Doen jullie ook allemaal van die rare dingen?

Ik heb het gekregen toen ik zwanger was van de eerste en het is daarna nooit meer goed gekomen..zij is nu 4 jaar...

Hier hetzelfde: van het weekend zou ik een zilveren tandendoosje laten graveren voor een vriendin die net bevallen is, het doosje had ik eerder gekocht, maar nu het kindje geboren was wist ik de naam, dus hup naar de juwelier en laten graveren. Ik sta dus echt in de winkel en geef aan dat ik dat doosje wil laten graveren. Of ik het doosje dan voor ze had....eh dat lag nog thuis!

En wat ik niet opschrijf dat gebeurt gewoon niet, zowel prive als in mijn werk, vroeger kon ik prima dingen onthouden, nu echt niet meer.
Is er hoop?!?!?!

Groetjes Carina

Wat ik trouwens wel doe is kinderen door elkaar halen. Dat deed ik voorheen nooit. Niet alleen mijn eigen kinderen hoor ("Ga maar lekker slapen, mannetje", tegen Liv"), maar ook alle andere kinderen. Ben ik ergens op visite, noem ik hun kind ineens Liv, of het mijne ineens Indy. Dat soort dingen.
groetjes, Bep!

Ja, ik doe dus wel rare dingen! Ik heb Astrid uitgenodigd voor een party bij mij thuis op 18 december, haha. maar die party is vanavond, 18 april! En nou kan Astird niet, die dacht heerlijk pas op 18 december.....Kun je nog lekker omheen plannen!
Patricia

Ik heb het toppunt van dementie bereikt! Ik was net aan het reageren op een topic over leeftijden en ik wist toch niet meer hoe oud ik was!  Toen heb ik mijn vriend maar even gebeld, die lag natuurlijk in een scheur aan de telefoon....

Ik las al eerder dat het door elkaar halen van namen vrij 'normaal' is voor jonge moeders en daar heb ik ook last van! Wil ik de hond op zijn kop geven, spreek ik hem heel streng aan met de naam van mijn vriend... Die er helaas bij zat en me volkomen verbijsterd aankeek om vervolgens in lachen uit te barsten... Oeps.

KT

ja, de kat ineens 'manneke' of 'jongen' noemen is heel raar. de namen door elkaar halen ook! maar volgens mij moet ik gewoon beter erbij nadenken, dan zou het beter mpoeten gaan!

Overal liggen briefjes.. en die raak ik dan weer kwijt!
Nog een stunt, van een beste vriendinnetje.. boodschappen doen, betalen en dan gewoon weglopen.. zonder boodschappen!! Zegt de kassiere dat ze best haar boodschappen mee mag nemen.. hihi!
Geweldig om te lezen; we zouden zo een aflevering van Funniest kunnen vullen!

Terug
Bovenaan