doorslapen mama en kindje!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hello,
hoe gaat het met het doorslapen van de kleintjes? Isis slaapt nog steeds door, af en toe hoor ik haar 'pruttelen' maar ik ben er al een paar nachten niet uitgegaan. Na haar eerste flesje is ze helemmal ontspannen en wakker en heeft dan toch een goede nachtrust gehad, denk ik. We hebben haar flesjes ook wat opgehoogd, kan ze nu aan (12 weken) 5 voedingen, +/- 160cc per fles. Eerste flesje rond 6.45uur, laatste flesje 23.00uur (moeten we haar wakker maken) Ik krijg nu iets meer vertrouwen om zelf ook weer rustig in slaap te vallen! Maar ik bekijk het nog per nacht, ben benieuwd hoe het met jullie gaat!
Heb in t weekend 1 nacht bij mijn moeder geslapen, mijn man had 'papa weekend' Is bij beiden goed bevallen! Ik sliep die nacht 10 uur achter elkaar. Isis en mijn man sliepen ook door
x Esther

He hallo,

Helaas was het bij ons maar drie nachten dat Stijn tot 6.00 uur sliep. Afgelopen nachten werd hij steeds om 5.00 uur wakker en had hij ook echt behoefte aan voeding. Maar goed ik heb wel goede hoop dat het einde van de doorbroken nachten bijna voorbij is. Nog 1,5 week dan ga ik weer werken, dus als het voor die tijd zou kunnen, zou heerlijk zijn.....

Succes allemaal
Carina

hoi hoi,

Nou, hier nog eentje hoor, die nog steeds doorslaapt.  Alleen....ikke niet! Elke nacht word ik wakker en voel me echt super uitgeslapen.Ik kan ook praktisch niet meer slapen dan! Echt vervelend is dat. Vanmorgen was het ook 5 u. Dan word ik wakker van Daan zijn gemiep, dus speen erin. Maar dan is het voor mij helemaal gebeurt: wakker! Ik doe echt mijn best, blijf stug liggen, geen tv of boekje.(ook weleens geprobeert, werkte niet) Ik slaap gewoon niet meer! Nou heb ik eindelijk een zoon die doorslaapt, ligt zijn mama wakker! Het lastige is dat ik 's avonds om 20.30u helemaal bekaf ben. Mijn man doet dan om 23u de fles, ik red dat helemaal niet!
A.s maandag ga ik weer werken. Mijn diensten beginnen pas om 15.30u, eigenlijk ben ik dan al moe....
Wat een klagert he!
x Anita

Hoi Anita en andere dames,
Ik ben mijn 'slaap' ook helemaal kwijt, ook ik werd vannacht tegen vijfen wakker van Isis, lag wat te 'pruttelen', na min. of 20 speentje gegeven, maar ik ben ook klaarwakker! Ik word er ook moe van, kan er flink van balen. Mijn man kan wegens onregelmatig werken zelden de fles van 23.00 uur geven. Ik ben pas weer aan t werk en word in de loop van de dag ook echt moe! Dus als iemand tips heeft.......of bemoedigende woorden dat het goed komt  allemaal welkom, klagen mag, toch? Ik geniet overigens wel van ons meisje, ben erg trots op haar, voel me zelfs weleens schuldig dat ik zo klaag..............
x Esther

Hallo!

Mijn zoontje slaapt eigenlijk al heel goed door. Meestal van 23.00 tot 7.30!!!! Maar... ik niet. Het zit blijkbaar nog zo in mijn ritme om rond een uur of 4, 5 wakker te worden dat ik dat nog steeds doe! Fijn hoor! Slaapt hij door en mama niet!

Hier ook een mama die niet doorslaapt... baby wel.. mama niet.
Maar dan precies andersom, tot een uur of 2/3 lig ik wakker en mevrouw komt weer (of pas)  om 7.30
Ach ja... can't have it all!!! hihihi

Hallo weer,

Afgelopen nacht heb ik mijn eerste slaapdienst (na mijn verlof)  gehad op het werk.  (van 15.30o tot 10u, 's nachts de mogelijkheid om te slapen) Ik hoopte dat ik door zou slapen, gezien er toch geen babyfoon naast me stond! Maar nee hoor, gewoon weer wakker tussen 4 en 5. Ik sliep daarna wel weer vlot. Moest ook wel, want ik lag er laat in en moet er weer vroeg uit op het werk. En nu weer thuis krijg ik toch een klap: moe!
Gelukkig is Daan goed te pas vandaag, dus het gaat prima.

X Anita

Hoi ladies,
hoe gaan jullie nachten? Vannacht viel tegen Isis sliep niet ingebakert wegens vaccinaties (ze is nu 3 maanden) ze is wel vijf keer huilend wakker geweest (onrust, ik  denk geen honger)  weer een gebroken nacht! Hoop dat het afbouwen van inbakeren  over een paar weken een beetje gaat lukken.......zucht, ik ben moe................en moet morgen werken
x Esther

Terug
Bovenaan