Dit vind ik dus even niet leuk!!!!

EN NU BEN IK HET ECHT ZAT!!!!!!

Een sfeerverpester ben jij WEL!! En dat in alle toonaarden. Ik wordt er gewoonweg misselijk van dat jij toch weer de boel hier op stelten zet. Na de vorige rel had Ilona gezegd dat zij voorlopig zelf de lijst zou doen en wat gebeurd er weer, jij doet het weer. Blijf er dan ook gewoon vanaf.
Gezellig meekletsen is geen ramp maar als dit zo doorgaat valt heel de groep zometeen uit elkaar. Is dat wat je wilt??????

En nu ik mijn mening hier zet, zal er vast en zeker een reactie van je komen waarvan de honden geen brood lusten, maar dat zal me worst wezen.
Het moet onderhand maar afgelopen zijn, anders zal het snel afgelopen zijn met de gezelligheid hier, want dat mensen door dit soort voorvallen weg gaan blijven, kun je op een hand natellen.

Ilona, de lijst is van het begin af aan jouw ding geweest en dat blijf je doen totdat je er zelf genoeg van hebt.
De lijst is er trouwens niet beter op geworden en is niet echt overzichtelijk meer. Dus zou je die aub opnieuw kunnen doen??

Annemiek

Ja, ik zet er eind deze week een nieuwe lijst op! Ook ik ben het zat en heb besloten nu gewoon mijn eigen plan te trekken. Bedankt voor de steun en jullie zien de lijst snel weer zoals jullie hem gewend zijn!

Groetjes Ilona

Dames, dames...
de sfeer verpest ook omdat jullie (wij, ik doe het ook) er op blijven reageren. Ik vind het prima als miranda hier ook schrijft. Vind er overigens wel het mijne van. En als het me niet bevalt, onthou ik me gewoon van elke reactie. Dan wordt het ook niet gevoed. (alleen soms, hou ik het ook echt niet meer...)
Als we nou gewoon eens niet meer zouden reageren en het dus ook niet voeden, zou dat een idee zijn?

Groetjes
Rosanne

ja rosanne, daar was ik ook al mee begonnen!! errug goed idee lijkt me!!

Lieve Meiden,

Ik reageer nog zo af en toe en was tijdens het feb forum altijd zeer actief. ( nu wat minder door alle drukte maar lees wel dagelijks met jullie mee)

Ik hoop echt dat dit gez*k nu eens stopt!! Annemiek en Rossane JULLIE HEBBEN GELIJK!!

De sfeer op dit forum is super, alleen wordt het steeds weer door 1 iemand verpest!! Iemand die constant op een zeer negatieve manier aandacht vraagt.
Miranda aub: stel je een keer normaal op, je gaat hier met mensen om alsof het je naaste vrienden zijn, dan weer zo een rectie, dan ben je weer boos dat zit je weer en de zogenaamde ellende etc. ( heeft geen zin om het meer op te rakelen)

Ik weet dat het niet slim is om dit hier neer te zetten, ongetwijfeld zal Mirande hier weer op reageren, Maar Miranda een verzoek aan jou: DOE AUB  EENS  NORMAAL, reageer normaal op mensen, stel je volwassen op. Iedereen zal hier elkaar helpen als het wat minder gaat, de sfeer is heel postief en HOU DAT ZO!! Blijf je aan de gang: zoek een ander forum, of wat dan ook!!

Normaal zal   ik niet zo snel op dit soort dingen reageren, heb alles lang genegeerd, maar ik irriteer mij hier nu echt mateloos aan. Dat eeuwig aandacht vragende en jammerende toontje van die berichten pfffffffffffffffffffffffffffff, nogmaals geniet van al het leuke en de lieve meiden op dit foruM!!!

Esther

Tja, beetje jammer dit. Ieloon laat duidelijk blijken dat ze met alle liefde van de wereld ons aan een nieuwe lijst wil helpen, maar door omstandigheden even geen tijd heeft en *pats...boem* het werk wordt weer voor haar voeten weggekaapt. Of het nou al dan niet goed bedoeld is, iemand anders hoeft op mijn werk ook geen werk van mij af te jatten, als ik het nodig heb vráág ik wel om hulp. En als ik Iloon zo ongeveer via haar berichten 'ken' denk ik dat ook zij prima in staat is om hulp in te schakelen wanneer ze dit nodig heeft. Maar goed, wat ik zeggen wil:
Go Ieloon, Go away Valentijnszwangere!!

quote: woedel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2007 07:54:44'));

Dames, dames...
de sfeer verpest ook omdat jullie (wij, ik doe het ook) er op blijven reageren. Ik vind het prima als miranda hier ook schrijft.  En als het me niet bevalt, onthou ik me gewoon van elke reactie. Dan wordt het ook niet gevoed. (alleen soms, hou ik het ook echt niet meer...)
Als we nou gewoon eens niet meer zouden reageren en het dus ook niet voeden, zou dat een idee zijn?

Groetjes
Rosanne

Daar sluit ik me helemaal bij aan!

groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan