Doen jullie ook allemaal van die rare dingen?

A

Anoniem

Guest
Ik dus wel!
Was net op school, wilde een boek lenen. Ik het pasje erbij gezocht en ik loop zo de bieb uit. Natuurlijk ging het alarm af! Iedereen kijken ! Ik was echt vergeten om even langs de balie te lopen! Zo stom....
maar dat is niet het enige. In de auto wilde ik vorige keer op de busbaan gaan rijden. Ik ga zelf altijd met de bus en was nu met de auto. Ik was even vergeten dat ik zelf reed....
Zo kan ik nog tig dingen opnoemen...

Maar hebben jullie dat nou ook?

Groetjes,
Natasja

Nou, het begint bij mij steeds minder te worden!
Gisteren vroeg mijn zwager waarom ik een ringetje om mijn pink had, had Joeri me dan eindelijk ten huwelijk gevraagd??? Nee hoor, het is gewoon om te onthouden welke borst aan de beurt is voor de borstvoeding, hihi, zelfs dat kan ik niet onthouden.

Ik heb vorige week wel een goede tip gehad bij poweryoga (ja, ben begonnen met sporten!):
elke dag in lotushouding (kleermakerszit) zitten met je ogen dicht en je ademhaling tellen. Als je gedachten afdwalen, begin je weer opnieuw te tellen.
Zo schijn je je gedachten helder te houden.

Hoi hoi,

als we dan toch zo eerlijk aan het opbiechten zijn......ik heb afgelopen week het gepresteerd om de schone was uit de droger te halen en die doodleuk weer in de wasmachine te stoppen!! Ik had echt nog niks in de gaten, gewoon  wasmachientje aangezet, naar beneden gegaan. Toen dacht ik "ik wilde toch iets gaat doen, maar wat ook alweer... oh ja, schone was opvouwen....waar is die was gebleven.....!!!" Toen pas viel het kwartje!!!!!! Ik ben echt zoooooooooooooooooooo vergeetachtig geworden, of gewoon lomp.

groetjes
Mie

Ik ben blij dat ik dus niet de enige ben. Soms vraag ik me echt af of het nog goed komt. Ik vergeet ook alles...

Hier nog zo een die zo dement is. Ik vergat vanmorgen voeding mee te nemen naar de oppas. En ik was vergeten dat ik om half 9 moest beginnen i.p.v. 9.00 uur.

hahahaha. ik las laatst ook al iets van iemand die met de fles onder de senseo had gehangen.

Bij ons thuis is sinds mijn zwangerschap altijd de zoutpot verdwenen. Meetsal staat hij in de koelkast of soms in de diepvries. Vaak zoek ik mijn sleutels terwijl ik ze in mijn hand heb duh.......zucht..........ik denk niet dat het nog goedkomt met me

Ik vond laatst het pakje senseopads in de koelkast......en rara wie was de schuldige!??? Mijn man!! hahaha die is net zo dement als ik geworden! Ben gelukkig niet de enige thuis!

Ik ben zelf ook weer lekker bezig hoor!

Wil ik drinken inschenken, pak ik een mok uit de kast en sap uit de koelkast. Wil ik inschenken, staat de mok op z'n kop!
Tja, het was een geweldige bende.... Tis nu weer schoon en ik heb mijn mok omgedraaid en alsnog de sap ingeschonken. En dan ga ik nu van mijn sap genieten!
(Hoelang zal die dementie nog duren?)

Groetjes,
Natasja

Terug
Bovenaan