Dochter van goede vriend van ons ernstig verbrand

Oh, wat afschuwelijk zeg! Een van de ergste nachtmerries van elke ouder... Ik krijg er de tranen van in mijn ogen.
Ik hoop natuurlijk  dat het meevalt maar het klinkt wel heel ernstig allemaal....

Groetjes,
Myrna mv Isis en Nika

Hey meiden
Ze hebben haar bijna van alle slangen gehaald.
Ze kan al wat praten en zelfstandig drinken.
Dus het gaat weer ietsje beter.

Ze had ook naar ons gevraagd en omdat dit Weekend Werner zijn laatste weekend vrij is gaan we naar haar toe voor een weekendje.

We zijn al gewaarschuwd dat ze er heel erg uitziet en dat we het haar niet mogen laten merken.
Want ze weet niet hoe erg haar gezicht eruit ziet.

Ik heb nu al buikpijn ervan en vanacht er ook al niet van geslapen.
Steeds zag ik haar gezicht voor me.

Wat gaan we daar aantreffen?

Liefs Ilse

Ilse, héél veel sterkte want dat lijkt me zeker niet niks! Het zal zwaar zijn, maar hopelijk doet jullie bezoek haar goed en dan is het het wel waard, toch? Sterkte!

Groetjes,
Myrna mv Isis en Nika

Hoi Ilse,

Hoogstwaarschijnlijk zijn jullie alweer terug van een heel zwaar weekend. Was ze blij om jullie te zien en hoe heb jij het ervaren?

Sterkte meid, het is en blijft een vreselijk verhaal......

Groetjes
Susan

Hey meiden
Het was zeker een zwaar weekend, maar ben heel blij dat we geweest zijn.
Ze was heel blij dat we er waren.
Maar je herkende haar niet meer.
Ze was nog wat opgezwollen en haar gezicht zat onder de korsten.
Het was zeer heftig.
Maar gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met haar.

Ik vondt het heel erg om weer naar huis te gaan omdat ik het gevoel had dat ik haar daar echt achter liet.

Liefs Ilse

Jeetje, wat een vreselijk ongeluk! Heftig hoor, goed dat jullie haar gesteund hebben door toch langs te gaan, ook al weet je zelf dat het moeilijk is om in zo'n situatie een "leuk" gesprek te voeren.
Sterkte ermee, en probeer het beeld een beetje van je af te zetten.

Lisenka mv Tessa mv Meike

Terug
Bovenaan