jammer...dat gekat op elkaar...
het valt me op dat dit (steeds) vaker voorkomt en dat is inderdaad
niet goed voor de sfeer.
We zitten niet met zijn allen in een kamer dus hou wat afstand, en maak er geen
"jij hebt gelijk of jij hebt gelijk"spelletje van.
Het plezier om hier te lezen wordt zo steeds minder, wie er ook gelijk heeft...
(ik hou niet van ruzie, ook al ken ik jullie niet.)

idd, maakt niet uit wie er gelijk heeft! het moet idd maar eens afgelopen zijn.
we kennen elkaar idd niet en het is maar internet!

als je iets niet leuk vind kun je er ook gewoon niet op reageren!
je kunt gewoon reageren op de topic die je leuk vindt! en we moeten niet zeuren op elkaar!!!!!

en het is ook erg vervelend dat er dan tig topics moeten worden geopent over 1 onderwerp als dat onderwerp negatief is! net alsof jullie er eigelijk ook wat van smullen!!!

het lijkt wel of jullie het gewoon leuk vinden om elkaar af te gaan katten!!!

sorry! zo denk ik erover! het wordt gewoon een beetje flauw nou!
laten we het forum gewoon gebruiken waar hij voor bedoelt is! ok?

fijn bedankt!!!

Terug
Bovenaan