Dochter van goede vriend van ons ernstig verbrand

Hey lieve meiden
Bedankt voor jullie lieve woorden
Vandaag hebben wij te horen gekregen dat ze vanacht wakker is geworden.
Ze hebben gelijk haar ouders naar haar toe laten komen.
Ze kan niets zien door de zwelling op haar ogen en niets zeggen omdat ze beademd wordt.
Maar ze heeft veel geschreven.
Over 2 weken weten ze precies hoe erg alles is.
Dus afwachten

Ik hou jullie op de hoogte

Liefs Ilse

jeetje wat afschuwelijk! wat krijgt dat meisje het voor de kiezen zeg, en haar ouders. ik wil zeggen dat ik hoop dat het meevalt, maar ik ben bang dat dat gewoon niet waar zal zijn... ook al komt ze erdoor, dan zal ze haar hele leven die littekens met zich meedragen. de rillingen lopen echt over mijn rug hier!

veel sterkte meissie!

liefs Jenneke

Jeetje Ilse.....
Wat een bericht, ik krijg er de rillingen van.
Ik wens jullie en natuulijk de ouders van het meisje heel veel sterkte toe de komende tijd.
Ik hoop zo dat het straks meevalt met de littekens op haar lichaam en haar gezicht, maar als ik je verhaal lees is ze wel heel erg verbrand.
Poeh...ik leef met jullie mee.

liefs Daniëlle.

Jeetje,wat verschrikkelijk!
Als ik eraan denk dat één van mijn kinderen zoiets overkomt...krijg er écht kippevel van.
Heel veel sterkte en hopelijk komt ze er goed bovenop.
Groetjes Tanja

Hey meis!

Had het eergisteren al gelezen, maar heb er echt even geen wooden voor! Kan je stukkie niet leen zonder tranen in mijn ogen te krijgen... Gut, wat een toekomst heeft die familie nog voor de boeg zeg! Wordt dus nog even spannend de komende twee weken...
Jullie en jullie vrienden heel veel sterkte ermee!

Kus Marieke

Wat ontzettend erg! De wereld staat stil als je zoiets meemaakt. Hopelijk gaat het iedere dag steeds een beetje beter.
Heel veel sterkte voor jullie!!!

Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Terug
Bovenaan