Ik ben met onze zoon ook bij een osteopaat geweest omdat hij erg onrustig was, veel huilde en reflux achtige klachten had. Na het eerste bezoek heb ik s' nachts nog 1 1/2 uur met hem rechtop gezeten omdat hij als hij lag meteen begon te hoesten en spugen en het daardoor spaansbenauwd kreeg maar daarna niet weer. Hij is rustiger, slaapt beter. Natuurlijk heeft hij nog wel zijn huil momenten. Moet zometeen nog een keer heen voor een tweede behandeling. Hij slaapt ook nog niet door, maar het gaat steeds beter, nu meld hij zich 's nachts 1 keer, meestal rond 3 a 4 uur en dan heeft hij tussen 20 en 21 uur een fles gehad. Er zit wel eens een mindere nacht tussen maar het begin is er. Met onze middelste hebben we erg getobt omdat hij erg onrustig was 's nachts, 16 maanden heeft het geduurd voordat hij doorsliep, ik was iedere dag doodmoe. Als ik toen had geweten over osteopathie bij baby's had ik het zeker geprobeerd. Het is wel het beste om niet te lang te wachten, het schijnt het beste te zijn als ze zo jong mogelijk worden gezien door de osteopaat.
Het is het proberen waard, ik hoor veel positieve ervaringen over osteopathie bij baby's, en inderdaad een bevalling is voor een baby ook een heftige gebeurtenis.