Doen jullie ook allemaal van die rare dingen?

Ik heb er ook veel last van. In de supermarkt denken ze vast dat ik een winkeldief ben. Soms moet ik wel drie keer op een dag terug omdat ik in de winkel ineens echt niet meer weet wat ik nou ook alweer moest halen.....

Ik heb het een x gepresteerd om de sterilisator in de vriezer te stoppen ipv in de magnetron en zo nog wel meer van die gekke dingen.

groetjes Sharon

Ik schrijf alles op een briefje en dan weet ik niet meer waar het briefje ligt dus heb ik weer vanalles niet gedaan wat ik moest doen. Nu heb ik ook nog 2 deuken in de auto omdat ik er gewoon niet bij ben of de verkeersregels vergeten ben,oh heeft rechts nu voorrang????? Word wel een duur grapje hoor! Peperkoek in de koelkast kipfilet in de broodladen niks kan ik nog terug vinden,ik dacht dat mijn vriend andere plekjes had verzonnen,toch vervelend als je er achter komt dat het aan mezelf ligt haha.
Groetjes Mikkie. mv teun 18-12

Het is erg onhandig kolven als je alles behalve de flesjes hebt meegenomen naar je werk. Maar nood maakt zeer creatief: een spa-fles kapotgesneden: tuut erop geplakt  en gaan!

Terug
Bovenaan