Doen jullie ook allemaal van die rare dingen?

Ik heb net toch zoiets vies gedaan!
Ik was mijn werktas aan het inpakken voor morgen en kwam een dropje tegen, automatisch stopte ik 'm in mijn mond.... maar dat dropje zat dus al in die tas vanaf dat ik met zwangerschapsverlof ging, begin december! En al die tijd lag ie naast een deo en daar smaakte die ook naar, echt vies!
Tja, Nederlanders en Venco, hihi!

gelukkig ben niet de enige. Ik vergeet boodschappen, loop naar boven en weet niet meer wat ik ging doen maar het ergste vind ik dat ik vergeet mensen(vriendinnen) te bellen. De dagen vliegen voorbij en als ik dan in bed lig denk ik er pas aan. Gelukkig hebben m ijn vriendinnen ook kinderen dus die weten wel hoe het zit.

Groetjes Diana

Pff.. ik dacht echt dat ik de enige was! Gelukkig niet! Tijdens de zwangerschap had ik nergens last van .. maar nu! Ben gewoon doodleuk de verjaardag van m'n zwager vergeten! Gewoon op de bank gezeten en pas later op de avond viel inene het kwartje toen ik de datum van die dag zag... Ook ben ik naar een dorp verderop gefietst om een kadootje te kopen.. zonder portomonee.. Handig!
Baal hier enorm van.. vooral omdat manlief altijd al een beetje vergeetachtig is.. nu zijn het er twee! Niet echt handig! Hoop dat het gauw voorbij is!

Groetjes, Margreet

gesmolten magnetronsterilisator in de combi-oven. telefoon kwijt, hele huis al doorzocht. vast zomaar ergens neergelegd toen ik m'n handen vol had. Maar waar?!
Als ik iets neerleg moet ik er echt mijn gedachten bij houden, ik raak alles kwijt. En ik vind het zonde om mijn hele ouderschapsverlof op te zien gaan aan zoeken!

Bij mij is het niet vreemder dan anders, maar het is wel vreemd!

hoi,

Jasmijn is alweer 6 maanden maar de dementie lijkt blijvend! In de afgelopen 2 weken heb ik 5x een afslag op de snelweg gemist. 2x naar mijn schoonouders, 2x naar mijn werk en 1x op weg naar huis, toen was ik zelfs 15 km te ver toen ik er achter kwam!

groeten ELke

Tis al weer een tijdje geleden maar de laatste keer dacht ik me gauw uit te kleden om mijn bed in te duiken terwijl ik nog ff naar de wc ging....gooide ik mijn sokken in de pot  nou ja zeg???? Dat werkt dus ook niet omkleden  op de wc pot  (omdat het dan weer tijd zou schelen) Ik schaam me er bijna voor maar ik gooi het maar op de hormonen dat kunnen we nu nog 4 maanden als excuus gebruiken

Groetjes,

Puk

oooooh ik ben dus niet de enige!!

volgens mij moeten ze het ook geen zwangerschapsdementie noemen maar moederschapsdementie

op mijn werk loop ik ook nog steeds als een kip zonder kop rond, ik ga naar de supermarkt, maak een boodschappenbriefje en vergeet die dan mee te nemen OF ik heb hem wel mee maar vergeet nog de helft!

Terug
Bovenaan