Dostinex........ voor (tegen) een te hoog prolactinegehalte

Natuurlijk mag je af en toe iets liefs tegen elkaar zeggen! Zouden mensen eigenlijk veel vaker tegen elkaar moeten doen.

Nou nogmaals sterkte morgen en hopelijk slaat het medicijn aan en is je prolactine gehalte ook  daadwerkelijk gezakt. Ik spreek je woensdag denk ik pas weer of misschien zelfs pas donderdag. Morgen na het werk gelijk door naar etentje vandaar, en druk met bruiloft en sauna hahaha. Dus dan weet je waarom ik niet gelijk reageer.
Beterschap met je verkoudheid en tot gauw.
Liefs

Zo inderdaad rustig hier!!

Ik hoop dat je fijne dagen achter de rug hebt als je weer achter de computer zit!.. Ik heb gewerkt.. druk gehad dus. Morgen nog werken en dan heb ik weekend!!!!!!! Dan ga ik er een aantal dagen tussenuit. lekker..... Ik hoop dat er binnenkort weer wat meer mensen met ons mee praten ook die wat meer ervaring hebben met dostinex of prolactine.... Wat ervaring uitwisselen zou ook erg fijn zijn!!!

Liefs Petra

Hoi Poeh,

Hoe was het maandag gegaan? Is het meegevallen? wanneer krijg je uitslag?

Ik heb heerlijke dagen gehad, echt super. Nog 1 dag werken en dan weer weekend en dan ga jij twee heerlijke dagen tegemoet.

Het is inderdaad rustig hier...beetje jammer.

Nou heel veel plezier dit weekend!

Liefs

Dag angel_sky en de rest die nog mee leest....

Ik hoop dat er snel meer met ons wil mee kletsen want het wordt hier een beetje te rustig!!!!! en ik heb behoefte aan mensen die ook ervaringen hebben met een te hoog prolactine gehalte! Blijkbaar komt het toch niet zo heel vaak voor.....

Maar goed.. Wij gisteren net thuis gekomen van een weekendje weg lekker ff op ameland wezen uitwaaien!.. Paar dagen daarvoor had ik het ff zwaar en moelijk.... Een goede vriendin van mij die ook in de MM molen loopt belde mij smorgens... Ik wist dat zij tegen de tijd aan liep dat ze ongesteld moest worden. dus ik had al zo iets van of het is goed nieuws of het is iets wat juist helemaal niet goed is.... 's middags zag ik haar in mijn pauze en ja toen wist ik het al. Ik vroeg nog of ze nog uitslag binnen had van onderzoeken... Nee zei ze... en met een mooie glimlach veried ze het al!!!!!!!!! Ik was wel heeeeeeeeeeel blij voor haar maar ik had het er wel ff heel moeilijk mee. dus stond ik daar met tranen in mijn ogenin de kantine.. Kwam er een meeisje aan (verstandelijk gehandicapte) en die sloeg een arm om me heen! Lief hoor. Zo iets van alles zal goed komen......

Maar goed desondanks ben ik erg blij voor haar dat zij nu zwanger is. Ze weet nu tenminste dat ze zwanger kan worden! Vant weekend zijn we met vrienden dus naar ameland geweest met een kleine van hun en de volgende op komst.. Dat vond ik soms ook wel ff moeilijk hoor maar ja daar moet je toch ook door heen... Gelukkig weten zij er van en kunnen we er ook wel aardig over praten.. Ook omdat zij ook wel weet dat het ook anders kan dan in een keer zwanger raken.. Bij hun was het de eerste keer dan wel raak maar bij haar ouders lukte het ook niet.

Zo wel weer een verhaal he! maar we gaan nu weer met frisse moed aan  de slag en hopen dat het nu snel bij ons ook raak is... Hoe verloopt het nu dan bij jou??? ik moet vandaag voor de echo om te kijken hoever mij ei is dan van de week ook voor de samenlevingstest. dus weer ff spannend en hopen dat ze nu wel wat zien. Vorige keer namelijk niet! ben al wel druk bezig met mijn medicijnen aan het slikken..   Slik jij ook nog steeds Foliumzuur??????

Nou ik hoor snel vast van je!!

liefs

Zo!

Alweer twee keer voor de echo geweest.. Er zit gelukkig wel wat. De eerste keer was hij 13mm en vandaag was hij 16 mm... Dus als het goed is dan is mijn eitje vrijdag goed... Dan wordt er ook een samenlevingstest gedaan. Ik hoop en heb goede moed dat het deze keer goed zal gaan!
Hoe staat het er met jou voor?? druk nu??

Liefs Mij

Hoi Poeh,

Fijn dat je een lekker uitwaai weekend op ameland hebt gehad, dat doet altijd goed. Ik begrijp dat je het lastig vind om met mensen om te gaan die wel zwanger zijn. Ik heb het daar zelf ook erg moeilijk mee. Vriendin van mij zou als ik nog zwanger was, 4 weken eerder ongeveer uitgeteld zijn. En dan zie ik de echo en vertelt ze dat ze weer naar verloskundige moet en dan heb ik het altijd weer moeilijk. Zij weet niet dat we zwanger waren. Maar over het algemeen gaat het al een stuk beter met me. Ik ben soms wel ongeduldig.......maar dat heb jij precies zo en met ons nog veeeeeeeeel meer mensen.
Ik slik nog steeds foliumzuur inderdaad.

Wat fijn dat het goed gaat met je ei......nu de rest nog. Heb je een goed gevoel deze keer? Ik zal voor je duimen.

Ik weet niet precies wanneer mijn ei is. De gyn zei 3 weken na de miskraam, afgelopen weekend en we klussen er dus ook flink op los. Maar dit weet je nooit zeker natuurlijk en klussen we dus extra veel.  We zien het wel. Hopelijk is het snel weer raak. Misschien zijn we dit keer wel samen zwanger, dat zou pas leuk zijn!

Nou succes vrijdag, hopelijk gaat het goed.

Groetjes

Hey angels_sky

ik had er tot nu toe elke keer een goed gevoel over maar vandaag en vanacht had ik hem echt ff zitten... Maar dat komt meer omdat ik me druk maar voor morgen. Morgen heb ik eigenlijk een dag dienst en moet ik om half 8 beginnen. En om kwart voor 11 moet ik bij de gyn wezen. voor het werk is het lastig als ik er niet ben. We hadden eerst afgesproken dat ik eerst zou komen werken dan naar het ziekenhuis (half uur rijden) en dan weer terug zou komen... Nu maak ik me natuurlijk zorgen dat dan die samenlevingstest niet goed gaat. Ik ben bang (stom natuurlijk) dat het zaad er te snel weer uitgaat want ik moet eigenlijk nadat we dan geklust hebben gelijk opstaan en aant werk..... En dat die samenlevingstest weer mislukt........ Stom om zo te denken maar ik doe het natuurlijk weeer wel.ik ga er dnek ik vandaag nog even met mijn teamhoofd over hebben of ik toch daarna pas hoef te komen.. Ze vroeg gister al of ik het verstandelijk(psychisch)  wel aan kon gister zei ik nog met een grote mond van ja, maar toen ik er gisteravond over nadacht toen kwamen de zenuwen pas! bah! en mijn mannetje kan ws ook niet eens mee...... We zijn druk bezig met het verbouwen van een schuur op de boerderij en dan gaan ze morgen graven en daar moet hij ws bij zijn........

Nu ja ik hoop dat ik zo wat meer kan ontspannen en dan zal het wel allemaal weer goed komen denk ik want dit is ook niet bevordelijk.........

Hey spreek je wle weer!!

Liefs

Hoi Poeh,

Sorry  ik zag nu pas je berichtje.....hoe is het gegaan vrijdag? Wat vervelend dat je met die dienst zat zeg. Hopelijk heb je het toch nog goed op kunnen lossen. Ik hoop zo voor je dat de samenlevingstest goed was. Voel je je nu wat beter?

Afgelopen heb ik ook veel downmomenten gehad. Wat vergt het toch allemaal veel geduld van een mens. Ik kan er soms moeilijk tegen.

Nou fijn weekend en ik hoor het wel.
Liefs

Terug
Bovenaan