A
Anoniem
Guest
en wat ik er ook van vinden mag... wegsturen vind ik persoonlijk ook wat ver gaan. ik hoop alleen, miranda, dat je niet van het ene uiterste in het andere blijft vallen. ik ga er van uit dat jij ook graag je welkom wil voelen en op die manier krijg je mij in ieder geval niet in die hoek. Daar bedoel ik je explosies mee, maar ook het vervolgens comleet tegenovergesteld doen. En als het niet meteen koek en ei is weer je excuses aanbieden... ik hoef geen excuses, doe maar gewoon normaal mee.
en heb je er trouwens ooit serieus bij stil gestaan dat onze reacties wel eens kunnen komen door jouw gedrag? Of ligt het volgens jou echt aan ons alleen? Ik schrijf dit uit goede bedoelingen voor jou, ik hoop dat je dat begrijpt. Doe er mee wat je wil... eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit. Ik kan me alleen niet voorstellen dat jij zelf echt blij bent met hoe het nu gaat.
en heb je er trouwens ooit serieus bij stil gestaan dat onze reacties wel eens kunnen komen door jouw gedrag? Of ligt het volgens jou echt aan ons alleen? Ik schrijf dit uit goede bedoelingen voor jou, ik hoop dat je dat begrijpt. Doe er mee wat je wil... eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit. Ik kan me alleen niet voorstellen dat jij zelf echt blij bent met hoe het nu gaat.