Dostinex........ voor (tegen) een te hoog prolactinegehalte

Hoi meiden,

Ik ben net terug uit het ziekenhuis en alles was mooi schoon. De gyn was erg lief....gelukkig. Alles zag er prima uit en deze periode kunnen we nu afsluiten en we gaan weer lekker verder klussen.
Jannie,  de gyn deed inderdaad ook een condoom om dat apparaat heen, echt grappig. Het viel inderdaad allemaal erg mee. Ik ben nu gerustgesteld en hopelijk zijn we snel weer zwanger.
Ik heb nog verteld over mijn prolactinegehalte, maar daar zei ze verder niets over, dus dat zal wel goed zitten.

Groetjes

hey Angel_sky...

Fijn voor je dat alles schoon is! ik ben erg blij voor je nu kan je weer verder en hoop met frisse moed!... Wat mij alleen verdrietig maakt is dat jou gyn niks over de prolactine zegt... Ik snap dat niet wat die van mij dan bedoeld. Hij had het er over dat dat van mij marginaal verhoogd is Dat wil zeggen dat het net op de grens zit van net goed maar eigenlijk iets te hoog. Geeft hij mij nu dan medicijnen om mij zo bezig te houden omdat ze verder nog niks kunnen vinden?? het maakt mij zo een beetje verdrietig! Waarom issie niet wat duidelijiker en soms ben ik er gewoon ook bang voor om te vragen.... Mijn man had het er van de week nog over dat het op den duur wel ho!(stop)  is van hoe ver we gaan....Is natuurlijk ook wel zo maar op dit moment weten we in principe mnog niks en weten we ook nog niet welke behandelingen we nog meer kunnen verwachten...  
Sorry ben een beetje deprie.. Ook omdat ik weer tegen het eind aan loop... En ik weet nu al dat het weer niet raak is.. Met vlagen last van mijn buik.. Nu goed last van hoofdpijn en had gister last van mijn rug... dusszzz... Ik kan ze van deweek wel weer verwachten.. Ben wel al blij dat het niet eerder is geweest want dat hedden we een maand langer moeten wachten voordat we de samenlevingstest weer konden doen..

Nou ik stop nu maar weer ff met zeuren...hihih  heb ik nu wel weer genoeg gedaan!.. He ik hoor nog wel weer van jullie  

Liefs Petra  

He poeh,

Ik denk dat mijn gyn niks heeft gezegd omdat ik tenslotte toch zwanger ben geworden. En een miskraam heeft daar niets mee te maken. Dus zij wil me denk ik niet onnodig ongerust maken.
Het is wel rot voor jullie, dat jullie zoveel onduidelijkheid hebben. Ik kan me voorstellen dat je er zo langzamerhand gek van wordt. Kunnen ze dan helemaal niks meer doen? Het wil toch niet gelijk zeggen dat het aan het prolactine gehalte ligt? Waarom kijken ze niet verder?
Ik vind niet dat je zeurt hoor. Leg het maar hier neer, het is toch fijn dat je van je af kan schrijven, tenslotte zijn we daarvoor allemaal hier. Een beetje steun zoeken bij elkaar. Tenslotte heb je ook goede reden dat je het allemaal zat bent. Nou meid hoe je taai! En die ongie kwaaltjes zeggen niets. Ik had deze ook zoals anders en toch was ik zwanger. Ook al was het van korte duur.
Nou sterkte en als je wil kletsen dan hoor ik het wel.

Truste

He poeh,

Ik denk dat mijn gyn niks heeft gezegd omdat ik tenslotte toch zwanger ben geworden. En een miskraam heeft daar niets mee te maken. Dus zij wil me denk ik niet onnodig ongerust maken.
Het is wel rot voor jullie, dat jullie zoveel onduidelijkheid hebben. Ik kan me voorstellen dat je er zo langzamerhand gek van wordt. Kunnen ze dan helemaal niks meer doen? Het wil toch niet gelijk zeggen dat het aan het prolactine gehalte ligt? Waarom kijken ze niet verder?
Ik vind niet dat je zeurt hoor. Leg het maar hier neer, het is toch fijn dat je van je af kan schrijven, tenslotte zijn we daarvoor allemaal hier. Een beetje steun zoeken bij elkaar. Tenslotte heb je ook goede reden dat je het allemaal zat bent. Nou meid hoe je taai! En die ongie kwaaltjes zeggen niets. Ik had deze ook zoals anders en toch was ik zwanger. Ook al was het van korte duur.
Nou sterkte en als je wil kletsen dan hoor ik het wel.

Truste

Hey angel_sky!

Bedankt voor het luisteren hoor. Lief van je! Ze zijn gelukkig nog wel verder aan het zoeken. Ze willen de samenlevingstest no een keer doen omdat die afgelopen keer niet goed was. Ik ben vandaag net weer een heel klein beetje bloed verloren en het zal vast doorzetten tot ongesteldheid. Op het werk waren ze weer irritant. Ik zou mee gaan zwemmen met de bewoners en vanmorgen was ik nog niet ongesteld en ik kom van mijn pauze en ik was vaag wat bloed verloren en dan ga ik niet meer zwemmen........ Heb een hekel aan tampons. Vonden ze het raar dat ik het nu pas zei dat ik ongesteld was geworden..... Ze weten het verhaal van mij maar ja.... ik zei dus dat ik er niks aan kon doen dat ik ongesteld werd in mijn pauze maar ik moest voor me zelf wel ff doorbijten! .. Later deden ze er gelukkig niet meer zo raar over en was ik zelf ook weer ff bijgekomen. Ik had het al wel veracht maar toch he! Ach door naar de volgende ronde met een nieuw ei hoop ik en dat de samenlevingstest nu wel goed lukt!! of dat ze wat anders te weten komen!!!!!!!!

Liefs mij

Nou wat raar zeg dat jouw collega's zo reageren. Of deden de bewoners dat? Als ze weten hoe de situatie is, dan moeten ze toch meer begrip tonen! Nou daar zou ik ook stevig van balen zeg en eigenlijk ook wel boos over zijn!

Natuurlijk baal je dat je weer ongie bent geworden. Ook al was het voorgevoel er al....het blijft iedere keer weer balen. En weet je wat ik zo onwijs moeilijk vind? Dat iedereen, vrienden, collega's etc allemaal zwanger worden. Een vriendin van mij had maandag de 12 weken echo en ik zag de foto en dan is het echt wel slikken hoor. En 2 dagen erna moet ik naar het ziekenhuis omdat je een miskraam hebt gehad. En zij weet van niks. Echt een rotsituatie.

Weet je we gaan gewoon samen heel hard hopen dat ons volgende ei ons geluksei is! Wat de rest kan, dat kunnen wij ook!
Ik spreek je snel.

Liefs

Lieve Angel_sky!!!!!!!!

Wat ben je toch een schat!

Dank je voor de oppeper ei.... Inderdaad we gaan voor ons geluksei!
Volgend weekend gaan we lekker weg dus kunnen we lekker ontspannen genieten hoop ik! nu maandag de MRI maar daar kom ik ook wel door heen hoorde al dat mijn man een dagje vrij had genomen voor me! fijn en lief! Vanavond ga ik met mijn eerste medicijnen beginnen. Ook wel een klein beetje spannend..! nou vanavond gaan we nog lekker uit eten feestje van mijn pa werkt zoveel jaar bij de bank. dus dat wordt vast gezellig....

wens jou ook al vast een fijne avond!!!
Liefs mij

Lieve Petra...ik begin gewoon te blozen van je berichtje hahahahaha....
Heb je een leuk etentje gehad? Wat heerlijk dat je volgende week lekker weggaat. Heerlijk relaxen en genieten. Dat doet je echt weer goed! De mri valt inderdaad best mee, gewoon aan iets anders denken. Heb je het al vaker gehad? Ik een paar keer en doe dan gewoon mijn ogen dicht en luister lekker muziek. Die medicijnen die je nu hebt zijn die om het prolactinegehalte te laten zakken?

Wij hebben dinsdag hele dag bruiloft en woensdag gaan we heerlijk een dag relaxen in de sauna. Hebben we ook echt even nodig. Net als jullie! Daarna weer flink aan de klus, want volgens de gyn is 3 weken naar de miskraam weer een eisprong. Nou ja voor de zekerheid klussen we nu ook al regelmatig. En natuurlijk niet alleen voor een baby.

Nou fijn weekend nog en veel sterkte maandag. Ik hoor het wel weer.

Liefs Angel

Haaaaaaaaaaai!!!!

Ja je mag af en toe toch wel iets liefs tegen elkaar zeggen??!?!?! hihihi
Je hoefde gelukkig dus niet eerst af te wachten voordat je weer een keer normaal ongesteld wordt gelukkig! En ja dat klusssen...... Je moet het ook niet alleen maar doen voor een baby daar had ik het laatst ook met mijn mannetje over! het is zo wie zo gelukkig nog steeds fijn zo en dat willen we ook zo houden.
Fijn dat je ook nog gezellige dingen op je programma hebt ff wat  afleiding!  

Die   medicijnen zijn idd om mijn prolactine te laten zakken.. en volgende week maandag mag ik dus weer voor een echo zal ik gelijk vragen of ik tussendoor ook nog moet bloedprikken om te kijken of het gehalte ook zakt!
 En ja morgen valt het dnekik best wel mee... Hoop alleen niet dat ik nog meer verkouden wordt! loop en al bijna twee weken mee en het gaat nog steeds niet weg.. Beetje vervelend maar komt wle weer goed...

Nou fijn weekend verder ik ga zo eten en dan aan het werk tot half 11....

Liefs Mij

Terug
Bovenaan