Doorslapen?

Over de reflux heeft hij niks gezegd. Tenminste niet wat ik er aan kan doen om het te verlichten. Ik had zn bed bij het hoofdeinde al omhoog staan en ik denk dat ik verder weinig kan doen. Na het voeden houden we hem al zo lang mogelijk recht zodat hij zn eten goed kan laten zakken. Wel hoorde ik van verschillende mensen dat ze johannespitbrood ofzoiets door de melk doen?! helpt dit??
Het is nu gewoon zielig, hij valt om van de slaap, hij wrijft met zn hoofd tegen mn borst of wrijft met zn handen in zn oogjes maar hij kan de slaap niet pakken, hij ligt de heletijd te slaan met armen en benen. Ik moet hem gewoon in een soort houtgreep houden zodat hij niet met armen en benen kan slaan, dan rustig wiegen of lopen tot hij in slaap valt. Dan 5 minuten wachten en dan heeeeel voorzichtig in bed leggen. Iemand nog tips??? Een draagzak heb ik van lodger maar ik krijg het niet voor elkaar om hem fatsoenlijk in dat ding te krijgen. dan ligt hij helemaal dubbel gevouwen of verstopt in dat ding
 
Johannesbroodpitmeel werkt hier heel goed! Nutriton, kun je gewoon bij de drogist halen! Dat is van nutrilon en staat bij de voeding! doe maar, want t kan nooit kwaad! Wel ff kijken of je ook een grotere speen moet dan...
 
Johannesbroodpitmeel werkt hier heel goed! Nutriton, kun je gewoon bij de drogist halen! Dat is van nutrilon en staat bij de voeding! doe maar, want t kan nooit kwaad! Wel ff kijken of je ook een grotere speen moet dan...
 
Wat al is gezegd Nutriton helpt erg goed. Gebruik ik ook. Ik kan het gewoon met de speen 0 van Avent, maar gebruik ook niet heel veel, ik doe 2 schepjes op 200 voeding. Wat je ook kunt doen is een afspraak maken bij de HA en hem daar je probleem voorleggen. Wat betreft de Reflux daar is ook medicatie voor!

Ik zou misschien toch gaan inbakenen. Tim kan daar toch wel baat bij hebben. Ik gebruikte de pacco daar liggen ze in als een mummie. Je kunt hem dan in eerste instantie lekker op de arm houden en hem dan terug in bed leggen.

 
Ik gebruik ook nutriton en hier helpt het erg goed. Kreeg gister nog een tip van iemand wiens dochter ook reflux had: na de voeding je baby een paar keer "kantelen", dus langzaam met het hoofdje naar beneden en beentjes omhoog schommelen. Moeilijk uit te leggen, hoop dat jullie het snappen. Sinds de voeding van gisteravond gedaan en daarna heeft Lars niet meer gespuugd. Terwijl er anders ondanks de nutrilon nog steeds gespuugd wordt. Normaal huilt hij ook van de pijn aan zijn maagje, dat is nu ook niet meer gebeurd. Zou toeval kunnen zijn, maar anders kan je het kantelen ook nog proberen.
En Lars slaapt ook in een bakerzak. We hebben eerst de swaddle pod gebruikt. Liggen ze ook als een mummie in en is niet zo duur als andere bakerzakken. Inmiddels is hij daar uitgegroeid en gebruiken we sinds vannacht een puckababy. Daar ben ik wel minder tevreden over als de swaddle, maar misschien moet Lars er ook nog even aan wennen.
Succes!
 
Ik ga straks even de nutriton halen en dan maar even kijken of het werkt. Tim slaapt al in een slaapzak met dichte armsgaten en dat werkt prima tegen het slaan, maar het in slaap komen is lastig. omdat hij vaak nog TE wakker is. Dus ff op de arm een rust momentje creeeren en dan als hij in begint te dommelen dan leg ik hem in bed. Dan slaapt hij meteen weer in. Ik heb van de week de puckababy weer geprobeerd maar dit is echt een drama. In de "zak"gedaan en op de arm genomen maar hij werd maar niet stil. Schommelen, wiegen, praten, sussen enz enz maar niks hielp, ik heb 45 minuten met hem rondgesjouwd, in bed gelegd enz enz maar hij hield maar niet op met huilen/krijsen. Hij was doordrenkt van het zweet en ik kreeg barstende hoofdpijn van het gekrijs.
 
Terug
Bovenaan