Dostinex........ voor (tegen) een te hoog prolactinegehalte

Hey Angels_sky

Het gaat hier wel redelijk...Vrijdag heb ik smorgens toch vrij kunnen nemen. Want anders had ik het niet aangekund denk ik. Maar bij  de gyn gekomen was mij ei nog steeds niet weg!  Hij was maar 1mm gegroeid. Toen moest ik zaterdag weer komen   maar toen tot mijn verbazing was hij nog niet weg en was hij 27mm en 24 mm geworden?!?!?!?!?!? raar he. Ik was zo overdonderd dat ik niet echt kon vragen hoe dit kon! maar hij zat er dus nog steeds... Dus vant weekend lekker aant klussen geweest en wie weet!   maar goed verder een lekker druk weekend gehad. mijn mannetje was jarig vrijdag   dus twee avonden huis vol visite...... Buiten partytent opgezet en er een teras verwarmer in gezet! dat was goed uit te houden hoor! maar lekker gezellig druk......

Nu vanmiddag nog naar een verjaardag en nog naar vriendinnen van ons die nog een verassing hebben voor ons......... nieuwsgierig... Ik denk dat ze ons willen veerassen met een zelfgemaakt etentje!.hihihi

nou wens je ook nog een fijn weekend!

Tot later

Liefs

Gefeliciteerd nog met je mannetje! Kon je in ieder geval je zinnen verzetten dit weekend, dat is ook wel eens fijn.
Inderdaad raar van dat eitje.....maar hoe zit het nu met de samenlevingstest? Die konden ze nog niet doen dan? Ja sorry hoor ik weet ook niet precies hoe het zit.
Hele fijne dag nog.
Ik heb rustig weekend gehad...heerlijk geluierd met zijn tweetjes.

Doeg

Hallo meiden,

Sorry hoor, dat ik maar af en toe een berichtje plaats, maar ik ben eigenlijk niet zo'n schrijver, meer een meelezer.
Poeh, jammer dat er zo weinig mensen zijn die wat van je medicijn afweten. Misschien is het een idee om er eens met de huisarts over te gaan praten? Of misschien is er een ledenplatvorm waar je je vragen kunt stellen. Heb je het al eens op internet geprobeerd te goochelen?
Ik las trouwens deze week in Grazia een heel raar artikel over de invloed van voedingsstoffen op je vruchtbaarheid. Zo kan asparataam voor een verhoogd prolactine gehalte zorgen en dat zit ook nog in meer dingen dan je denkt. Nu moet je denk ik wel heel veel binnenkrijgen wil het problemen opleveren, maar misschien als je al een verhoogd gehalte heb is natuurlijk alles wat je extra binnenkrijgt niet zo fijn.
Ik hoop verder dat je afspraak met de gynacoloog goed uitpakt en er gewoon zaadjes te zien zijn.

jannie

dag meiden!

Nou gisteren dus bij de gyn geweest. Was een andere dan dat ik aldoor al had maar dat was neit zo erg behalve dat er zoon dom dokters ass. er bij stond zoon dom broekie die niks weet.... bij de echo konden ze zien dat beide eitjes geknapt waren! wel mooi dus. Maar bij de uitslagen van de samenlevingstest was het dus niet goed    er zaten 0.00000001of zo iets beweegelijkheid in allicht beter dan vorige keer maar zo goed als niets.... Het blijkt dus dat mijn baarmoederslijm te agressief reageert op mijn mans zaad... Ik ben allergische voor hem zalk maar zeggen hihihi Hij had het er gelijk over wat de behandeling is! en dat hij volgende mand er mee wil beginnen! ik stond er gewoon verbaasd van te kijken. Gelukkig hadden mijn mannetje en ik er net die avond er voor over gehad wat wij nu willen doen verder... Mijn mannetje zei wat jij wil dat moet je gewoon doen en ik sta achter je!!! Wel heel lief dus. Alleen hij vind het insemineere maar niks. Dat komt ook omdat wij een boerderij hebben met varkens en koeien en wij insemineren daar dus ook heel veel!. Dus het woord insemineern heeft voor ons een beetje nare klank? of hoe ik het ook meot zeggen....Maar goed ik heb er voor deze maad een goed gevoel over..
Ik heb afgelopen maandg ook bloed   moeten prikken of mijn progesteron ook omhoog was gegaan vanwege een ei sprong en vrijdag mag ik weer! en ik moet nog door gaan met mijn dostinex en ik mag mij als het deze keer niet gelukt is eenmalig met pregnyl spuiten om een eisprong om te wekken...

Zo wat een verhaal.... Ik ga nu ook weer stoppen want ik zit gewoon in het restaurant van het werk er zit gelukkig niemand maar er kan elk moment iemand aan komen en die hoeft niks te zien hihihi....

Nou spreek jullie wel weer!

Liefs Petra

Hoi Petra,

Dus eigenlijk heb je zowel goed als slecht nieuws. Het wordt erg lastig op de natuurlijke manier, maar via inseminatie is de kans erg groot dat het wel lukt? Maar weten ze nu zeker dat het komt dat het zaad dood gaat door jouw slijmvlies? Of zit er al gelijk geen leven in zeg maar? Ja beetje lastig uit te leggen misschien.  Want als ze het zaad gelijk bij het eitje kunnen krijgen dan moet het in principe dus gaan lukken! Ik ben blij dat je er een goed gevoel bij hebt. Veel sterkte met al jullie zieknhuis bezoeken. Ik snap trouwens dat voor jullie een inseminatie anders zal zijn, maar als dit de oplossing is dan widt ik het wel. Jullie hoop ik ook.

Ik ben zondag ongie geworden. Echt gewoon precies 4 weken na de miskraam. De gyn zei dat het 5 weken erna zou zijn. Helaas hadden we 2 weken na de miskraam nog maar 1 a 2 keer geklust, we hadden nog niet zo''n behoefte na zoiets heftigs. Maar nu weet ik dat mijn lichaam wel weer helemaal in orde is en dat is erg fijn. Dus ik ga nu even ovulatietesten bestellen en dan gaan we er weer tegenaan. Jij hebt ook een goed gevoel dus dan zijn we gewoon allebei volgende maand zwanger! hihi.

Nou meis sterkte met alles Kus

hey goeiemorgen....

Hier nog geen rare dingen.. Af en toe een beetje duizelig vooral als ik niet gegeten heb......... En zoals altijd al een raar gevoel in mijn onderbuik maar dat heb ik wel vaker.......  

Ja ze denken nu wel dat mijn baarmoederslijm te zuur is want het zaad was verder tot nu toe goed.ik heb ook wel eens gehoord dat er dan vaginaal gespoeld moet wordenmaar dat lijkt me eigenlijk ook niet.. Kan je nog niet zomaar f gaan klussen en moet je nog op afspraak...... geen goed idee dus.......Maar goed nu nog ff wachten tot ong 5okt........... twordt nu toch ook wel weer een beetje spannend! Vandaag dus nog ff bloedprikken om te kijken of het ei daadwerkelijk was gesprongen ( weet niet of ik dit in mijn vorige schrijven ook verteld heb maar goed ) en dan zou ik eigenlijk volgende weeek weer willen bloedprikken maar dat doen ze vast niet... Je kan eigenlijk 12 dagen na je ei kan je geprikt worden om te kijken of je zwanger bent...... Dat wordt na wat ik ergens anders gelezen heb ook gedaan na IUI.....

Ik hoop voor jullie dat het snel weer fijn wordt en dat het andere een beetje lichter wordt ( snap je wat ik bedoel?) niet zo van je moet het van je afzetten maar ik hoop dat het voor jullie op den duur weer een beetje lichter zal worden!

Veel Liefs Mij

Hoi Poeh....sorry dat ik al een week niet hier geweest ben, maar ik heb het zo ontzettend druk gehad, dat ik thuis geen computer heb aangehad, maar alleen op mn werk en daar kijk ik niet op deze site.
Hoe gaat het nu met je?
Hier alles goed. Ik zou zondag 5 okt mijn eisprong moeten hebben en ben druk met de ovulatietesten in de weer. Ben erg benieuwd. Ik moet zeggen dat ik weer het gevoel heb dat het deze maand wel goed gaat komen. Maar andere kant ben ik ook erg bang weer voor een teleurstelling.
Nou we hopen op het beste. Fijn weekend.

Liefs

Terug
Bovenaan