Dit vind ik dus even niet leuk!!!!

Zouden niet alle mannen afgezien hebben in die periode denk je?

de mijne wel hoor. hihi
groetjes irene

He?

Ik zit volgens mij veel te veel op het forum, maar toch ontgaat mij nu even helemaal waarom Ilona boos is op Miranda. Zijn natuurlijk verder mijn zaken niet, maar ik hou niet van ruzie....

Wij houden hier allemaal niet van ruzie, maar af en toe schijnt het toch even nodig te zijn.

sorry

groetjes irene

Ik heb geen zin om alles op te rakelen, maar het komt erop neer dat ik geschreven had dat ik deze week de lijst zou doen en nu werd het zo maar even gedaan. Normaal zou ik daar niet eens op reageren, maar er is te veel gebeurd en ik kán nu niet meer gewoon alles maar vergeten wat er gezegd is. Ik houd ook niet van ruzie en daarom lijkt het mij ook maar het beste gewoon niet meer op elkaar in te gaan. Dan komt het in ieder geval niet meer van mijn kant.

nee, nee je hoeft niet alles op te rakelen,..ik spit het forum dadelijk effe door want ben nu wel heel nieuwsgierig geworden....

sorry meiden maar ik ben hier dus niet op het forum om ruzie te maken, met niemand.
maar door een foute reactie van mij ( die ik niet vergeten ben en nog steeds spijt van heb) ben ik niet meer welkom hier?
ben ik de enige die op dit forum een fout gemaakt heb?
dat mijn computer was gecrasht kan ik ook niet helpen. kan gebeuren lijkt mij.
ik snap echt niet waarom jullie boos op me blijven, het lijkt wel alsof ik iets gedaan heb wat niet te vergeven is.
ik heb jullie eerlijk gevraagd of ik hier nog welkom was, ik heb mijn excuses aangeboden voor mijn gedrag, ik was welkom, dat heb ik aan de reacties gelezen. dus waarom word er gedacht dat ik uit ben op ruzie? dat is helemaal niet zo.
toen ik de reactie van Ilona zag, heb ik ook gelijk sorry gezegd tegen haar, ik las haar reactie gewoon te laat.
het enige waar ik op uit ben is een gezellige tijd te hebben op dit forum, net als jullie.
wat hebben jullie dan het liefst dat ik nu doe dan? want ik wil geen sfeer verpester zijn...

Terug
Bovenaan