Famke is 8 weken. Ze heeft echt een inslaaphuiltje en soms moppert ze wat langer, maar als ze eenmaal slaapt, slaapt ze goed. Ik geef borstvoeding en maak haar wakker als de voeding 4 uur geleden heeft plaatsgevonden, zorg er dus voor dat er overdag maximaal 4 uur tussen zit. Of ze wordt dan zelf net wakker of ik moet haar wakker maken. Ik ben er achter gekomen dat wanneer ik haar niet wakker maak en ze zelf niet komt, dus eigenlijk op verzoek ze dan wel 8 uur achter elkaar kan slapen, Dit doet ze vervolgens 's nachts dan niet.
ik geef rond 12 uur ( 0.00 uur) laatste keer voeding en dan maak ik om half 8 het badje klaar en wordt ze zelf net voor 8-en wakker. ik hoef nog niet te werken, maar dan zou ik het ritme toch echt 2 uren naar voren moeten verplaatsen.
Owja en net als Sjess maak ik haar om 12 uur wakker en leg haar daarna direct in bed, ( zonder het knuffelen en spelen voor jezelf ritueel) dit wil ze zelf ook en slaapt dan ook zo verder.
ik heb wel het idee dat Famke erg snel is, blij voor mezelf natuurlijk, maar ze was al bijna 9 pond bi jde geboorte dus ze heeft ook een flinke basis als je kijkt naar kinderen die bijvoorbeeld net 6 pond wegen.