Dochter van goede vriend van ons ernstig verbrand

wat erg zeg, ben er helemaal stil van. Dat is de ergste nachtmerrie van ieder ouder! Zelf heb ik dat heel erg met de gril en met water in een zwembad. Ik wens jullie heel veel sterkte toe. groetjes Wendy

Jeetje, krijg echt kippevel als ik je verhaal lees.
Het lijkt me een nachtmerrie! Ben er stil van.
Heel veel sterkte voor jullie en voor jullie vrienden natuurlijk.

Groetjes,
Geeske.

jeetje, ik denk ook telkens bij zo'n helicopter, stel dat daar iemand die je kent in ligt...
en bij jou was het dus zo...zelf ben ik er ook als de dood voor, afgelopen maand is een kindje bij ons uit het dorp verdronken in het zwembadje, stond een hek om en mama moest even naar de baby boven...het jongetje heeft een stoeltje gepakt om over het hek te klimmen want er lag iets in het bad wat hij wilde hebben en is erin gevallen en niet eruit kunnen komen...mama was maar een paar minuten boven maar het was te lang...
dan schrik je zelf toch wel erg als je dat hoort, ben zelf heel voorzichtig maar je kunt ze niet continue in het oog houden, somd zijn ze zo snel.....

sterkte aan ze en hopelijk volgt er snel beter nieuws..

Groetjes Veronique

Dit soort berichten hoor je liever niet.
Het llijkt me ook zo naar gevoel als je die helicopther hebt zien vliegen en dan te bedenken dat er een bekende in zit.
Meid ik hoop dat ze er boven op komt, sterkte.

kaat

Hey Ilse,

Jeetje wat erg zeg. Ik heb het gelezen op HVZ. Een fles spiritus die vlam vatte. Tjonge, wat een drama. Ik wens je veel sterkte en ook voor het meisje.

Groetjes,
Nelly.

ik krijg er rillingen van .... Gat, dat is 1 van de ergste dingen die je kan overkomen als ouder. Ik vindt vreselijk om te lezen....
Ik hoop dat ze het inderdaad overleefd en dat ze zo min mogelijk pijn heeft. Want het is echt vreselijk als je verbrand.
Ze is in elk geval in goede medische handen.

heel veel sterkte

di silva

Hi Ilse,

Jemig wat een narigheid zeg, de arme arme meid. Haar ouders zullen dit inderdaad als een nachtmerrie ervaren. De rillingen lopen over mijn rug van alleen al het idee.Heel veel sterkte voor jullie vrienden, en voor jullie uiteraard ook.

Liefs, ilja

Terug
Bovenaan